Orta Çağ Penguenleri:Yeni Bir Hayat

Gönderen Oğuz99


Ozi at arabasına kapatıldığında kendini yalnız hissediyordu.Artık hiç kimsesi yoktu ve tek başınaydı.Ancak küçücük ve parmaklıklarla kapatılmış bir pencereden ay ışığı arabanın içine giriyordu.Birden at arabasının diğer ucunda biri ona seslendi:
-Ozi!.Hey Ozi!..
Ozi etrafına bakındı ve:
-Sen kimsin?
-Benim..Adsızelf!
Ozi biraz daha yaklaşınca orada Adsızelf ve diğer arkadaşlarını görmüştü.Öte yandan da bir ağlama sesi duyuluyordu.Ozi Adsızelf'in yanında Cihan02,Canavar Nija yı da görmüştü.Ancak Canavar Nija ağlııyordu.Ozi:
-Canavar Nija neden ağlıyorsun?
Canavar karanlığın ardından konuşarak:
-Hiç.Gözüme toz kaçtı
Ozi:
-Işığa gel de seni görebileyim.
-Boşver benim birşeyim yok
Ozi ısrar edince birden Canavar Nija'nın bezle sarılmış kafasını gördü.Bir yandan da morluklar..
-KİM YAPTI BUNU SANA!diye bağırdı
Cihan02:
-Şövalyeler yaptı..Kaçarken bizi yakaladılar ve buraya hapsettiler
Ozi sinirle at arabasının ön kısmını yumruklayarak bağırıyordu:
-Alçaklar,caniler!
At arabası durdu ve kapılar gıcırtı ile açılmış,bir şövalye bağırdı:
-Ne var ulan velet!Ne bağırıyorsun?
-Bunu arkadaşıma nasıl yaparsınız?Penguenler çocuklara zarar vermez!
Şövalye kalkanını eline alarak:
-Nasıl yaptığımı göstereyim mi?BÖYLE diye bağırarak Ozi'nin suratına kalkanı vurdu.Ozi elini suratına götürdüğünde oluk oluk gagası kanıyordu.
-Bir daha sesinizi çıkarırsanız bu kalkanı hepinizin başınızda kırarım!Anladınız mı?
Ardından bir şövalye geldi ve:
-Kapat çeneni Heix1!Senin yüzünden uyuyamıyorum.Neler oluyor burada?
Heix1 denen şövalye:
-Bu velet ikide bir arabayı yumruklayıp duruyordu.Bende çaktım ağzına bir tane..
Diğer şövalye Ozi'nin suratından akan kanları görünce:
-Ulan...Ben sana demedim mi çocukların yüzüne vurma diye?Sermeyeyi çürütmek mi istiyorsun.Bu çocuğu kim alır şimdi?
Heix1'in beti benzi atmıştı:
-Efendim..Çocuğun düştüğünü söyleriz
Şövalye:
-Emre itaatsizliğin cezası ölümdür!Geber! demesi ile kılıcını çekerek adamı öldürmesi bir olmuştu.Bunun üzerine çocuklar daha da korkmuşlardı.Adam hiçbir şey söylemeden kapıları gıcırtadarak kapattı ve at arabası ağır ağır köle pazarına doğru yol almaya başlamıştı.

Sabahleyin çocuklar ellerine zincirler vurularak ve ağızları bağlanarak köle pazarına götürülmüşlerdi.Bir tezgahtar onları para karşılığında aldı ve kendi tezgahına götürdü.Çocuklar alıcı(!)larını beklerken bir senyör geldi.
-Bu çocukları satıyor musun?
-Evet efendim
Senyör sırası ile bizim çocuklara göz gezdiriken aralarında Ozi ve Canavar Nija'nın yaralı olduğunu görünce:
-Yalnız iki tanesi yaralı.Onları almayacağım
Tezgahtar olan kişi:
-Aman efendiim!Dert ettiğiniz şeye bak!Çocukların kendi sakarlığı.Onlar en iyi mallarımdır.Bunların hepsinden iyi iş görüyorlar!.
-Pekala dedi senyör.Bunlara sadece 200 coins veririm
Tezgahtar:
-Olmadı şimdi!300'den aşağı olmaz!
....

Uzun süren bir pazarlığın sonunda adam 300 coins e bizim çocukları aldıktan sonra kendi arazisine götürdü.Orta Çağ'da senyörler bulundukları topraklardaki işçileri bile kendi malları sayıyorlardı.İşte bizimkiler bu mantıkla satın alınmışlardı.Adam çocuklara etmediğini bırakmıyor,sürekli ağır işler yaptırıyordu:
-Atlara saman ver!
-Tarlayı sür!
-Su getir!
Eğer çocuklardan biri karşı çıkıyor ise senyör onları bayıltıncaya kadar kırbaçlıyordu.

Bir gece senyör su içmek için kalktığında arazisine atlılar geldiğini görmüştü.Bunlar Summit Krallığı'ndan Akıncılar adı verilen birliklerdi.Senyör:
-Kahretsin!diyerek acele ile zırhını giymeye başlamıştı.O sırada adamlarından biri:
-Efendim!Akıncılar kapıya dayandı.Onları tutamıyoruz!
Senyör hemen aşağıya doğru inerek gizli bir kapıyı açtı.O sırada Akıncılar kapıyı kırarak bağırarak
içeri girmişlerdi.Senyörün adamları Akıncılar ile kılıç savaşına giriştiler,ancak hepsi öldürülmüştü.Senyör ise at arabası ile kaçarken bir Akıncılar at arabasını top ile patlatmıştı.Hain senyör cezasını bulmuştu..

Akıncılar her yeri aradıktan sonra zindanlara geçtiler ve o sırada uyuyan çocukları gördüler.Bir Akıncı:
-Hey Ali Erim!Şuraya bak
Çağrılan Akıncı gelince çocukları zindandan çıkardılar ve saraydan çıkmışlardı.Bir süre sonra çocuklar Akıncı Bey'inin yanına götürüldüler.



Devam Edecek...

5 yorum:

  1. hey :@ ben orta çağ hikayesi yapmıştım zaten! başka hikaye yaz :@

    YanıtlaSil
  2. Offf tamam ya:(

    YanıtlaSil
  3. Ama herkes onu ben yazdım bunu ben yazdım derse nasıl olacak.Artık hikaye yazmayalım o zaman

    Ayrıca herkes korsan hikayesi yazdı sesimi çıkarmadım.Ben ortaçağ hikayesi yazınca suç mu oluyor?

    Son olarak bu fikri senden almadım,kendim düşündüm.Eğer senden alsaydım seninkine benzeterek yazardım.Oku bakalım.Arada dağlar kadar fark var...

    YanıtlaSil
  4. benimde ortaçağ hikayesi kendi fikrim ve herkez hikayemi çok sevdi. banane lütfen yazma bu hikayeyi!

    YanıtlaSil
  5. Ben konuyu kendime göre işledim ve yazdım.Ana sayfadaki yazıyı okumanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil