Rockhopper Adası Planı Bölüm 8 (Nerelisin Sen!?)

Gönderen Fd Pengu

Saat 6:30.Herkes yorgun ve Hastanede Fd Pengu'nun başında uyuyorlar.Fd Pengu rüyasında şunları görüyordu:
Fd Pengu yemeğini yiyordu.Rockhopper yanına geliyor ve:
"Nerelisin sen?"
Fd Pengu sanki felç olmuştu sadece ağzı ve gözleri hareket ediyordu ve:
"Türkiye!"
Rockhopper:
"Nerede yaşıyorsun?"
"İstambul!"
"Memleketin Neresi!?"
"Çanakkale!"
"HAHAHA!"
"Noluyo be?"
"Çanakkale....."
Rüyası biter uyandığında saat 12:54'tür.Fd Pengu uyandığında kurtarın orayı der.
Candano:
"Nereyi kurtaralım!"
"Çanakkale - İstanbul!"
Yesil Z şaşkınlık içinde bakıyordu...:
"Eee pardon ama Club Penguin'de böyle bir yer yok!"
"Rockhopper rüyamda doğduğum şehri ve memleketimi yok edecekti."
Mavipengu1 :
"Sen Yukon'da doğmadın mı?"
"Evet ve Summit'liyim!"
Fd Pengu :
"Hadi yola çıkalım!"
O anda Doktor:
"Hiç bir yere gitmiyorsun delikanlı!"
Fd Pengu:
"Bensiz bir macera geçirin o zaman arkadaşlar...."
Herkes yola çıkar.Dr. Sphenis'in arabasına tıkılırlar.Yukon'a varmışlardır.Candano:
"Madem Rockhopper ölümsüz , o nasıl yok olacak?"
"Hiç bir fikrim yok..." der Sphenis.
Yukon'a 1 km'lik yürüme mesafesi kalmıştı araba giremezdi...Yukon yanıyordu!Dr. Sphenis:
"Benim araba mı Candano ve Mavipengu1 alın Summit'e gidin!Rüya doğruymuş!"
Hemen dediklerini yaparlar.Yaşlı bir penguen gelir ve:
"Paardon genç bayan!Rockhopper'ı gördünüz mü?"
"Rockhopper'ı ne yapacaksın teyzeciğim?"
"Bana araba çarptı ve vazo düştü diye ilaç vermemi söyledi de!"
"Siz Rockhopper kim bilmiyor musunuz?"
"Bir penguen değil mi evladım?"
"Haber izlemezmisiniz siz?"
"Hayır.Ben sadece dizi izlerim evladım...Rockhopper'in kırıklarını iyileştirdim bu ilaç aslında önemli değil!"der ve gider.Teyzenin hiçbir şeyden haberi yoktur...Rockhopper aslında ölümsüz bir ruh değilmiş...Buranın en iyi eski doktoruna gelmiş ve iyileştirmiş kendini.Yangından herkes kurtuldu.Yangınlar söndürüldü.Olanları Yesil Z telefonla mesaj atar Fd PEngu'ya...

Her şey ortaya çıkıştı ama Rockhopper çok güçlüydü.Her anda Summit'i yağmalayabilirdi!

Devam Edecek!

58 yorum:

  1. lütfen görüşlerinizi bildirin

    YanıtlaSil
  2. çanakkaleli misin ben de oralıyım neresinden? :D

    YanıtlaSil
  3. hikaye çok güzel bu arada

    YanıtlaSil
  4. aha sendemi çanakkalelisin :D

    YanıtlaSil
  5. sen ordamı yasıon bide gerçek adın ne?

    YanıtlaSil
  6. evet herkesin gerçek adları ne? :D benimkisi hazal candan normalde hazalı kullanıyom ama internette her zaman candan :D

    YanıtlaSil
  7. :D SPHENİS ÇANAKKALELEYİMİŞ BENDE AMA BEN İSTANBULDA OTURUOM BELKİDE SPHENİSİ TANIOM BEN ONUN İÇİN SORDUM BENİM GERÇEK ADIM
    Ferhat Demirel baş harfleri birleştirince Fd zaten bana okulda falan Fd diolar

    YanıtlaSil
  8. ben de istanbulda oturuyorum

    benim gerçek ismim ipek

    YanıtlaSil
  9. çınar fen lisesine geçtim bu yıl.
    sen nerde oturuyorsun istanbulda

    YanıtlaSil
  10. ipek candan sizin facebook'unuz var mı yada yesil z seriseri herkes birbirini eklesin facede

    YanıtlaSil
  11. ben başakşehir sen?

    YanıtlaSil
  12. candan ben seni erkek sanıyordum :O

    YanıtlaSil
  13. Benim gerçek adım Samet Umut. Bana okulda bilim adamı diyorlar. :D

    YanıtlaSil
  14. bende :DDDDD oha şansa bala bak çuuuşşşş :DDDD

    YanıtlaSil
  15. dr . çabuk facebook'unu ver seni tanıo olabilirim!

    YanıtlaSil
  16. Hahahaha. Gülmekten öldüm.

    YanıtlaSil
  17. samet zaten ben sende kliiim de şansa bakın bu arada ben ve dr. çanakkaleliyiz istanbulda başakşehirde oturuozz oha beee

    YanıtlaSil
  18. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002549737045

    YanıtlaSil
  19. dr. şansa bak ! sen facebookunu ver yada ekle resmine bakiim belkide sen bizim burda oturuon ve sen liseyemi geçtin?

    YanıtlaSil
  20. Profiline kuş resmi koymuşsun.

    YanıtlaSil
  21. YALNIZ SEN GÜVERCİN MİSİN? :d

    YanıtlaSil
  22. yok ama çok koyu bir hayvanseverim

    YanıtlaSil
  23. sen kaç yaşındasın ve hangi okula gidiyosun

    YanıtlaSil
  24. DR. BANA İSTEK GÖNDERR BENDE GONDERİLMİO
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1105531470

    YanıtlaSil
  25. Looney Tunes'te Çizen olarak çalıştın FD PENGU

    YanıtlaSil
  26. bana da çatlak profesör diyolardı

    YanıtlaSil
  27. 6. SINIFA BEN DAHA SİZE GÖRE BEBEĞİM :D DR. YOLLA İSTEK HADİ

    YanıtlaSil
  28. Ne senin ile aynı yaştayım.

    YanıtlaSil
  29. seriseri lise 4e geçti diye duymuştum

    YanıtlaSil
  30. fd yolladım istek

    YanıtlaSil
  31. lan mavipengu1 biz bebeyiz :DDD

    YanıtlaSil
  32. fd istek geldi mi

    YanıtlaSil
  33. dikkatli bak arkadaş isteği yerine falan

    YanıtlaSil
  34. benddede yollan mıo ??? ve hangi etapta kısımda yasıon semn

    YanıtlaSil
  35. 4. etap 2. kısım

    YanıtlaSil
  36. hiç ortak arkadaş yok çok ilginç

    YanıtlaSil
  37. bende 4. etapta 2. kısımda oturuom...sen köşk sokakta mı oturuon

    YanıtlaSil
  38. orası neresi ben bilmiyorum sokakları

    YanıtlaSil
  39. sen hangi mahallede sokakta lan heyecandan geberiom belki komşuyuz :D

    YanıtlaSil
  40. ya sen nerde oturuyosun onu söle bana d'ler mi b'ler mi m'ler mi

    YanıtlaSil
  41. bak sen cenk ege ergelmişi tanıonmu

    YanıtlaSil
  42. bende 6.sınıfa gidiyorum ve çanakkaleliyim:D

    YanıtlaSil