Nisan Ayı Yazar Alımı

Gönderen Sphenis



Gördüğümüz kadarıyla yazar olmak isteyen çok kişi var. Biz de bu sebepten ötürü yarışma yapmaya karar verdik. Yarışma şöyle olacak:
Bizim belirttiğimiz bir konuyla alakalı hikayenizi(bir bölüm, başlangıç bölümü olabilir) bize bu yazıya yorumla yollayacaksınız. Biz bu hikayeleri sitede yayınlayacağız ve bir hafta süren bir anket hazırlayacağız. Bu anket sonucuna göre birinci olan yazar oluyor. Her ay 1 yazar alınacak.

İşte bu ayın konusu: SERBEST. (Kafanıza göre yazın)
Yorumları ve hikayeleri bekliyoruz.

68 yorum:

  1. Bölüm 1
    Yıl 3213,
    Tüm adalara ve Club Penguin uzay bölgesine hükmeden iki imparatorlukta savaşta.Bu savaş yeni keşfedilen gezegen Patrus gezegeninde ki ada yüzünden.Birinci imparatorluk Penguen İmparatorluğu.İkincisi ise İnsan İmparatorluğu.Bu adada yeni keşfedilen tranyum(Uzay gemisi yakıtı) madenleri bulunduğu için iki imparatorlukta bu yeri istiyordu.İmparatorluklar o kadar çok asker göndermişti ki Club Penguin uzay korsanları penguen başkenti Mukluk'a ulaşmıştı.Penguen uzay korsanlarının başkanı Cadance'ydi.Çünkü Cadence Rockhopper'la evlenmiş sonra Rockhopper ölmüştü.Birde Herbert Devleti vardı.Çünkü EPF yok olmuştu.Herbert bir kutup ayısı sürüsüyle Ski Lodge'yi ele geçirmişti.Sonra bu bölüm kopup yeni bir ada olmuştu.Daha sonra penguen isyanında ölen moderatörler yerine İmparator III.SüperPengu tahta oturmuştu.1 ay geçmemiş savaş başlamıştı.Gelgelelim Kaptan Tatar43 topa tüfeğe sarılmış Mukluk'ta ki askerleri püskürtüp uzay gemisi Korsan İntakımı'nı geri almaya çalışıyordu.Bu gemi galaksinin en hızlı,en fazla silahı olan,en güçlü gemisiydi.Bu gemiyi kendi yapmıştı.Bu gemi 10 filo değerindeydi.Bu gemiyi kaybetmesinin nedeni karşısında 100 filonun varolmasıydı.Kaptan Tatar43 bu gemiyi ya geri alacaktı ya geri alacaktı.Ve birden 10 askerin arasına dalıp hepsini öldürdü.Bunlar son askerlerdi.Mukluk'u fethetmişti.Asker takviyesi gelmeden saraydan tüm altınları alıp fakir korsanlara ve hastalara dağıttı.
    Part 2
    Kaptan Tatar43'ün etrafında 10 gezegen yok edici vardı.Korsan İntakımı her biri iki filo değerinde bu gemilerle başa çıkamazdı.Elindeki her silahı gezegen yok decilere kenetledi ve ateşledi.9 gezegen yok edici yok olsada 1'i kalmıştı ve Kaptan Tatar43'ün cephanesi bitmişti.O da son şansını kullandı.1000 yıl önceden kalma bombayı ateşledi.Bu bomba bizim atom bombasının gelişmiş versiyonuydu.Son gezegen yok edici patlayınca Kaptan Tatar43 çok sevinmişti.Fakat önünde tüm imparatorluk donanmasını buldu.Savaşı penguenlerin kazandığını daha sonra öğrenecekti.Fakat şimdi ışık hızına geçmeli hiperuzaya sıçramalıydı.Fakat tüm donanma da ışık hızına geçmişti.Şimdi hiperuzayda savaşıyorlardı.Kaptan Tatar43'ün hiç şansı yoktu.Sonra birden aklına bir fikir geldi.Onun gemisi gaksinin en hızlı gemisiydi.Hızını ışık hızının 30000000000 katına çıkardı.Donanma gemileri korsan gemisinin bir anda yok olmasına çok şaşırmışlardı.Tekrar ışık hızına geçip Club Penguin'e döndüler.Başkent Mukluk'ta birde ne görsünler.Sarayda değerli birşey kalmamıştı.Halk ise çok zengindi.Amiral Pengu10 sinirinden deliye dönmüştü.Amiral Pengu10:
    -Askerler!Kaptan Tatar43 ve gemisi Korsan İntikamını bulup imha edip öldürmek için en namussuzca,en berbat,en iğrenç taktikleri bile uygulama hakkınız vardır.Ayrıca bu bir hak değil emirdir.
    Part3
    Bu sırada Kaptan Tatar43 13 uydusu olan korsan gezegeni, Summit'in üzerinde olduğu için Summitiar adını alan gezegene gelmişti.Burada kendisine cephane aldı, onarımları yaptırdı ve gemisini modifiye etti.10 kalkan jenaratörü aldı.Ha tabi altınlar özeldi.24 ayar kraliyet saraylarından alınmış altınlardı bunlar.O yüzden hepsini sadece 1 altına almıştı.Uzay gemisi modifiyelerin ardından tüm imparatorluk donanmasına bedeldi.Bu arada insan yüzbaşı :
    Donanma çok güçsüz elin penguenlerine yenildik.Bu da yetmezmiş gibi donanma yok oldu.Bir asker.
    Efendim radarda bir penguen gemisi görüldü.
    Yüzbaşı:
    Ateş!
    Bu Korsan İntikamıydı.
    10 saniye sonra süper güçlü silahlar tüm insan kuvvetlerini yok etmiş,bu gezegeni Club Penguin Uzay Korsanları'nın ilan etmişti.Bu arada penguen isyanı başlamıştı.Bazı Clup Penguin Senatosu üyeleri adayı işgal etmiş Mukluk'u kuşatmışlardı.10 gün sonra Club Penguin'in yeni bir kralı vardı.Kral II.Rockhopper.
    İmparator II.Rockhopper:
    Fakat bu emrin uygulanışını görecek kadar çok yaşamayacaksınız.Askerler!Amiral Pengu10'u idam masasına götürün.
    Devam edecek...

    YanıtlaSil
  2. Son üçü yanlış.İmparator III.SüperPengu olacaktı.Ve son üçü part 2'nin sonunda olacaktı.

    YanıtlaSil
  3. Sensei Bir gün sensei card-jitsu oynarken onda olan kartların hepsinin başkalarında da olduğunu farkeder.Herkes onda olan kartları kodla almıştır.Sonra aklına bir fikir gelir.Yeni bir deste yapmak ve bu desteyi yeni bir partide herkese vermek.Bu destenin adı Card jitsu dark.Herkese değişik 10 kart ve o kartın aynısı kimsede yok.Hepsinin özel gücü var.O destedeki her kart 50 puanın üstünde. Card jitsu dark şöyle oynanır: ilk önce dojonun gizli yerine girin. Ordaki gonglara gizli sırayla basın( sırayı bulmak için amuletinizde bütün elementlerin olması lazım.).Sonra Dark dojoya gidin.Orda ya senseiye basıp oyuna girin yada ordaki minderlerde oynayın.Oyunun amacı kartları yere ters olarak koyun.Eğer sizin kartınız diğer kartı yenerse O İKİ KART SİZİN OLUR.Bu oyun 10 turdan oluşur.Ve isterseniz kartlarınızı dojodaki yerde takas edebilirsiniz.Sensei partide bunu anlatacaktı.Kartları yapıyodu ama kağıdı bitti.Artik teyzeden istedi ve Artik Teyze ona bir miktar verdi.Sonra yeniden bitti. Sonra G den istedi.G ona kağıt kopyalama makinesi yaptı.Adı KP 3000 oldu. Kağıtları kopyaladı ve Sensei nin birsürü kağıdı oldu.Asla bitmeyen kağıt.Sonra G sayesinde ağaçlar kesilmedi.Ağaçlar artık çok fazlaydı.Neyse boşverin sonra sensei dojoya gittiğinde kartların hepsini yaptı. Parti başlıyacaktı, ta ki...

    YanıtlaSil
  4. Pengu’nun Maceraları
    Part-1:
    Oyuncular:Pengu549
    Başlama Tarihi:18.04.2012
    Pengu ana karakter.
    --------------------------------------------------------------
    Part-2:
    Oyuncular:Pengu549,Ata 2001,Anılce
    Ata FBI ajanı. Anılce Pengu’nun kankası, Pengu ana karakter…
    Başlama Tarihi:







    Bölüm-1;
    Kayboluş…
    Başımda sanki başımı kocaman bir kayaya vurmuş gibi bir ağrı vardı, gözlerim çok ağır ve yorgundu. Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Sabah güneşi gözlerimi kamaştırdı. Birkaç kere gözümü kırptım, sonra gözlerimi sonuna kadar açıp etrafıma bakındım. Gölgelik, serin ve çam sakızı kokan bir yerdi burası. Etraftaki değişik türden kuşların armonisinin sesleri çok net duyuluyordu. Sanki sabahın gelişini tüm dünyaya duyuruyorlardı. Uzun ve heybetli bir çam ağacının yanındaydım ve her yanım yapış yapış çam sakızına bulanmıştı. Hareket ederken canım çok acıyordu, galiba kollarım incinmişti. Zihnim çok bulanıktı ve hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Birkaç kere kollarımı oynattım, sonra kalkıp tekrar etrafıma baktım. Burası etrafı kocaman dağlar ile kaplı boş bir araziydi. Bu dağları aşabilmek için anca bir helikopter gerekiyordu, tırmanmak ise imkânsızdı. Tekrar yere uzandım ve derin düşüncelere daldım. Yavaş yavaş zihnim yerine gelmeye başladı. Hatırlıyordum, o jetpack’den nasıl düştüğümü hatırlıyordum. Herbert’ın o kocaman balon gibi şeyden* attığı kartopları ile beni nasıl düşürdüğünü hatırlıyordum. Koskocamandı, bir hatta 10 igloodan daha büyük bir balondu. Yan tutulmuş bir yumurta gibiydi. Kartopu makineleri ile bana o devasa kartoplarını attığında buraya düşmüştüm. Parçalanmış jetpack hala yanımda duruyordu.
    Ayağa kalktım, çok acıkmıştım. Önce birkaç çıra bulmalıydım. Şansıma her yer çam ağacı doluydu. Ama çam ağacını yontacak bıçağım yoktu. O sırada jetpack aklıma geldi, hemen yanına gittim ve keskin bir demir parçası alarak yanımdaki çam ağacını yontmaya başladım. Sonra biraz dal ve odun toplayarak ateşi yakacağım yere koydum. Şimdi bana yiyecek lazımdı. Neyse ki her zaman yanımda taşıdığım acil durum çantam yanımda idi. Çantamdan biraz yiyecek ve bir tabak alarak hemen bir ateş yaktım. Yiyecekleri ateşte kızarttıktan sonra sanki canavarmışçasına yedim ve ateşin başında uykuya daldım…

    YanıtlaSil
  5. hikayeleri c.tesi gunune kadar bekliyoruz son gun c.tesi sonra oylama olacak

    YanıtlaSil
  6. Nasıl yani ? Hemen değerlendirilmiyor mu ?

    YanıtlaSil
  7. Part3
    Bu sırada Kaptan Tatar43 13 uydusu olan korsan gezegeni, Summit'in üzerinde olduğu için Summitiar adını alan gezegene gelmişti.Burada kendisine cephane aldı, onarımları yaptırdı ve gemisini modifiye etti.10 kalkan jenaratörü aldı.Ha tabi altınlar özeldi.24 ayar kraliyet saraylarından alınmış altınlardı bunlar.O yüzden hepsini sadece 1 altına almıştı.Uzay gemisi modifiyelerin ardından tüm imparatorluk donanmasına bedeldi.Bu arada insan yüzbaşı :
    Donanma çok güçsüz elin penguenlerine yenildik.Bu da yetmezmiş gibi donanma yok oldu.Bir asker.
    Efendim radarda bir penguen gemisi görüldü.
    Yüzbaşı:
    Ateş!
    Bu Korsan İntikamıydı.
    10 saniye sonra süper güçlü silahlar tüm insan kuvvetlerini yok etmiş,bu gezegeni Club Penguin Uzay Korsanları'nın ilan etmişti.Bu arada penguen isyanı başlamıştı.Bazı Clup Penguin Senatosu üyeleri adayı işgal etmiş Mukluk'u kuşatmışlardı.10 gün sonra Club Penguin'in yeni bir kralı vardı.Kral II.Rockhopper
    Part 4
    Bu kral Rockhopper'ın torununun torunuydu.Fakat bu kralda tahtta fazla kalamamıştı.10 gün sonra cesedi eski Migrator'da bulunmuştu.Ceset lazerle,iyonla veya plazmayla yok edilmemişti.1978 yapımı panzehiri bulunmayan bir zehirdi.Bu her kimse modern tıbbın bu zehri iyileştiremeyeceğini biliyordu.Fakat birşey asla çözülemedi.Bu zehir cesedi yok etmeliydi.Fakat yok etmemişti.Bunu ancak yeni gadget guy olan sonradan korsan olmak zorunda kalan Kaptan Tatar43 olabilirdi.Fakat o bile bu zehrin panzehirini yapamazdı.O Club Penguin'in hepsini görünmez hale getirmeyi başarmış olsada bu imkansızdı.Çünkü bu zehre su bile katılsa patlıyordu.
    Kralın cenaze törenini fırsat bilen Cadance tüm penguenleri yağmaladı.Yeni kral aptal mı aptal III.StupidPengu idi.Aptal olduğu için insanlar ta Başkent Mukluk'u kuşatmıştı.O da intihar etti.Bu arada Kaptan Tatar43 insanlarla savaşıyordu.100 kruvazör patlatmıştı.İnsan filosu gece gizlice Mukluk'a ladar ilerlemişti.Tabi Kaptan Tatar43 bu işi bedavaya yapmıyordu.Yaparsa Summit ona verilecekti.Bu korsanlar için çok büyük bir başarı olurdu.Fethedilemez Summit korsanların.Ne harika bir fikirdi.Kaptan Tatar43 bir tayfada almıştı.2.kaptan Ozihan1902 lazer topçusu eski amiral Telepengu,iyon topçusu Pelera123 plazma topçusu ise yine Kaptan Tatar43'tü.
    Part 5
    Kaptan Tatar43:
    İskele alabanda!Hedefimiz Asteroid Kuşağı!
    Tayfa:
    Emredersiniz kaptan!
    Pelera123:
    Kaptan,ben şiddete meraklıyımdır.Şu asteroidlere bi sıksam olmaz mı?
    Kaptan Tatar43:
    Hayır cephanemizi iyi muhafaza etmeliyiz.
    Bu sırada 36 imparatorluk filosu saldırıya geçmişti.
    Kaptan Tatar43:
    Ateş!Ne kadar bomba varsa atın!Kalkanlar ve görünmezlik jeneratörleri aktif!Işın kılıçlarınızı açın!
    Kaptan Tatar43'nün ışın kılıcı mavi idi.İmparatorluk filosu atağa geçti.İmparatorluk filosunun göz bebeği Transgalaxy bile saldırıyordu.Transgalaxy yok olurken içindeki Lord Darktarn'da öldü.36 filo birden geri çekilmeye başladı.35 filoda ki gemiler geri çekilirken patladı.Bunların içinde Amiral Cadance'de vardı.Cadance korsanlara ihanet etmişti.Layığını da bulmuştu.36 filodan sadece iki gemi kurtulmuştu.Ha unutmadan savaşı penguenler kazanmış,Uzay korsanları Summit'i almıştı.Kral IV.PenPengu bu durumdan hiç hoşlanmıyordu.Kral IV.PenPengu:
    Nasıl Summit'i Club Penguin Korsanları'na veirsiniz?Askerler!İdam edin!
    Gelgelelim Kaptan Tatar43'ün paçaları tutuşmuştu.
    Kaptan Tatar43:
    Süpernova!Motorlara tam güç geri dönüyoruz!Işık hızının 100.000.000.000.000.000. katı hızına çıktılar.Kendilerini elin gezegenin atmosferinde buldular.Canlı taraması yapıldığında bu gezegende 3000 şehir olduğunu gördürler.Her birini 36.000 gemi tarafından korunuyordu.Yaşayanlar ise ne penguen ne insan ne de bilinen bir türdü.Ama yakıt tükenmişti.Buraya inmek zorundalardı.
    Devam edecek...

    YanıtlaSil
  8. Part 6
    Gezegene ineceklerdi fakat bağlantıya geçmeleri gerekiyordu.Tam o sırada geminin solar panellerini 10 atışta hava uçurdular.Bu savaş demekti.Kaptan Tatar43:
    Herkes savaş yerlerine1İyon ilahları ateş!Bombaları atın!Lazer silahları ateş!Kalkanlar ve görünmezlik jeneratörleri aktif!
    Sonra Summit'le irtibata geçmeye çalıştılar.Ama çekmiyordu.Bunun tek bir açıklaması vardı.Galaksinin diğer ucuna gelmişlerdi.Zorlu çatışmanın ardından kazandılar ve depolarını fullediler buranın uzay gemilerine kendi adamlarını yerleştirdiler.

    YanıtlaSil
  9. ~Bütün karakterler hayal ürünüdür~ Orange Penguin Rock
    Club Penguin'de PenguinBand'dan başka bir müzik grubu daha var. Ama kimse bu grubu bilmiyor. Bu grubun adı Orange Penguin Rock.Orange Penguin Rock'ın müzik aletleri nasıl oldu bilinmez hepsi turuncu.Grubun bateristi Starrpengu, grubun bas gitarcısı Supertommy , grubun solisti Brownpuffle85. bir gün Summit köyünde müzik yapmaya giderlerken Herbert Starrpengu 'yu kaçırdı.Ama bateri olmadan olmaz ki değil mi? Brownpuffle85 bilmiyor ama Supertommy bir EPF ajanı.sonra Supertommy EPF ye haber verir. Eğer beğenirseniz devamı gelecek ... :D

    YanıtlaSil
  10. Benimkini beğenirseniz devamı gelcek ve daha çok hikayem var.

    YanıtlaSil
  11. E-postam aybarstat@hotmail.com 10 sitede daha yazarım ama kullanıcı adlarım farklı.

    YanıtlaSil
  12. Bir yönetici baksın.Güzelse cevap verin.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Hadi benide yazar yapın.

    YanıtlaSil
  15. Muaazzam filo Club Penguin'e doğru yola koyuldu.Kaptan Tatar43:
    Bir nebulanın içine giriyoruz.Bağlantı kesilebilir.Tüm filo görüş mesafemize girsin.
    Seyir subayı:
    Emredersiniz efendim.
    Pelera123:
    Kaptan!Gama ışınları!
    Kaptan Tatar43:
    Herkes görev yerlerine!Kalkanları açın!
    Ozihan1902:
    Efendim nebulaya girdik.
    Kaptan Tatar43:
    Astro droidleri kablolu bağlantıya sokup onarım ve kontrol için gönderin!
    Kaptan Tatar43 öyle şiddetli bağırmıştı ki seyir subayı tırstı ve şunları söyledi:
    Efendin astro droidleri gönderemeyiz.İnsan filosu burda.Herkes silah başına!Tam bu zamanda birden 1 iyon gemiyi sıyırdı.Kaptan Tatar43 öyle öfkeliydi ki plazma silahının başına geçip filonun kumanda gemisini 36 önemli yerden vurdu.Kumanda gemisi patlamaya başladı.General Patrus kaçmayı başardı.Penguen filosuu insanları ıssız bir gezegene atarak yoluna devam etti.İnsan gemilerini almayı da unutmadılar.Filo Club Penguin'e vardığında Pelera123 tüm radarları ve uzay limanalrını yok etti.Filo bir uzay üssü ile Club Penguin'i kuşatma altına aldı.Ardından saldırıya geçti.Asker çıkarması başladı.

    YanıtlaSil
  16. Kaptan Tatar43 uzay ve kara birimlerinin yöneticisiydi.Plan şöyleydi:
    1.bölük Mukluk'a kadar uzay gemisi bölüğü 11'in desteği ile ilerleyecekti.Kalan bölükler Mukluk kuşatılınca 4'de ayrılacak sarayı kuşatacaktı.Uzay gemisi bölükleri havadan ateş açarak sarayın taht odasını yok edecekti.Plan işledi de kısa sürede tüm imoaratorluk güçleri teslim olmuştu.Ama insanlar saldırıya geçmişti.Tüm penguenler birlikte çalışarak insan filosunu yok etti ve barış dönemi başladı.
    SON

    YanıtlaSil
  17. Hikaye başlığı Penguen Uzay Savaşı

    YanıtlaSil
  18. Beğenirseniz harika 100 fikriğm daha var.SAYDIM

    YanıtlaSil
  19. Oyun Günü (1.Bölüm: Katılış)
    Ata 2001'in spora çok ilgisi vardı. Arada sırada sahaya gidip buz hokeyi oynardı. Bir gün yine sahada buz hokeyi oynarken kırmızı-sarı kravatlı cowboy şapkalı bir adam belirdi. Birden yanıma gelip:
    -Sen iyi bir buz hokeyi oyuncususun! Sana kartımı vereyim, belki "Oyun Günü"ne katılırsın!
    -Oyun günü mü? dedi Ata 2001.
    -Evet! Her yıl Yaz tatillerinde yapılır! dedi adam.
    -Bu "Oyun Günü"nde ne yapılır bayım?
    -Koşu yarışları, dans yarışmaları, BUZ HOKEYİ ve daha binlerce oyun!
    -Tabii ki gelirim!
    -Ama oralara müfettiş geldiğinde çok başarılı ol!
    -Nasıl isterseniz! dedi Ata 2001
    Ertesi gün herkes işinden çıkmış, güneşleniyordu. Onca çalışmanın payını almışlardı. Pazartesi sendromu, çok sıkı çalışmanın yerini 90 günlük güzel bir tatil almıştı. Çok rahattık. Aunt Arctic hariç... Oyun Günü için gazete yazıyordu. Gary süslemeleri yapıyordu. Bu yaz pek fazla işi yoktu. Adanın en azılı suçluları Oreo, Herbert ve Klutzy bile Club Penguin Adasını yok etmeyi bırakıp, tatilin tadını çıkarıyorlardı. Bu yaz şahane olacak gibi gözüküyordu. Herkes mutluydu. Oyun Günü yaklaşıyordu. Aunt Arctic gazeteyi bitirmek üzereydi. Gary bütün işlerini bitirip üniformasını çıkardıktan sonra güneşlendi. Ama güneşlendiğinde bir şeyi unutuyordu; GÜNEŞ KREMİ!
    Gary eve geldiğinde sırtını tutup, "AH, AH!" diye bağırıyordu.
    -Güneş kremi sürmezsen böyle olur! dedi Ata 2001. Herkes güldü.
    O an gelmişti. Herkes işini bitirince Oyun Günü'nü izlemeye gittiler. Benim maçıma daha çok vardı ama. Sonradan plan değişti. Koşu Yarışı'na katılacaktım. Benim Koşu Yarışı'mın zamanı gelene kadar yaz tatilinin keyfini yaşadım. Arkadaşlarım yurt dışından buraya gelmişlerdi. Bir tanesini tanımıyordum. Tanıştık. Adı Crisdog93'müş. İyi birisine benziyordu. Ama koşuda çok iyiydi. Bu benim için sorun olabilirdi ama bu yarış. Kazanmakta var, kaybetmekte...
    Koşu yarışları başlamıştı. Buz hokeyine gelince bizim takım yenilmiş. Buna çok üzüldüm. Sıra bana geldiğinde herkes "Hadi Ata 2001, Hadi!" diye bağırıyorlardı. Seyircilerin tezahüratlarıyla içime enerji geldi. yeneceğime emindim. Ama 1.turda tulumla kütüğün üstünden atlayamadığım için yere düştüm. Crisdog önüme geçti. 2.likle bitirdim. Her şey 2.tura bağlıydı. Benden 1 puan önde olsa da hala bir şansım vardı. Koşu 3 tur sürecekti. Eğer berabere kalırsak ödülleri paylaştıracaklardı. Ödül 1.000 Penguen Parası'ydı. Ama bir kişiye 1.000 Penguen Parası vermek yerine ikimize birer 500 Penguen Parası verirlerdi. Berabere kalmak istemiyorum onun için. Her neyse. 2.tur Crisdog tam ağacın çevresinde dolanacaktı ki, taşa takıldı.
    2.turda ben kazandım. Şimdi 3.tur. En zor ve en heyecanlı tur buydu. Artık bu iş ölüm-kalım meselesi olduğu için çok ciddiye alıyorum bu turu...
    Her tarafta kütük, ıslak yerler ve taşlar vardı. 3. turu iyi hazırlamışlardı. Düdük sesi duyulunca hemen koşmaya başladım. Başlangıç pek iyi değildi ama, sonra neyin nerede olduğunu ezberledim. Kütüklere bakmadan üstünden atlıyordum artık. Bir ara verdiler. Boğazım çok kurumuştu. Kan ter içinde kaldım. O kadar susamıştım ki, nerdeyse verdikleri su şişesini yiyecektim. Koşu kaldığı yerden devam etti. Yaşasın! bu turu da ben kazanınca 1.000 Penguen Parası'nı ben almıştım. Ama hak etmiştim. Çok yorulmuştum. Yinede sonraki hafta için çalışmaya devam ettim. Crisdog yanıma geldi. Bana nefretli gözlerle bakıyordu. Bu beni çok üzmüştü. Ben onunla arkadaş olmak istiyordum. Ama ben kazandığım için bana sinirlenmişti biraz.
    Sonraki koşuda bakalım neler olacak...
    Devam Edecek...

    YanıtlaSil
  20. kusura bakmayin arkadaslar. malum ogrenci adamim bakamadim bu hafta siteye.
    sureyi bu c.tesiye aliyoruz. siz bu zamana kadar yollayabilirsiniz
    sonra anket yapicaz. en begenilen 2 yazar siteye alinacak

    YanıtlaSil
  21. Sphenis ! Burada anket vardı bende vardım ankette hani ? Bir de 13 oyum falan olmuştu neden yeniden başlattınız ! Tam ben seçilcektim ya off...

    YanıtlaSil
  22. off karman corman oldu! bem mobilden oldugum icin anketi falan eklemedim ben onlari yesil z yapti sanirim.
    su an ondan cevap bekliyorum neden sifirladiysa anketi.
    sizin iciniz rahat olsun o anketin sonuclari zaten sonucu kaba olarak veriyodu. o degerlendirilir yani.

    YanıtlaSil
  23. Anket yine gitti.

    YanıtlaSil
  24. Ya dalga mı geçiyorsunuz?

    YanıtlaSil
  25. Hadi bu ayın konusunu yazın.

    YanıtlaSil
  26. Spo12'nin uzun macerası:Karanlığın sırrı Bölüm 1

    Günlerden birgün Club Penguin basılır. Bu karanlık yaratıklar Spo12'nin makineler yaptığını öğrenirler. Sonra evini basarlar ve maceramız başlar.

    Spo12:
    - Bunu ödeyeceksiniz!
    Canavar:
    - Seni öldüreceğiz.
    Spo12:
    - Öylemi?

    Spo12 gizlice bir gaz bombası atar ve ordaki Yok edici ışını alır.
    Spo12:
    - Bunu beklemiyordunuz ha?
    Canavar:
    - Olamaz lanet olsun!

    Spo12 canavarı yok eder ve yaptığı uçan kaykaya biner. Adanın ele geçirildiğini görür

    Spo12:
    - Adayı kurtarmalıyım! Şu canavarların geldikleri yere gidersem belki onları durdurabilirim! Ama önce şunları temizlemem lazım.

    Spo12 önce Town'a gelir.

    Canavar:
    - 1 ton kahvaltı!
    Spo12:
    - 1 ton et yığını!

    Spo12 çoğunu öldürür.

    Penguen:
    - Aaaargh yardım edin!
    Spo12:
    - Yardım geldi!
    O canavarı öldürmeye çalışır.
    Spo12:
    - Neler oluyor bu Canavar ölmüyor!

    Canavar:
    - Ultra kalkanımı kimse delemez!

    Spo12'ye vurar. Ve bu bölüm burda biter.
    Eğer gene serbest olursa hikayem hazır.

    YanıtlaSil
  27. en eski rüya
    Başımda sanki başımı kocaman bir kayaya vurmuş gibi bir ağrı vardı, gözlerim çok ağır ve yorgundu. Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Sabah güneşi gözlerimi kamaştırdı. Birkaç kere gözümü kırptım, sonra gözlerimi sonuna kadar açıp etrafıma bakındım. Gölgelik, serin ve çam sakızı kokan bir yerdi burası. Etraftaki değişik türden kuşların armonisinin sesleri çok net duyuluyordu. Sanki sabahın gelişini tüm dünyaya duyuruyorlardı. Uzun ve heybetli bir çam ağacının yanındaydım ve her yanım yapış yapış çam sakızına bulanmıştı. Hareket ederken canım çok acıyordu, galiba kollarım incinmişti. Zihnim çok bulanıktı ve hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Birkaç kere kollarımı oynattım, sonra kalkıp tekrar etrafıma baktım. Burası etrafı kocaman dağlar ile kaplı boş bir araziydi. Bu dağları aşabilmek için anca bir helikopter gerekiyordu, tırmanmak ise imkânsızdı. Tekrar yere uzandım ve derin düşüncelere daldım. Yavaş yavaş zihnim yerine gelmeye başladı. Hatırlıyordum, o jetpack’den nasıl düştüğümü hatırlıyordum. Herbert’ın o kocaman balon gibi şeyden* attığı kartopları ile beni nasıl düşürdüğünü hatırlıyordum. Koskocamandı, bir hatta 10 igloodan daha büyük bir balondu. Yan tutulmuş bir yumurta gibiydi. Kartopu makineleri ile bana o devasa kartoplarını attığında buraya düşmüştüm. Parçalanmış jetpack hala yanımda duruyordu.
    Ayağa kalktım, çok acıkmıştım. Önce birkaç çıra bulmalıydım. Şansıma her yer çam ağacı doluydu. Ama çam ağacını yontacak bıçağım yoktu. O sırada jetpack aklıma geldi, hemen yanına gittim ve keskin bir demir parçası alarak yanımdaki çam ağacını yontmaya başladım. Sonra biraz dal ve odun toplayarak ateşi yakacağım yere koydum. Şimdi bana yiyecek lazımdı. Neyse ki her zaman yanımda taşıdığım acil durum çantam yanımda idi. Çantamdan biraz yiyecek ve bir tabak alarak hemen bir ateş yaktım. Yiyecekleri ateşte kızarttıktan sonra sanki canavarmışçasına yedim ve ateşin başında uykuya daldım…

    YanıtlaSil
  28. THE POWER PİRATES
    Memocan production HEK production LR BLACK GAMES sunar....

    HIZLA YAĞAN YAĞMUR GEMİNİN TAHTALARINDA GICIRTI YAPIYORDU.34 KİŞİLİK GEMİNİN HEPSİ SIRIL SIKLAMDI KAPTAN LR BLACK 99 -MEMOCANPRO-DİLRUBA 6A
    VE ECHO HEKO ÇÖZÜM ARIYORDU .BİRDEN BİR SESLE İRKİLDİLER HEMEN ECHO GUVERTEYE KOSTU. VE GERİ DONMEDİ PUFFLE I MXGAMESLR CUSTO 990H7POWER STUCKS MACK AĞLAMAYA BAŞLADI (İSMİ BAYA UZUNDUR) ****************
    DEVAMI MEMOCANPRODUCTİON FORUMDADIR
    THE MEMOCAN PRODUCTİON COMPANY

    YanıtlaSil
  29. BuRocK kopya çekmiş.

    YanıtlaSil
  30. hayır burockta başlık değişik o zate öyleydi

    YanıtlaSil
  31. yutyo
    bir gün yutyo epf ajan merkezinde pizza yerken bir baktı ki yanına nrdz oturmuş yutyo nun tüyleri diken diken oldu ve sonra olan oldu nrdz arda3456ylan kavga etti ve yutyo arda3456 ya tezarat etti ama nrdz arda yı yenmişti ve yutyo nrdz ın üzerine atlarken clubpenguinçetesiiiii diye bağırdı ondan sonra babayutyoyu gördüler babayutyo yutyo nunda nrdz ında kulağından çekti birer birer olayı anlattılar yutyo:nrdz beraber yaptığımız clubpenguinçetesi ni suçluyor dedi ve nrdz da ama site berbat dedi babayutyo nrdz ı kafasından tuttup bi attırdı nrdz 1 kilometre uçtu ve mutlu son

    YanıtlaSil
  32. petey k nin maceraları bölüm(1)
    petey k (club penguin band grubunda acordioncu)

    petey k çalışmadan sonra sinirlenip çıkmış çünkü kimse düzgün çalmıyormuş bu nedenledekendisini light housenin kenarından aşağıya atacakmış.
    tam zıplayıp kendini bırakırken cadence gelmiş.
    cadence: dur kendini atarsan beni sensiz bırakırsın
    petey k: ama daha fazla yaşıyamam bu grubla son zamanlarda işi bozdu bunlar başka çarem yok.
    cadence: ben seni seviyorum sende beni seviyosan benim için yaşa
    petey k: seni gerçekten çok seviyorum.
    tam cadenceye giderken ayağı kayınca cadence elini tutup çekmiş.
    sonra petey kclub penguin banda cadence yi eklemiş.
    club penguin bandın müzikleriyle cadence dans etmiş.
    kısa zamanda herşey düzelmiş ama petey k nin aklında bişey varmış (devamı sonra)

    YanıtlaSil
  33. bu hikaye dahada uzun olacak eğer yazar olursam
    :)

    YanıtlaSil
  34. hikayemin konusu max penguin payne eyer yazar olursam kalanını hikaye yaparım ;)

    YanıtlaSil
  35. gizemli savaş
    club penguin de buzlarermeye başlamış.sensei nin arkadaşı olan yaşlı bir bilge buzlar neden 5 yıl sonra değil de bu gün erimeye başladı diye düşünmüş,bu işin arkasında biri var demiş.5 gün sonra lighthouse un bekçisi rockhopper ı görmüş.teleskoptan baktığında geminin hurda ya dönmüş olduğunu fark eder.bekçi aunt arctic e söyler.aunt arctic bunu gary e söyler.gary hemen dizüstü bilgisayarından rochopper ı bulur.gary o adada der.rochopper normalde aprıl fools party de asla gelmez diye düşünen sensei bilge arkadaşına gider.arkadaşı sadece rockhopper değil buzların erimesi de dahil...
    işte o sırada kameraları kontrol eden jetpack guy aqua grabber oynayan penguenlerin giderek azaldığını bir zaman sonrada eski haline döndüğünü fark eder... devamı sonra

    YanıtlaSil
  36. Kar nijası
    bir gün sensei kar ninjası olmasına karar verir ve rockman2003'ü çağırır.Ondan sonra rockman2003'e sorar:
    -Sence Card Jitsu Snow nasıl olmalı diye sormuş rockman2003:
    -Bence kar Dojosu olup kar ninjası çıkmalı
    -Tamamda nasıl oynansın?
    -şöyle karlar etrafında en fazla 6 penguen buz parçaları içinde oynasın eğer 5 kere yenilirse buzu eriyecek ve başka buza geçecek. Ama her oyuncunun sadece 3 buzu var buzları erimeyen kazanır.
    Sensei bu fikri çok beğenmiş ve rockman2003'ü kar ninjası yapmış bundan sonra ninja hidoutda kar ninjası olmak için savaşabilirsiniz ama kar senseyi (rockman2003) membırsılarında kar ninjası olabileceğini açıklamış ve membırsızlarda kar ninjası olmanın kevfini çıkarmışlar.
    MUTLU SON

    YanıtlaSil
  37. Super Heroes

    O gün 14 Haziran 2012'ydi bennten1 ve dostu Jbtenac çok heyecanlıydı çünkü o gün Marvel Superhero takeover partisi başlıyacaktı!
    Hazırlandılar ve Town a gitmek için yola çıktılar..Gözlerine inanamadılar Aunt Arctic tam karşılarında duruyordu!Gidip ona merhaba dediler çok heyecanlıydılar..Ama A.Arctic endişeli görünüyordu.Ona neden endişeli olduğunu sorduk oda;Snow Fort tehlike altında!,dedi''Loki,robotu ve hırsızlar oraya saldırıyolar!!,dedi
    bennten1 ve Jbtenac düşündü ve onları yenmenin tek yolu SÜPER KAHRAMANLAR! dediler..Ama kahramanları nereden bulacaklardı??
    Hemen EPF Comand Room'a gittiler,Gary den Yardım istediler.
    Ardından Gary'nin yanında Nick Fury Belirdi..
    Avengers projesi başlatıldı ve kahramanlar burda,dedi.Ve ardından 10 kahraman....
    Bunlar kahramanlar! diye bağırdı Jbtenac EVET! dedi bennten1.

    Kahramanlar Gary,Arctic,Fury,bennten1 ve Jbtenac Snow fort a orayı kurtarmaya gittiler.
    Bennten1 ve Jbtenac bütün penguenleri çağırdı,SAVAŞ BAŞLIYORDU::::::


    Kahramanlar özel güçleriyle savaştılar member olmayan polisler bile..
    Herkes savaştı geriye bir Büyük robot kaldı. Bennten1 dans edip robota karatıp dikkatini dağıttı Jbtenac robotun arkasına gidip fişini söktü.Savaşı Kazandılar..

    En sonunda Spiderman venomu yenince Loki kalktı ve spiderman in zihnini silmeye başladı tam silinecekken iron man gelip loki ye ateş attı...

    thor loki yi alıp asgard a gitti hulk ,ise normala döndü. Ayrıca Captan amerika yeni dünyaya alıştı....

    SOOOOON

    yazar:ateş evren jbtenac

    YanıtlaSil
  38. İNSANLAR CLUBPENGUİN'DE PART:1


    Güzel bir gündü.Beach rıhtımında bir gemi hafifçe sallanıyordu.Bu Rockhopper'ın gemisi olan MIGRATOR'dü.Rockhopper o sabah puffle'ı Yarr,ve gemisi MIGRATOR ile rıhtıma varmıştı.SenseiFirat gözlerine inanamıyordu.Kardeşi Yesil124 ile o geçen yıl EPF ajanlığına terfi etmişlerdi.İki hafta öncede club penguin adası adında usta bir ekip sayesinde member'lık seviyesine yükselmişlerdi.Hayatında en çok üç şey istemişti:
    Bunlardan biri,clubpenguin adasına üye olmak,
    diğeri,herbert'tı yakalamak,
    üçüncüsü'de Rockhopper'ı görmekti.
    Çocukluğundan beri bunları istiyordu

    Gözlerini oğuşturdu. işte üçüncü isteği gerçekleşmişti.Rockhopper karşısında gençlere maceralarını anlatıyordu. Biraz yaklaştı ama Rockhopper'den duyduğu söz üzerine donakaldı:

    İNSANLAR BURAYA GELİYOR



    DEVAMI "İNSANLAR CLUBPENGUİN'DE PART:2" DE



    BEĞENDİYSENİZ YORUM ATIN :D

    YanıtlaSil
  39. TUHAF OLAYLAR
    Bölüm bir:
    Evde oturuyordum.Televizyon izliyordum.Puffle'larım acıkmıştır diye puffle'larımın yanına gittim.Bir de ne göreyim!Yoktular!hemen dışarı çıktım.Kimseler yoktu.Ama az sonra clubpenguen'deki herkes bir yönde ilerliyordu.Takip ettim.Bir işaret gördüm.Penguenler giremez işareti.O zaman nasıl herkes giriyordu?Biraz ileri baktım.Sadece Gary,Rookie,JackPackGuy ve Dot yoktu.Ve en kötülerinden biri puffle'lar kafesteydi.Çok üzüldüm.Birden bir mağraya girdiler.İçeriye baktım.Ama bu nasıl olur?HERBERT!?
    DEVAMI 2. BÖLÜMDE...

    YanıtlaSil
  40. Bölüm 2: PROTOBOT!
    Herbert!Ne yapıyor?!Tüm penguenlere ne yapacak?!Herbert'ı takip etmelyim.Az sonra bir odaya girdi.Odada bir kağıdı incelemeye başladı.Sonra bir kahkaha attı.Ve gitti.Odaya girdiğimde,herbert'ın baktığı kağıta baktım.Ama sonra beklenmedik bir resimle karşılaştım.PROTOBOT!!!Yazıları okumaya başladım:
    penguen giriş yeri,penguen dönüşüm yeri,kutup ayısı çıkışı!!!
    Neeee!!!!!!!!!!ClubPenguin'deki herkes kutup ayısınamı dönüşücekti!?!?Sanırım bu puffle'lar içinde de geçerli olacak.BU nu durdurmalıydım.
    Bir dakika!Şu kamera bana mı bakıyor!!!!!
    DEVAMI 3. BÖLÜMDE...

    YanıtlaSil
  41. Bölüm 3:YARDIM
    Kaçmalıyım!!Ama dın dın sesleri beni hipnotize etmeye çalışıyor.Kağıttan bir parça koparıp kulağımı tıkadım.Kaçmaya çalıştım.Dışarı çıktığımda protobot beni yakaladı.Nasıl kaçacağım diye düşünürken,Herbert PROTOBOT'u çağırdı.Beni yere attı.Sonra eve koşmaya başladım.O anda aklıma Gary,Rookie,Dot ve jetpackguy'ı çağırmak geldi.Hemen telefonumla EPF'ye ışınlandım.Onlardan yardım istedim.Cevap beni mutlu etti:
    HAZIRIZ!
    DEVAMI 4. BÖLÜMDE

    YanıtlaSil
  42. 5. BÖLÜM(SON BÖLÜM)KURTARMA OPERASYONU
    Hazırız!Heme yola koyulduk.Onlara mağranın yerini gösterdim.İçeri girmeden önce bir plan yaptık.Rookie,PROTOBOT'u bozacaktı.
    Dot,puffle 'ları kurtaracaktı.
    Gary,kafesi hazırlayacaktıdı.
    Jetpackguy ve bende,Herbert'ı kafese sürükleyecektik.Yerlerimize geçtik.Sonra,Rookie PROTOBOT'un bir kaç parçasını çıkardı.Dot,puffle'ları kafeslerden çıkardı.Gary,kafesibir yere astı.Jetpackguy ve ben,herbert'ı kovalamaya başladık
    HERBERT:PROTOBOT!yakala şunları!
    ben:ıı olmaz öyle.
    Gary:Gel buraya.
    Sonra kafesi bıraktı!
    HERBERT yakalandı!
    HERBERT:gelecek sefer planlarımı bozamassınız!
    Dediktensonra herkesi kurtarmak için,hipnoz sesini kapattık.herkes kurtuldu!!!!
    SON

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Ömer Faruk Şahan13 Temmuz 2012 14:35

    1. Bölüm:ZOR İŞ

    CeCe Rocky ve Cadence bir dans kursunun camındaki DJ'lik seçmelerine baktı ve Cadence bir şey söyledi.Cadence:Cece,Rocky size bir şey sölemem gerek.Rocky:Evet ne söleyeceksin Cadence?CeCe:Evet Cadence ne söyliyeceksin?Cadence:Sizi DJ'lik seçmelerine kayıt yaptırdım.CeCe:Ne ne yaptın sen? Bizi DJ'lik seçmelerine mi yazdırdın?Rocky:Biz DJ olamayız ki.Cadence ısrarlı bir şekilde:Hayır,olabilirsiniz başarabilirsiniz ben zaten kendimide yazdırdım.O yüzden iyi bir rekabet olucaktır.CeCe sinirli bir şekilde:Cadence niye böyle bir şey yaptın.Cadence ise:İyi DJ olucağını düşündüm.Rocky ise:Güzel bir şeye benziyor bence CeCe bu kadar sinirlenmene gerek yok.Cadence:Hadi gelin yarın başlıyacak bu seçmeler biraz alıştırma yapalım.


    SON...

    YanıtlaSil
  45. KARD JISTU SNOW

    Bir gün dört arkadaş penguen dojo'da savaş yapıyorlardı.Bu penguenler:

    -Lacivert-Mack
    -Koyu yeşil-Zack
    -Sarı - Mary
    -Kırmızı-Jack

    Günlerden bir gün Sensei yeniden uyur gezer olmuştu.Daha sonra dört penguen onu gördüler ve hemen onu kurtarmaya gittiler çünkü Sensei yamaçtan aşağı düşecekti Mack,Zack,Mary ve Jack hemen ninja olarak koştular.Mack hemen yamacın önünde durdu Zack onun üstüne atladı Mary Zack'ın üstüne atladı ve Jack'te Mary'nın üstüne atlayarak karşıya bir köprü yaptılar ve Sensei onların üzerinden geçti.

    Daha sonra çok şiddetli bir kar fırtınası oldu her yer kar dolmuştu ve hiçbir yer gözükmüyordu.Dört penguen ne yapacaklarını şaşırmışlardı.Sonra Mary ,Zack'a kartopu attı daha sonra dördü birlikte kendilerine kale yaparak savaşmaya başladılar.Daha sonra önlerine bir kapı çıktı.Oraya girdiler, savaştılar ve daha sonra Sensei geldi ve onlara kar ninjaları olmayı başardıklarını söyledi ve onlara kar elbiselerini verdi.

    Sensei aslında bu dört penguene numara yapmıştı.Çünkü hem takım olup çalışmayı öğrenmeleri için ve kar ninjaları olmaları için onları teste sokmuştu...

    YanıtlaSil
  46. Korsan John
    John 1714 yılında İngilterede Doğdu.John'un annesi Olivia İngiterenin en zenginlerinden, Edward adında bir adamın hizmetkarıydı. Bay Edward İngilteredeki ve İngiliz Donanmasındaki en ünlü kaptandı ayrıca Onun erkek bir çocuğu vardı...Oscar . Bay Edward Oscar'ın da İngiltere Donanmasında Kendisi gibi iyi bir kaptan olmasını istiyordu olmasını istiyordu.John, annesi Olivia'yla beraber Bay Edward'ın evinde kalıyordu. Haliyle John ve Oscar hep beraberdi . Çok iyi arkadaş olmuşlardı. John ve Oscar beraber büyüyorlardı.Oscar John'dan 1 yaş büyüktü ama John daha zekiydi.Bay Edward Oliva'ya aşık oldu.Bay Edward'da John'un annesi Olivia'da bekardı .Bay Edward evlenme teklifi etti ama Olivia, John ve Oscar'ın büyümesini beklemenin daha doğru olucağını düşünüyordu.Zamanla John ve Oscar büyümüştü.John 14, Oscar 15ine yaşına geldiğinde,Bay Edward ve John'un annesi Olivia. John ve Oscar'ı durumdan haberdar ettiler ve evlendiler.İki sene sonra Bay Edward İsabel adında Başka bir kadına aşık oldu.Olivia'yı boşadı ve ona hizmetkar olarak yanında devam etmesini söyledi.Bay Edward Bayan İsabel ile evlendi.Bayan İsabel,Olivia'dan hoşlanmadı evden kovmaya çalıştı ama Edward izin vermedi.Oscar ve John iyice büyümüştü.John 20,Oscar 21 yaşına geldi.Bay Edward, Oscar'ı İngiliz donanmasına yazdırdı. John'da denizci olmak istiyordu fakat bu mesleği istediği hakkında emin olmadığından bunu Bay Edward'a söyleyemiyordu.Bay Edward artık İsabel'i sevmemeye başladı.İsabel bunu anladı ve sebebinin Olivia'dan kaynaklandığını düşündü. İsabel Edward'a aşık değildi sadece Andrew adında fakir bir fabrika işçisine aşıktı ve Edward ölünce Andrew'le evlenip mirasına konmayı planlıyordu Edward'ı öldürmeyi denedi ama hep son anda vazgeçti çünkü Edward ülkede çok ünlüydü ve kralın çok iyi bir arkadaşıydı eğer Edward ölseydi kral mutlaka kimin öldürdüğünü anlardı hem Edward İsabelden çok daha kuvvetliydi.riske atmaya deymezdi, zaten Edward'ın deniz kazasında ölme riski çok fazlaydı . Bu yüzden Olivia'yı öldürmeye karar verdi eğer öldürseydi bu durumda onu suçlayamazlardı çünkü onlara Olivia'nın evden kendi rızası ile gittiğini söyleyecekti .Edward ve Oscar gemi seferine çıktılar. İsabel fırsattan istifade Olivia'ya balkonu temizlemesini söyledi.Olivia temizlerken John'da bahçede uzanmmış onu izliyordu fakat balkondan orası gözükmüyordu çünkü otlar çok uzundu.Ardından İsabel balkona girdi, etrafa baktı fakat John'u görmdi ve Olivia'yı Evlerinin ikinci kattan aşağı itti.Olivia normelde ölmeye bilirdi fakat mermere düştü ve acı içinde öldü.John şokataydı fakat o hiçbir şey yapmadı.Annesi Olivia, John'un rüyalarına giriyordu fakat o Bay Edward ve Oscar'ı bekliyordu.Onlar gelince herşeyi anlatıcaktı fakat bir gün gece uyandı ve İsabel'in ekmek bıçağı ile ona doğru geldiğini gördü İsabel John'u tam öldürücekti ki John, İsabel'in bileğinden tuttu ve İsabelin kolunu çevirdi onu etkisiz hale getirdikten sonra İsabel'in elinde ki ekmek bıçağını aldı sinirlerini kontrol edemiyordu fakat biryandanda ben bir karıncayı bile incitemem diyordu aklına anesinin düşüş anı da gelince kendini kaybetti ve ekmek bıçağını İsabelin kalbine sapladı. İsabel ölmüştü. O anda anladi ki İsabel sadece Olivia'dan kurtulmak istemiyordu...
    DEVAM EDECEK

    YanıtlaSil
  47. Devamı....
    John bir kağıda olanları yazdı ve evden ayrıldı.Artık onun için yaşamak zorlaşıyordu.Askerler heran yanında olabilirdi ne yapmalıydı bilmiyordu.Ne iş yapabileceğini düşündü. Bir işçi mi olsaydı ? Yoksa Ressam mı ? Ya da bir barda mı çalışsaydı ? Uzun süre iş aradıktan sonra aklına bir fikir geldi o her zaman denizci olmak istiyordu. aklına balıkçı olmak geldi.Aslında o balık yemeğinden nefret ederdi. Kokusunada dayanamazdı. Balıkçı olmak istemiyordu. Denizci olmak istiyordu ama İngiliz Donanmasında . Ama İngiliz donanmasında denizci olsa Bay Edward onu beklemden astırırdı. Çok kötü hisediyordu.Bir votka söyledi.Yanına sarı dişli tek ayaklı sarı dişli alkol kokan bir adam oturdu John'a dönüp aşağlayıcı bir tavırla''votka mı ?'' diye sordu ve garsona döndü ve ''votka iptal iki rom getir''dedi John neler olduğunu bile anlamadan adam konuya girdi ''senin gibi genç bir adamın ne işi olur buralarda ?''John adama bakıp güldü ve ''tanışmadık''dedi adam ''christopher''dedi ve elini uzattı John da adını söyler ve konuya girer ''iş arıyorum''dedi christopher ''kılıç kullanabilir misin ?''John''bilmiyorum''Christopher John'a bir kılıç fırlatır, John kılıcı tutar.Christopher kılıcını kaldırır ve düelloya başlarlar.Christopher uzun bir duello ardından John'u yere indirdi ve ''Gayet iyi'' .Christopher ''Daha önce denizcilik yaptın mı ?'' John ''kimsin sen ?'' diye sordu. Christopher ''Kaptan Christopher ''yedi denizlerin hükümdarı ve aynı zamanda ''Koyu Perde'' gemisinin Kaptanıyım''dedi gururla.John'un gözleri fal taşı gibi açıldı lafı geveleyerek ''sen-sen-sen korsansın''dedi korkuyla,Kaptan Christopher ''tayfa aramak içim buraya geldim senin denizcilik hakkında bilgin var mı ?'' dedi, John''sır saklayabilir misin ?''Kaptan ''benim çıkarım yoksa evet''dedi John herşeyi Christopher'a anlatır. Christopher ''üzgünüm ama seni tayfama alamam'' John ''neden ? kanun kaçağı olduğumdan mı ?''dedi sırıtarak Kaptan Christopher bir daha düşündü . ''donanma gemileri hakkında bilgin var mı ?''John '' Hayır''Kaptan '' Koyu Perde hakkında ne biliyorsun ?'' John ''Edward o gemiden çok bahsetti hızlıymış topları çok Fancy'den daha güçlüymüş 100'den fazla gemi soyduğu söyleniyor'' kaptan birdaha düşündü ve ''Koyu Perde Gemisine hoşgeldin evlat'' dedi Kaptan

    YanıtlaSil
  48. onunda devamı..
    .Bir hafta geçince John Gemiye geldi kaptan yoktu tayfalar kaptanın tutuklandığını mahkemeye çıkarıldığını ve yarım saat sonra Royalcity meydanında asılacağını söylediler.John alel acele meydan'a meydana gitti fakat ortada idamda yoktu cellatta.... John yalan söylediklerini anlayınca buna anlam veremedi.Limana ger döndü ama gemi yerinde değildi daha ilerilere baktı ve orada bir gemi gördü bu Kara Perdey'di !John'un aklına aptalca bir fikir geldi . Onları kayıkla takip etmek !Bunu yaptı da John bir gün boyunca Koyu Perde'yi takip etti taki bir limanda durana kadar limandan durunca John gemiye bindi gemide üç müretebat vardı ikisi uyor birisi elma yiyordu biraz daha göz gezdirince Kaptan Christopher'ı gördü elleri ve kolları bağlıydı direğe bağlamışlardı onu. John ilk önce elma yiyeni sonrada uyuanları denize attı. deniz düşen tayfalar bağırmaya başladı. diyer tayfalar gemiye doğru koşarken. John halatları çözdü yelkenleri açtı ve gemiyi kaçırdı .Kaptan Christopher'la beraber 2 kişilik bir tayfa oldular.

    YanıtlaSil
  49. DOLUNAY

    Bölüm bir:

    Bir camın içindeydi. Dışarı çıkamıyordu ve hareket bile edemiyordu. Dışarıdan sesler geliyordu. Aslında rahattı. O sırada bir çığlık duydu. Bir anda etrafı ateş ile kaplandı! Çığlık atmaya çalıştı ama sesi çıkmıyordu. O sırada ateşlerin arasından ona doğru koşan bir siulet gördü ve uyandı. Aniden yatağından fırlayan Tanith kan ter içindeydi. Bir an etrafını tanımlayamadı. Ardından annesinin sesinden ve o bozuk saatin acı çeken tıkırtılarından kendi igloosunda olduğunu anladı. Rahatladı ama ayak bileğinde bir acı hissetti. Hafif bir yanma. Bileğine baktı. Bir dolunay şekli! Olamaz! Aşağıya , annesine yani Koruyucusuna koştu.
    -Anne , yani Mary 1 Numara!
    Gözlerinden yaşlar boşanıyordu.
    Mary
    -Olamaz...
    O sırada bilgisayara bir mesaj geldi:
    9 , 8'E DÜŞTÜ SİZLER ORADA MISINIZ?
    Lanet olsun!
    Bu iki numaraydı ve en büyük yanlışı yapmıştı. Şimdi yerini bulacaklardı. O sırada ikinci yanma hissi.
    Tanith bağırdı:
    -Cevap vermediler değil mi?! Ya Üç Numara?!
    Mary bilgisayara gitti ve rahat bir iç çekti:
    -Üç numara cevap vermemiş.
    Tanith:
    -Yani 9 , 7'ye düştü. Ve bana , bana 1 kişi kaldı.
    Boş boş duvara bakıyordu.
    Mary;
    -Merak etme 3 Numara en zorlarından biri.
    Tanith;
    -Nasıl yani?
    Mary;
    -O bir ünlü. Pembe peruk takıyor ve adı Cadence. En iyi koruyucularımızdan olan Annabeth onun koruyucusu. Daha ne olsun...
    Tanith;
    - Dur bir dakika... NE?! Cadence bir Kopya mı?!

    Pekala , Tanith bir Kopya. Önceden Gary ve bir grup bilim adamının yaptığı üstün bir penguen. Çita kadar hızlı koşabiliyor ve 1 KM uzakta konuşulanları odaklanarak rahatça duyabiliyor. Üstün beyin güçleriyle o ve geriye kalan 7 kişi her spor dalında mükemmel ve hükümet onları avlıyor...

    O sırada kapı çaldı. Kapı deli gibi yumruklanıyordu. Mary , Tanith'e saklanmasını ve eline en yakın bulduğu silahı almasını söyledi. Tanith'in eline ilk geçen bir süpürgeydi. Mary kapıyı açtı ve Cadence içeri daldı. Tanith olduğu yerden fırladı ve yanında gitti.Mary kapıyı hızla kapattı ve Cadence'ın yanına geldi.

    Cadence'ın gözlerinden yaşlar boşanıyordu.
    - Annabeth en yakında sizlerin olduğunu söylemişti. Peşimdeler ve Annabeth , o öldü...

    YanıtlaSil
  50. Çok geç kaldım ama izninizle devam edebilir miyim?
    Lütfen...

    YanıtlaSil
  51. Yeşil Z seninle acil bir şey konuşmam gerek. Bir site işi. Mailini verirmisin.

    YanıtlaSil
  52. Bölüm 2:

    Annabeth öldü. Annabeth öldü. Annabeth öldü.
    Bu sözcükler kafasının içinde dönüp duruyordu. En güçlümüz öldü diye düşündü Mary. Ama nasıl olmuştu? Nasıl Cadence'ı bulmuşlardı? Bu , bu imkansız sayılabilirdi. Ama ... tabii ya ! Dolunay işaretleri. Eğer onları gizlemediyse Cadence'ı bulmak çok kolay olmalıydı. Ama onun 3 numara olduğunu anlamak , bu nasıl mümkün oldu bilemiyordu. O sırada sarsıldığını hissetti. Tanith bağırıyordu;
    -Geldiler!
    Mary;
    -Ne? Kim?
    Cadence koltukta titriyordu ve hep şunu tekrar ediyordu;
    -Benim için gerdiler...
    Mary onlara ellerine duvardaki kılıçlardan almalarını ve igloonun arka kapısından çıkmalarını söyledi. Tanith biraz itiraz etse de Mary kararlıydı. Kapıyı açtı ve anında hükümet ajanlarının silahından çıkan bir kurşun gövdesini deldi. Biraz sendeledi. Önemli değildi. Ajana saldırdı. Ajan tek kişiydi. Harika. Tam ajanın boğazına hamle yaparken ajanın hançeri kalbine saplandı ama çok geçti. Gözleri kapanırken ajanın boynundan kan fışkırdığını gördü. Başarmıştı. Gülümsedi ve her şey karardı.

    YanıtlaSil
  53. Bölüm 3

    Cadence hala olayın şokunu atlatamamıştı. Öylesine koşuyorlardı ve arka pencereden Mary'nin ölümünü görmüştü. Tanith'e anlatmak istemişti ama Tanith dinlemiyordu. En sonunda yorulup bir yere oturmaya karar verdiler. Cadence peruğunu çıkardı. Olanları Tanith'e anlatmak zorundaydı. Evet. Dişlerini sıktı ve her şeyi anlattı. Her kısımda Tanith daha da yıkılıyordu. Tanith'in güçlü olmaya çalıştığını biliyordu.

    Devam edecek...

    YanıtlaSil
  54. Bölüm 3

    Cadence hala olayın şokunu atlatamamıştı. Öylesine koşuyorlardı ve arka pencereden Mary'nin ölümünü görmüştü. Tanith'e anlatmak istemişti ama Tanith dinlemiyordu. En sonunda yorulup bir yere oturmaya karar verdiler. Cadence peruğunu çıkardı. Olanları Tanith'e anlatmak zorundaydı. Evet. Dişlerini sıktı ve her şeyi anlattı. Her kısımda Tanith daha da yıkılıyordu. Tanith'in güçlü olmaya çalıştığını biliyordu. Onun acısını da anlıyordu. Tanith'i hada fazla üzmemek için konuyu değiştirdi;
    -Uzun bir araştırma sonrasında bütün kopyaları buldum
    Tanith şaşırmış gözüküyordu;
    -Gerçekten mi?
    -Evet.
    Cadence peruğunun içinden katlanmış bir kağıt açtı ve okumaya başladı;
    - 3 numara benim , 4 sensin , 5 numara Rachel adında normal bir kız , 6 numara Dot adında bir hükümet ajanı , 7 ise...
    -Dur bir dakika. Bir kopya hükümet ajanı mı?!
    -Tam olarak hükümet ajanları arasına sızmış ve bize yani yaratıcımız Gary'e bilgi sızdıran bir kopya. Her neyse devam edelim , 7 numara ise...
    Tam o sırada kapı açıldı ve içeri bir hükümet ajanı girdi...

    YanıtlaSil
  55. Bölüm 4

    Gary bilgisayar başında Dot ile iletişimdeydi;
    -Dot , onları buldun mu?
    -Kafe'ye yeni girdim. Hah işte oradalar.
    -Harika seni fark ettiler mi?
    -Evet ve korkmuş gözüküyorlar.
    -Olamaz onları kaçırmamalıyız!
    O sırada bir el ateş sesi geldi. Telefon cızırdadı.
    -Dot sen iyi misin?
    -Ah...

    YanıtlaSil
  56. Bölüm 5

    Dot yakınında oturan hükümet ajanını fark etmemişti. Ona ateş edildiğinde sarsıldı ama bir acı hissetmedi. Sadece bir ılıklık. Sonra hatırladı , sıra onda değildi. Ajana döndü ve onun çoktan ölmüş olduğunu fark etti. Şimdi herkes ona bakıyordu. O sırada büyük ihtimalle Tanith ve Cadence olan iki kopya yanına koştu.
    Cadence;
    -Sen Dot olmalısın , iyi misin?
    Dot;
    -Konuşma zamanı değil herkes bize bakıyor zaten kendimi ele verdim şimdi burdan hemen sıvışmamız gerek.
    Arka kapıya koştular. Mutfağı geçtiler ve bir kaç aşçı tarafından sövüldüler ama en sonunda arka kapıya ulaşmayı başardılar. Dot elini kapıya koydu. Derin bir nefes alıp kapıyı açtı ve 6 hükümet ajanı ile burun buruna geldi...

    YanıtlaSil
  57. Eğer yazar olarak alınırsam devamını yazacağım.

    YanıtlaSil
  58. ya ben yazar olmak degilde siteye kaydolmak sohbete katilmak falan istiyorum 1300 gundur cp oynuyorum

    YanıtlaSil
  59. Yarın FRANKYnin dogum günü Candese ne Frankye ne alacanı bilmiyordu. Adanın her yanını dolştı ama bulamadı oo giysi mağzasına girince o saati gordu ve almak istedi .O saat onun sevdiği renkti ve onu aldı. Hemen Candese kendine yeni elbideler aldı ve partiye gtti.Franky sanki Candese yi bekliyordu . Candese buna sevinmez mi?Franky e Candese şoyle dedi MUTLU YILLAR dedi Candese. Franky buna sevinir ve ona BUGUN ÇOK SIKSIN der.FRANKY CANDESE DEN ONA DOGUM GÜNÜ ŞARKISINI soylemesini ister.Candese bunu kabul eder ve FRANKY veCANDESE ÇOK İYİ BİR GECE GEÇİRİRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Candese değil Cadence okunuşunu söylerim istersen :D
      Çok yanlışın var.
      -----------------AL OKUNUŞUNUDA YAZİM DEDİM :D-------------
      Cadence - Keysıns

      Sil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Benim hikayemde bu :D
    MİNİK KAHRAMAN 1.bölüm
    O gün Operation:blackout partisinin en soğuk anlarıydı.Herkez evinde kendini ısıtma yolları arıyordu.Bir kişi hariç.Jane...
    Jane en soğuk anlarda bile evde durmayı sevmezdi.O hep dolaşırdı.Ormanda küçük bir gezi yapmak istedi.Sıkıca giyinde ve yola koyuldu.Arkadaşı John ise evde şöminenin başında uykuya dalmıştı.Jane ormanda dolaşırken bir mağara bulmuştu.İlk içinden
    -Bu Herbert'in evi olmalı.
    Ama sonra düşündü.Kapısı çok küçüktü.O kapıdan sığmazdı.Klutzy'nin evi sandı ardındanda.Ama bu kapıda onun için çok büyüktü.Kafasını içeriye doğru uzatım bakmayı düşündü.Biraz yaklaşdı.Nefes alma sesi geliyordu.Biri vardı,ama kim?
    Kafasını içeriye uzattı.İşte ne olduysa o an oldu...
    İçeride bir kutup tilkisi vardı.Tilki uyuyordu onun nefesini hissettiği an uyandı ve hırladı Jane biraz yana kaydı.Onu ısıracağını sanmıştı.Tilki hemen kaçtı!Jane hemen eve gidip arkadaşını uyandırdı
    -John uyan John!Çabuk bana yardım et!
    -Ne oldu Jane?Yavaş ol!
    -Ne olduğuna inanamayacaksın!Çabuk gel anlatayım.
    John ve Jane otururlar Jane başından geçenleri anlatır.John hemen
    -Bunu Aunt Artric'e söyliyelim bence tehlikeli olabilir,birine zarar verebilir yada Herbert'in bir akadaşı olabilir çabuk.Dedi.
    Hemen gittiler Aunt Artric bunu gazeteye bastı.
    Herkez çok şaşırmıştı.Cidden bu tilki nereden çıkmıştı.Herkez sıkı sıkı giyinip onu aramaya koyuldu.Uzun saatlerin ardından bir penguen bağırdı
    -BULDUM!
    Tilki korktu tam kaçıcaktı ki etrafının sarılı olduğunu fark etti.
    -Ne istyorsunuz benden?!Diye bağırdı.
    Kulaklarını kederli gibi aşağıya indirdi.Onu yakalamışlardı ve üstlerine götürmüşlerdi.Herkez ona sorular soruyordu
    -Senin adın nedir?
    -Herbert ile arkadaş mısın?
    -Ne amaçla geldin?
    O susmuş soruların bitmesini bekliyordu sorular bitince hemen lafına başladı
    -Ben kötü değilim.Herbert kim tanımıyorum.Suda bir buzulda mahsur kalmıştım.Buraya geldim ve ormanda bir mağara buldum.Hepsi bu!Dedi ve gine sustu.
    Herkez düşündü ve onu içlerine alabilceklerini düşündü.Aslında Herbert'e karşı bir tilkiyle savaşmak fena da olmazdı.Jane ve John onu sahip edindi.Evlerini onnla paylaştılar.Herşeyi ona öğrettiler.Çok iyi arkadaş olmuşlardı.Jane onu çok sever ve yardım ederdi John ise biraz onunla alaycıydı ama yi arkadaşlardı.Jane ona en son olarak EPF - EPF AJANLARI - HERBERT VE KLUTZY'den bahsetti Küçük tilkinin adı Tiffany idi.O da bu Herbert konsunu iyice anlamıştı
    2. BÖLÜMÜ ÇOK YAKINDA YAZCAM :)

    YanıtlaSil
  62. Herberts vs. Penguin
    BÖLÜM 1
    çok soğuk bir gündü.tabii ki soğuk olucaktı çünkü burası Club Penguin Adasıydı!bir anda Ada sallandı! bunu hisseden sensie koştu ve bir baktı heryer herbert doluydu.sensie kar gücünü kullanarak hepsini dondurdu.hemen de rahatlamıştı.ama arkadan klutzy geldi ve sensie nin poposunu ısırdı. sensie arkasına vurdu ama inatçı klutzy bırakmadı.sensie de poposunu duvara vurdu klutzy artık bırakmıştı.bir anda bütün penguenler oraya koştu.bir penguen sensie ye club penguin times gazetesini gösterdi.şöyle yazıyordu: herbertler adayı bastı! : bunu okuyan sensie siirlendi arkasına bir baktı herbertler geri dönmüştü.ve işte savaş başladı!!!

    YanıtlaSil
  63. Beni alın E-posta:tunayuna@hotmail.com çok güzel bir halloween hikayem var İşte:
    Kaçak Hayalet
    Bir Halloween gecesinde hayaletler bir igloo'yu lanetledi(Aslında Migratoru)Ve Kaptan laneti bilmiyordu bir gün arr(kırmızı puffle)yi ararken onun yerine hayaletler çıktı çok korkunlardı rochockpper kılıçlarını salladı aslında 1 hayalet vardı gemiye kaçak binmişti.Aynalarla kendini fazla gösteriyordu ve rochockpper'bunu fark etti onun için onu kalasta yürüttü ve cpislandın sularına bıraktı ve yaşağın kızağın gecesinin 6.Bölmü çıkarsa orada olacağı söylendi.(Aslında söylenmedi hikayeye heycan katmak için :D)Devam edecek

    YanıtlaSil