Krallık Hikayesi:EPF'Den Yardım (Bölüm 12)

Gönderen aFacaN HakaN


Şu an docktaydık ve hala yürüyorduk . Yine orman çocuğu keskin gözleriyle yerde bi ''EPF Telefonu gördü. Orman çocuğu bana telefonu uzattı , sonra EPF Telefonunun üstünde (1) Sesli mesajınız var! . Okumak için oku butonuna basınız yazıyordu . OKU butonuna bastım ve bir anda ekranda ''Dot'' çıktı .. Dot bize 

Merhaba arkadaşlar , başınızdan geçenlerin hepsini en ince ayrıntısına kadar biliyoruz! .. Şimdi , öncelikle Kral size bir tuzak kurucak , sakın Beach'e gitmeyin , tuzak orda! .. Şimdi ekrana Queen gelebilirmi .. Queen ekranın önüne gitti . Sonra ''DOT'' ; Queen senin omzunda 1 yaşından beri bir cihaz bulunur . O cihazı etkisiz hale getir! .. Queen ; Nedenki? .. ''DOT'' ; O cihazı etkisiz hale getirmessen , baban seni sürekli izliyo olucaktır!! 

Queen hemen o cihazı etkisiz hale getirir.. Sonra Ski villageden , OLAMAZ diye bi çığlık gelir.. Bu kalın bi bağırmaydı.. Kesin Kral Wortigon'du .. Sonra DOT ; Şimdi bi 5 dakkalığına burda bekleyin! .. Jet Pack GUY  sizi jetle ''Underwater''a getirecektir.. Orda Rookie'de var .. 3 ümüz sizler için bilgiler vericeğiz .. Hoşçakal , ben DOT diyerek mesaj bitmişti .. Queen , orman çocuğu ve ben , hepimiz çok mutlu olduk!! 

0 yorum: