Krallık Hikayesi:Büyük Düello (Bölüm 13)

Gönderen aFacaN HakaN



Nerdeyse 10 dakka oldu , Jet Pack Guy hala gelmemişti .. Sonra Beach'ten sesler gelmeye başladı .. Ben yürüyünce Queen bir anda ; DUR !! .. Docktan ayrılmamamız gerekiyo .. Dot'u duydun diyerek şaşkınca bana baktı .. Bende tek yapmam gerekeni yaptım , beklemek!! 

Sonra karşımızda ne görelim , Beachten gelen ses , Kral'ın sesiymiş .. Sonra 3 ümüze , HAHAHHAHA SİZİ MAHLUKLAR , BURDA OLDUĞNUZU TAHMİN ETMELİYDİM .. Sonra , Queen ; BABA KES SESİNİ diyerek bağırdı!! .. Sonra ben ; , CAHİL WORTİGON , CESARETİN VARSA GEL DÜELLO YAPALIM , Kral Wortigon ; OLUR diyerek , düelloya başlamadan önce Queen'e ; Bana ışın kılıcını verebilirmisin .. Kendiminki sanırım forestte kayboldu diyerek Queen ona kılıcı verdi .. 

Ve o büyük an gelmişti , düello başlamıştı , Öncelikle Ozieboo çok heyecanlıydı , az kalsın bayılıcak bi hali vardı .. İlk hamleyi Kral yaptı ama işe yaramadı , Ozie'nin üstün defans gücüyle kral bi anda yere düştü .. Queen kahkahalarla gülmeye başladı .. Aynı şey yine oldu , bu sefer Queen daha çok gülmeye başladı .. Kral anladıki defans daha güçtür .. İçinden hep bunları tekrarlıyordu .. Sonra Ozie bir anda gücüyle atak yapmaya başladı .. Kral'ın olduğu gibi ozie'de yere düştü .. Sonra hemen hızlıca Queen'in yanına gitti ve onu elinden tutup beach'e doğru yola koyuldu .. Ozie kendini hiç iyi hissetmiyordu .. Sanki yerde yatan bir cansız beden gibiydi .. Orman çocuğu yardım edemezdi , çünkü bir köşede kıvrılıp çoktan uykuya dalmıştı .. 

(Devam Edicek) 

yazan:aFacaN HakaN 

0 yorum: