Karmakarışık -1

Gönderen Adsız

http://monchocho.com/wp-content/uploads/2011/06/club-penguin-band-tracker-june-2011.png
Güzel bir gün gibiydi... Ya da ben öyle sanıyordum. Gözlerimi yeni güne sevgili can dostum G Billy'nin sesi sayesinde açtım. "Ah, hadi Franky! Çabuk ol biraz! Çalışmalara geç kalacağız!"
Şapkamı taktım, ayakkabılarımı giydim ve gitarımı alıp evden ışık hızıyla ayrıldım. G Billy ile neredeyse yarışıyorduk. Bu sefer Petey K'nın igloosunda toplanacaktık. Bizi gören penguenler çığlık atıyor, imza istiyorlardı. Ben de onlara acelemin olduğunu söylüyor, el sallıyordum.
Sonunda Petey K'nın igloosuna vardığımızda pek de geç sayılmazdı aslında! Yani yaklaşık 5 dakika geç kalmıştık. Bizi gören Stompin' Bob geç kaldığımızı söylercesine elini saatine vurdu. G Billy utanç içinde başını eğdi, ben de güldüm.
"Hep onun suçu! O kadar uykucu ki!" dedi G Billy. Azarlarcasına bakıyordu ama aynı zamanda gülüyordu da.
Petey K ciddi bir şekilde:

"Tamam beyler, hadi çalışmalara başlayalım. Daha fazla zaman kaybetmeyelim!" diyene kadar G Billy le ikimiz gülüp durduk.
G Billy harika bir performans sergilediğimi söyledi. Gülümsedim. "Ah dostum. Sen ve şu sopaların da harika bir iş çıkardınız!" dedim. G Billy bir kahkaha attı.
Hep birlikte Pizza Parlor'a gittik. Tüm penguenler bize bakıyorlardı. Çığlık atıyor! İmza istiyorlardı. "Lütfen Franky, bize bir şeyler çal!" "FRANKY! FRANKY!"
Gülümsedim.  Hayranlarımı çok severdim ben. Onları asla kırmak istemezdim.
Gitarımı çıkardım. Penguenler tezahürata devam ediyorlardı. Bu arada içerisi de kalabalıklaşıyordu. Çünkü bizi gören penguenler arkadaşlarına haber veriyorlardı.
"Alo? Evet Fd Pengu benim. Mavipengu1. PB'yi gördüm diyorum sana! Evet buradalar! Pizza Parlor'da! Tamam bence de hemen gel."
Elim daha ilk tele vurunca bile penguenler kendilerinden geçtiler.
En sevdikleri şarkıyı çaldım. Egeycl adlı bir penguen benim yolumda ilerlemek istediğini ve gitarını imzalamamı istedi. İmzaladım, hatta bir gülücük bile yaptım. Penguen çok mutlu oldu.
Pizza Parlor'dan çıkınca bile penguenler bizi takip etmeye devam ettiler.
En sonunda iglooma gidebildim. Ve Cadence'yi aradım.
-Cadence?
Sesi beni müziğe ve hayata bağlıyordu. Onu çok seviyordum. O da beni seviyor muydu acaba? Sevdiğini söylemişti birkaç kez, ama emin değildim. Bu duygu beni çok yıpratıyordu.
-Merhaba Franky :) Nasılsın?
Mutluluk buydu işte. Sevdiğin insanın sesini duymak...
Hayatım her gün böyle geçiyordu. Müzik aşkım ve Cadence'ye olan bağlılığımla harika bir hayattı benimkisi.
Keşke hep böyle olsaydı. Ama hep böyle olmayacaktı.
Bunu daha önce bilmeliydim belki de. Ama bilemedim.
-İyiyim Cadence. Sen de iyisindir değil mi? Seni üzen varsa...
-Ah hayır, yok. Hiç merak etme. Benim sana söylemek istediğim birşey var. Ben bu akşam Pizza Parlor'a gelemeyeceğim. Bir toplantı var...
-Tamam, sorun değil.
-Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Bu bir sorun değildi başta, yani gayet normaldi. Benim de randevularımıza gelemediğim olmuştu. Bu akşam için başka bir plan düşünmeliydim o zaman.
Belki de kankam G Billy ile takılırdık biraz.  O gün Petey K'yı da alıp diskoya gittik. Stompin Bob neredeydi bilmiyorum, Petey K'ya da söylememiş, Penguenler bizimle aynı ortamda bulunmaktan gayet memnundular.
-Hadi igloo'ma gelin, biraz Cream Soda içeriz.
Petey K'nın igloosuna gittik. Hepimizin igloosu diğer igloolardan uzaktı, rahatsız edilmemek için bu böyleydi. Ayrıca birbirimizin komşusuyduk. GB ile ben Petey K biraz fazla içmeye başlayınca Cream Soda'yı bir yere sakladık. O sırada Stompin Bob'un sarhoş halde evine doğru gitmeye çalıştığını gördük.
"Hadi kanka, gel şu karizmaya yardım edelim."
Stompin Bob'a karizma diyerek takılırdık.
Dışarı çıktık. Kollarından tutup igloosuna götürdük. Bir aşk şiiri sayıklıyordu. İgloodan çıktığımızda G Billy'e gülerek "Ne dersin, karizma gerçek aşkı mı buldu acaba?"
G Billy gülmedi. Daha çok biraz düşünceliydi.
Petey K'ya iyi geceler diyerek kendi igloolarımıza gittik. Güzel bir gün bitmişti.
Ertesi gün erkenden uyandım. Bu sefer G Billy'i uyandırma sırası bendeydi. Ama G Billy çoktan uyanmıştı. Masasında oturmuş, ellerini başının arasına almış, düşünüyordu. "Ah hadi dostum kalk, çalışmalara gidiyoruz!"
G Billy neşesini kaybetmiş gibiydi. Ayrıca aşırı dalgındı. Onu ancak bir süre sarstıktan sonra kendine geldi.
"Neyin var dostum? Neden böylesin sen?"
Bu sefer benim igloomda toplanıyorduk. Petey K ve ben gayet normaldik ancak G Billy çok dalgındı. Çoğu zaman yanlış ritmi çalıyordu.
Stompin Bob da... Bir garipti. O da aşırı dalgındı ve yüzünden tebessüm eksik olmuyordu. O ciddi adama ne olmuştu böyle? Bence kesinlikle gerçek aşkı buldu.
G Billy ile kaç kez konuşmaya çalıştım ama o yüzüme bön bön bakmaktan başka bir cevap vermedi. Offf....
Cadence ile konuşmaya karar verdim. O da biraz soğuk gibiydi. Ne olduğunu sorduğumda fazla konuşamayacağını, bir penguene kurs verdiğini söyledi.
Herkese ne oluyordu böyle? Petey K'nın da benim de bir fikrim yoktu...

14 yorum: