Yazarlık Sonuçları

Gönderen Sphenis

Bir hata oldu farkındayız. Anketlerle ilgili sorunlar oldu. Anketleri kaldırdık durduk. Ancak yine de bence ilk anket bize birtakım ipuçları veriyordu. Ve ben ilk anket ile sonuçları açıklayayım:
İki yazar alıyoruz:
1-Anıl Torun-549(9-10 oy vardı açık ara 1. Ancak bir ara Yeşil Z ile konuşmam lazım, seni neden anketten attığını bilmiyorum. Bu yüzden yazarlığın şimdi olmayacak)
2-Ata 2001(3 oy vardı)

Bu arkadaşlar blogger için kullandıkları mailleri en kısa zamanda göndersinler.
Yazar olamayanlarsa üzülmesinler. Her zaman bir şans vardır. Hatalarını düzeltip, daha iyi bir hikaye yazıp siz de yazar olabilirsiniz!
İtirazı olan arkadaşlar varsa buraya yorum atsınlar. Yeşil Z'ye ulaşamamamdan ötürü büyük bir karışıklık olmuştu. Tekrar özür dileriz.

14 yorum:

  1. Olley! Sphenis burdan mı vereyim yoksa başka yerden mi?

    YanıtlaSil
  2. clubpenguin.ata2001@gmail.com.tr

    YanıtlaSil
  3. dur yanlış yazdım clubpenguin.ata2001@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. davet ettim hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  5. Yalnız Pazartesi yazmaya başlayabilirim çünkü benim ödevlerm Pazar'a kaldı. :/

    YanıtlaSil
  6. ya neden 1. olan kişiyi ben atmadım anketten bence o alınmalı... :)

    YanıtlaSil
  7. Sphenis benim E-Mail'im: club_549@hotmail.com...

    YanıtlaSil
  8. Yeşil Z :D Neden alınayım ?

    YanıtlaSil
  9. Sphenis, Oyun Günü Örnek hikayemi kopyalayıp 1. bölümünü yazayım, sonra 2. bölümünü yazayım olur mu?

    YanıtlaSil
  10. tamam ata.
    anil seni yarin eklesem sorun olur mu

    YanıtlaSil
  11. 1.olan kişi kim Yeşil Z?

    YanıtlaSil