Rockhopper Adası Planı Bölüm 12 (Fırtına Öncesi Sessizlik Bu!)

Gönderen Fd Pengu

Fd Pengu Eleven'i kurtarmak içinoraya doğru atladı...Yarr Rockhopper'a dönüştü.Fd PEngu bir an şaşkınlık içinde Rockhopper'e baktı.Rockhopper:
"Fırtına öncesi sessizlik bu Fd Pengu..."
"Seni bir kere öldürdüm bir daha öldürebilirim!"
"Yarr artık yok!O bana canını verdi..."
Fd Pengu dalgıç kıyafetde tüpünü olmadığını farkeder.Diğerleri mezarcıyı bulamaz.Tam diğerlerine söyleyeceklerken mazarcı arkalarından onları boğmaya çalışır.Fd PEngu arkadan Eleven'a:
"Merak etme birazdan herşey bitecek..."
Eleven hemen ağzındaki bandı ısırır ve bağırır.Sonrada UFO bağırır.UFO yanar.Rockhopper'a girer.Fd Pengu:
"Beni niye uğraştırdınız???"Fd Pengu Petit'i çözer.Candano o ara mezarcıya bıçağını saplar.Mavipengu1:
"Bıçak yanında mıydı?"Tamborelle polisi arar.Mezarcı:
"FIRTINA ÖNCESİ SESSİZLİK!!!"Tamborelle:
"Nediyor lan bu?" der ve ona tekme atar.Dr. Sphenis dışarı çıkar Seriseri95 ile ikisi birden:
"Burada ne oldu ya?"

"Fd Pengu tehlikede!" der Yesil Z.Tamborelle:
"AAAAAYT!" der ve suya atlar.O arada Fd Pengu Rockhopper'i yumrukluyordur.Rockhopper suya atlar.Fd Pengu:
"Petit Eleven ve UFO burada bekleyin sizi almaya geleceğim!"
Fd Pengu suya atlar.Tamborelle orada Rockhopper'la dövüşüyordu.Rockhopper'i dışarı atarlar.Seriseri95:
"Neler oluyor burada!!??"
Polis:
"Rockhopper yeniden nasıl canlanır?"
Fd Pengu:
"Bakın Rockhopper'i busefer ölmesi gerekiyor!Kimsenin hapise girmemesi lazım!"
"Silahımı al!"
Fd Pengu silahı alır ve:
"Busene çok katil oldum ama...."
Rockhopper:
"Fırtına öncesi sezsizlik...HAHAHAHA!"
Fd PEngu:
"Kesin bir şey olcak!"
Tamborelle mezarcıya bakın! der.
Mezarcı elinde silahla polisleri öldürmüş duruyor ve:
"Fırtına öncesi...Sessizlik..." der ve silahı kafasına dayar.Herkes ona bakarken.Fd PEngu:
"Hadi uzatmayalım bitsin şu iş!" der ve silahı Rockhopper'e doğru tutar.Ateş eder.Rockhopper kaçar ve:
"Fırtına öncesi sessizlik bu...Fırtına gelince hepiniz ölceksiniz."
Herkesin içi ürperir.O anda mezarcı silahı Fd Pengu'ya doğru tuttu.Fd Pengu silahı mezarcıya tutar.Mezarcı bir silahı RH'ye atar.Tüm silahlar Fd PEngu'ya tutulmuştur.Fd Pengu silahını yere atar.Ellerini kaldırır.O anda rüzgar başlar.Tüm Fd PEngu'nun arkadaşları ağlarken Rockhopper:
"Fırtına başlyor Fd PEngu...."
Fd Pengu yerdeki taşı görür.Taşı hızlıca hemen alıp kendi silahına atar.Silah patlar.Mezarcı ölür.Rockhoper terde yatıyordur.Tamborelle:
"Biz sağlamız!"
Bir polis kaldır ellerini RH! der.Rockhopper:
"Diğer dünyada görüşürüz."
Polisin silahı elinde uçar ve bir kaç küçük eşya.Polis arkasına bakar.
"OLAMAZ!!!"


Bu gerçekten doğru olabilir mi?
Seriseri95 hakkımızdaki tüm bilgileri sildi arkadaşlar hikayede beni kullancaksanız bana mail atın ferhat.demirel2000@gmail.com


17 yorum:

  1. ben bilgileri tekrar yazdım o kadar da zor değil

    YanıtlaSil
  2. ya sen bi koca znin sayfasına gir fd pengu orda kendini düzenle

    YanıtlaSil
  3. bide msn e gelsene beni ekle kerimcan_727@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ya yesil z msnimi kullanmıom ve candan sen bana taktın mı ya

    YanıtlaSil
  5. ne alaka??? yakında yeni seri başlatcam
    süper olacak!!!

    Puffle Şehri!!!

    YanıtlaSil
  6. takmadım merak etme xD

    YanıtlaSil
  7. takmamak güzeldir yeğen :P

    YanıtlaSil
  8. yes man i like it :D

    YanıtlaSil
  9. oo bende sevdim ama her seferinde son diyosun devam ediyosun ve şu bilgisayarlı hikayeye ne oldu?

    YanıtlaSil
  10. son dedimmi burda yesiş z sen gizemi çozmeyenlerden misin? ve o hikayeyi beendin mi beeenmedi herkes

    YanıtlaSil
  11. ve sen sahur için mi ayajktasın ve ben oruç tutmuo ve beni cp adasına yerine mi koycan

    YanıtlaSil
  12. ya beni yonetici yap yada yoneticiye bırak tema falan naparım o zaman yazrken bişi yapamam

    YanıtlaSil
  13. seni yönetici yaptım zaten ve hikayen güzel

    YanıtlaSil
  14. baksaydın anlardın

    YanıtlaSil
  15. yeni şey yokya onuniçin bakmadıydım

    YanıtlaSil