Club Penguin Adasında Elektrikler Kesiliyor 1.Bölüm

Gönderen burakensar34


Herşey ne olduysa o gece oldu.Gökyüzünden adaya bir gemi indi.Geminin içinden uzaylılar çıkıp adayı kuşatmaya başladılar.Penguenlerden oluşan 1 grup direnişçi uzaylılara karşı koymaya çalıştılar ama boşunaydı.Çatışmayı kaybettik ve o gece fırtına oluştu ve bunun sonucunda adada elektrik diye birşey kalmadı.Uzaylılar çok güçlü olduğundan 1 gecede adanın yarısını kuşattılar. EPF darmadağan oldu.Onun yerine EPF'den daha güçlü olan EKB (Elite Komando Birliği) kuruldu . Bu birlik hergün saldırı yaparak uzaylıları püskürtmeye çalışıyor.Bende bu birliğin içinde yer alıyorum.Ben kim miyim ? Benim adım James.EKB'nin 2.birliğinin komutanıyım . Bu savaşın bitmesi ve yeniden huzurun sağlanmasında yardımcı görevliyim.

1.Bölümün sonu Devamı yarın geliyor. Yorumlarınızı bekliyorum.

Burak_Ensar_H

0 yorum: