Görüşürüz(Belki de görüşmeyiz)

Gönderen Oğuz99

Uzun zamandır yazmadığım hikayelerimden ve bu siteden artık soğumaya başladım.Bunun sebebi ismi lazım değil bazı arkadaşlar hikayelerini çaldığımı(!) veya alıntı yaptığımı(!) düşünüyorlar.Bunun en güzel örneği yeni yazdığım Ortaçağ hikayem.

Daha önce bunun benzeri bir olay başıma gelmişti.Spor Serüvenleri adlı bir hikaye yazıyordum.Ve yarıda kesmiştim.Çünkü Ata2002 adlı arkadaşımız da aynı nitelikte hikaye yazmıştı.

Öncelikle şunu söyleyim;Ben kimsenin hakkını yemem.Bunu açık açık söylüyorum.Bu hikayenin fikrini CP deki Medieval ve izlediğim filmlerden ilham alarak yazdım(Ortaçağ Penguenleri adlı hikayemde bunu açıkça belirttim).

Spor Serüvenli adlı hikayeyi ise Club Penguin:Game Day oyununun Youtube'daki videolarını izleyerek yazmaya başladım.Şimdi böyle düşünen veya düşünmeyen yazar arkadaşlarımıza söylüyorum.

En somut örnek olarak sinema sektörünü vereceğim.Vizyonlarda milyarlarca film var ve çoğu aynı adda ve aynı konuyu alabiliyor.Siz aynı konuda olan bir filmin yapımcısının diğer filmin yapımcısına bu konuda dava açtığını duymuş muydunuz?Eğer yasalara uygun değilse dava açılır.

O arkadaşlara diyebileceğim bir söz var:


Önemli olan sanatın konusu değil,yazarın,yapımcının felsefesidir.

Yani anlayacağınız.Şu konu benim o konu senin diye ayrım yapılacaksa,hiç birimiz hikaye yazmayalım.Burada kaç kişi korku hikayeleri yazdı,kaç kişi aşk hikayelerini yazdı.Dikkatinizi çekerim her yazarın ayrı bir anlatımı var.Hatta bu hikayeleri sitenin arşivinde bulabilirsiniz.Bu sözden yola çıkarak ben bu konuyu kendi yazım felsefem çerçevesinde işliyorum.


Neyse uzun lafın kısası bu sözleri söylediğim arkadaşlar elini vicdanını koysun ve düşünsün.Ben bu süre zarfı içerisinde hiçbir şekilde hikaye yazmayı düşünmüyorum.Geri dönüp dönmeyeceğim sorusunu değişken olarak şimdiden arkadaşlarımızıa söylüyorum..

Hoşçakalın.


-Oğuz99

7 yorum:

  1. GİDEMEZSİN!!!! EN SEVDİĞİM YAZAR SENSİN!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. Gitme lütfen başkaları hakkını yiyorsa aldırma onların ayıbı sen yazdıklarına devam et gerçekten hikayelerin çok güzel. Bu sitedeki en iyi yazarlardan birisin (ki ben en kötüyüm büyük ihtimalle :s) Eğer siteden gidersen bu işin anlamı kalmaz lütfen gitmee :(

    YanıtlaSil
  3. Yoo senin de hikayelerin güzel ;)

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca bu yazdığım yazının o kişiye veya kişilere cevap olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. GİDEMEZSİN¡¡¡!!! OLMAZ!!!!¡¡¡

    YanıtlaSil
  6. Sanırım fazla tepki gösterdim. Sorry. Ne yapayım .s Gerçekten bence en iyi yazar sensin ve gitmeni istemiyorum. Lütfen :(

    YanıtlaSil
  7. oğuz ne diyeyim hoşçakal keşke gitmeseydin ha bu arada normal hikayeler yazmak istersen seni kendi bloguma alabilirim cp hikayeleri değil yani...

    YanıtlaSil