Okuyucularıma..

Gönderen Oğuz99

Sevgili CP Hikayeleri Okuyucuları;

Neredeyse 2 ay kadar bir süredir sizlere hikaye yazamıyorum.Bunun sebebi bilgisayarımın servise gitmesiydi.Bu sene Club Penguin Korsanları yeni sezon hikayelerini yazacağız.Bayağı sürükleyeceğini söyleyebilirim.Ayrıca bir Ortaçağ hikayesi de yazmayı düşünüyorum.Tabii bir an önce şu hikayeleri bitirdikten sonra.

Çoğu arkadaşımızdan "şu hikayeyi yazmadın"gibisinden şikayetler alıyorum.Bazı hikayeleri bitireceğim arkadaşlar,çünkü hiçbirine yetişme fırsatım olmuyor.Ayrıca okulda derslerim çok ağırlaştı.Bunu anlayışla karşılamanızı bekliyorum.Yazımı bitirmeden önce sizden küçük bir ricam olacak.Lütfen benim ve yazar arkadaşlarımızın yazdığı hikayelere en azından bir yorum bırakın ki hikayemizin beğenildiğini ve sizin düşüncelerinizi öğrenebilelim:)

-Oğuz99

2 yorum:

  1. beni alırmısınız aklımda çok güzel bi hikaye var :)

    YanıtlaSil
  2. tmm msn adresin nedir hemen alalım.. :)

    YanıtlaSil