Krallık Hikayesi:Savaşçı Cüce Graham (Bölüm 5)

Gönderen aFacaN HakaN

Ozie'ye ışık gittikçe daha fazla yansıyordu.. Sonra sonra .. B-bu inanılmazdı.. Ozieboo ilk defa , yani hayatında ilk defa elinde ışın kılıcı olan bir cüce gördü.. Garip bir bakış attı cüceye ve sen kimsin dedi.. Cüce karşılık verdi

Ben bir savaşçı cüceyim sevgili varlık diye cevap verdi.. Ozie içinden , sevgili varlıkmı? Heralde bu cücelerin konuşma tipleri bizimkilerden farklı dedi.. Ve cüceye

Bak cüce Graham senin işin nedir , Neden elinde ışın kılıcı var diye sordu? Cüce Graham: Ben bir savaşçı cüceyim .. Cüceler Dünyasından gelirim.. Şehrimdeki bir savaştan nedeniyle buraya geldim .. Peki sen neden burdasın sevgili varlık der? Ozie:

Bende bu adada bu dünyadanım Club Penguin Dünyasından.. Cüce: Çok garipmiş , ee dedi.. İşte bizim dünyamız krallarla yönetilir.. Bu sene kralımız ise Wortigon.. Bir gün onun ne kadar kötü , zalimin olduğnu öğrendim.. Bizim , Killi halkımıza eziyet edicek.. Ve her evden fazla vergi alıcaklar.. İşte benim hikayemde bu .. 

YANİ BUNA İZİN VEREMEM..  dedi.. Cüce ise:

Benim şehrimide iguanalar bastı.. Biraz saçma olabilir ama iguanalar bizden kat kat güçlü .. Işın kılıçlarımızı onlara saplarken uzun kuyruklarıyla ışın kılıcını yere düşürüyolar sonrada boğazımı sıkıyolar.. Pes edicekmisiniz etmiyecekmisiniz diye soruyolar.. Ozie içinden: DEHŞET GİBİYDİ .. 

Ardından şiddetli rüzgarlar esmeye başlamıştı.. Ozieboo: KIŞ GELİYOR! dedi .. 

(Devam Edicek) 

yazan: aFacaN HakaN 

0 yorum: