Umutsuz Aşk: Mutluluk Sizce Nasıl Bir Duygu?

Gönderen Adsız

Jelly bu durum karşısında hiçbir şey diyemedi. Yalnızca şöyle bir cevap verebildi:
- Evet! Ben Franky'yim. Asla ölmedim. Tabi yani ben kimseye öldüğümü söylemedim. Yani bilmiyorum. Bu dedikoduyu ortaya kim attı bilmiyorum ama. Ben bir mektup bırakmıştım....
Ve o sırada Petey K. sözünü kesti:
- Bana bırakmıştın ve ben de o mektubu bilmiyordum ve bu mektubu diğerlerine göstermediğim için bugün gruptan atıldım!
Sonra Franky şaşırarak:
- Şaka mı yapıyorsun sen? Ben o mektubu G Billy'ye bırakmıştım! Sana değil ki.
Petey K.:
- Ooo, hayır olamaz bu! G Billy bana oyun oynadı. Chrisdog93'ü dinlemeliydim. Ama artık malesef geçti. Gruptan atıldım bile. Ve yarın gruba yeni bir üye gelecek. Benim yerimeeee :'(
Jelly:
- Üzgünüm dostum ama bu konuda bir şey yapamam. Kimliğimi açığa vuramam.
Petey K.:
- Evet! Kimliğin herşeyden ve hatta penguenlerin hayatından daha önemli değil mi?
Jelly:
- Artık Franky olduğumu biliyorsun. Bunu kimseye söylemezsen sevinirim.
Diyerek oradan uzaklaştı. Petey K. de çıldırmak üzereydi. Ne yapacağını bilemiyordu. Kimliğini gizleyebilirdi. Ancak bunu istemiyordu. Ama sonra aklına bir fikir geldi. Petey K. gibi ünlü birine yeni bir igloo verirlerdi heralde.. :D
Sonra o geceyi yeni igloo'sunda geçirdi. Kararlıydı! Hem kimliğini kendisinden kaçar gibi gizlemeyecekti hem de gruba geri dönmeyecekti. Ardından yatağında bu düşüncelerle uykuya daldı.
Ertesi sabah Flabbie dün olanları düşünüp durdu. Jelly'yi düşünmeden edemiyordu. Sonunda karar verdi. Bir kez olsun başkalarına yardım etmeliydi. Sonra Jelly'nin igloo'suna gitti. Kapıyı çaldı. Ama Jelly:
- Eğer postacıysan postayı kapının altından at. İmza atamam. Çünkü evde yokum!
Demekle yetindi. Sonra Flabbie:
- Hayır! Postacı değilim. Bir kişi tarafından parçalanmış ama kendini toplamayı başarmış bir penguenim. Ve şimdi de kendim gibi başka bir parçalanmış pengueni toplamaya geldim ben buraya.
Jelly kapıyı açtı ve:
- Benden ne istiyorsun?
Flabbie:
- Yalnızca biraz rahatlamanı. Bak! Önceden bana kendimi toplamamı söyleyen sendin. Ve dün gördüğün kız değilim artık ben! Bambaşka biri oldum. Ama nedense bugün de sen böylesin. Neden böyle olmak zorunda ki! İlla birisi zarar görmek zorunda mı? Neden her ikimizinde iyi olduğu bir gün olamayasın?
Jelly ve Flabbie göz göze bakıştılar ve Flabbie Jelly'ye baktığında birden karşısında Franky'yi gördü. Sonra ağlayarak koşmaya başladı. Ardından Jelly:
- Hey! Seni bu kadar üzdüysem çok özür dilerim! Flabbie! Hey..!
Sonra üzgün bir şekilde igloosuna döndü Jelly. Ve yatağına uzanıp biraz düşüncelere daldı. O sıralarda Petey K. ise kendine yeni bir hayat yaratmaya çalışıyordu. İlk adım olarak kendisinin pek de hayranı olmayan bir arkadaş bulmalıydı. Yani can yoldaşı bulması gerekiyordu. Bunun için adada biraz gezmeye başladı ve en sonunda Pizza Parlor'da bir masaya oturdu. Yanına bir penguen geldi. Ve:
- Merhaba, ben Ozy! Baktım da diğer masaların hepsi dolu. Burada oturabilir miyim? Aa.. elimdekiler çok sıcakta.
Petey K.:
- Tabiki de oturabilirsin.
Sonra Ozy sessizce orada pizzasını yemeye başladı. Petey K. ise şaşırmış bir sesle:
- Hey! Bu çok şaşırtıcı! Neden benim gruptan ayrılma nedenimi sormadın? Veya "Vay canına bir fotoğraf çekinebilir miyiz? Bu mükemmel olur." demedin?
Ozy:
- Çünkü yaşadığın şeyleri biliyorum. Ve bunları konuşmak hem seni üzer hem de ahmakça olur. HERKESİN İÇİNDE!
Petey K.:
- Hmm.. Şey... Belki bir ara bir şeyler yapabiliriz Ozy.
Ozy:
- Ben erkeğim.
Petey K.:
- Biliyorum da bunu neden söyledin?
Ozy:
- Bazen yanlış anlaşılmalar olabiliyor. Burası bir penguen adası. Penguenlerin cinsiyetini anlamakta ben de zorluk çekiyorum. Korkmadan söyleyebilirsin.
Petey K.:
- Efendim?
Ozy:
- Aaaa. Petey K. yoksa arkadaş mı olduk?
Petey K.:
- Sanırım evet...
Ozy:
- Korkma! Arkadaş seçiminde iyisin.. :D
Petey K.:
- Şimdi yani beni teselli ederken arada kendine iltifat mı ediyorsun?
Ozy:
- Evet! Kesinlikle... :D
Petey K.:
- Bence yarın görüşürüz. Igloo numaram 798. Görüşürüz...
Ozy:
- Pekala seni arayacağım. Belki bu sizin igloo'larda olmayabilir. Aaa. Tabi ya artık sen de normal bir igloo'da kalıyorsun. Seni arayacağım.. Sanırım gitti. Evet gitmiş.
Sonunda akşam olmuştu. Jelly de Flabbie'ye bugün yaptığı şeyden dolayı özür dilemek istiyordu. Ama daha ne yaptığını bile bilmiyordu. Bu yüzden bu iş biraz zor olabilirdi. Flabbie ise kendini bugün eve kapatmamıştı. Yenilmemeliydi. Dimdik ayakta durmalıydı. Bu yüzden alışverişe çıkmıştı. Gift Shop'ta kendisine yeni giysiler, şapkalar ve ayakkabılar alıyordu. Çok da eğleniyordu. Jelly ise özür dilemek için Flabbie'nin evine gidiyordu. Jelly eve vardığında kapıyı çaldı ve Flabbie kapıyı açmayınca kapıya bir not yazdı ve çiçeği de yere bırakıp orada uzaklaştı. Flabbie sonunda alışverişten dönmüştü. Kapıdaki notu aldı ve okuduğunda şoka girdi!.
Çünkü notta şunlar yazılıydı:

Devam Edecek...

2 yorum: