Krallık Hikayesi:Muhafızlar Arkamda (Bölüm 4)

Gönderen aFacaN HakaN

Muhafızlar arkamdaydı.. Ellerinde mızrakları ve altın kalkanları vardı.. Gücüm tükeniyordu.. Bir taşa takıldım.. Artık beni kesin yakalıyacaklardı ve cesaretimi toplayıp onlarla savaşmaya karar verdim.. Onlara:

HADİ GELİN SİZİ İŞE YARAMAZ MUHAFIZLAR! dedim.. Aralarında en güçlü muhafız öne çıkarak..

Sen kim olduğnu sanıyorsun.. Seni yakalarsak işkencedende beter edicez.. Bir muhafız:
KRALIMIZA KILIÇ SAPLAYAMASSIN! Ozieboo :

Ee yeter be sizinle uğraşmam diyerek.. Bir muhafızın altından geçerek kılıcımı boynuna sapladım.. Ve yere düşen altın kalkanı alıp tekrar kaçmaya başladım.. Bir muhafız gidip saraydan revir görevlisini çağırdı.. Yine gücüm tükenmişti.. Bu muhafızı da atlatırsam çok iyi olucaktı.. Ardından yine diğer muhafızada yaptığım gibi altından geçtim ve kılıcımı  boynuna sapladım..

Artık evimden hatta saraydan bile uzaktaydım .. Bir ormanda , ayrıca burda içime kötü hisler giriyordu.. Şans eseri bir mağara gördüm ve 2 tane odun.. Bu odunlarla ateş yakmayı başarabildim.. Ardından uzun yapraklarla düz bir yatak yaptım.. Kendi yaptığım yatağıma yattım ve aklıma dostlarım geliyordu.. Evimden , adamdan çok uzaktaydım .

Mağaranın biraz önünde mavi renkli bir ışık bana doğru geliyor ve yansıyordu.. Çok heyecanlıydım ve biraz endişeli

(Devam Edicek)


yazan: aFacaN HakaN

0 yorum: