Krallık Hikayesi:Orman Çocuğu (Bölüm 6)

Gönderen aFacaN HakaN

Uyandığmızda sabahtı ve hava güneşliydi.. Güzel bir gündü ancak uyandığımda dün tanıştığmız Cüce Graham'ı göremedim.. Nerde olabilirdiki diye düşünürken birden

SÜPRİZ!! diye bağırdı.. Ozie;

Ödüm koptu , Ozie birden şaşırdı.. Ama senin elinde b-bir yiyecek var hembe böğürtlen en sevdiğimdir!!
Graham: Aa benimde en sevdiğimdir dedi.. Böğürtlenleri yedikten sonra.. Graham beni bir yere götürüyodu..

Acaba nereye gidiyorduk bir dağa'mı , bir dereyemi derken gelmişiz bile.. Ozieboo cüceye fısıldadı;

Bu kimdir Graham neyin nesidir , bir orman çocuğuna benziyor .. Graham; Evet doğru bildin bu bir orman çocuğu benim dostumdur.. Ozie: Peki ismi nedir bunun? Graham: Bilmiyorum daha 1 ay önce tanıştık çok utangaç pekte konuşmaz.. Yani bilemiyorum..

Ozieboo; Tamam tanışıyim şu orman çocuğuna.. Ozie: Selam orman çocuğu.. Orman Çocuğu: Sewl-amw
Ozie: Bu nasıl dil be ? dedi.. Orman Çocuğu: Dil ne-i ? .. Ozie: Bu konuşmayı bilmiyor cüce fazla konuşturmayayım gittikçe saçmalıyor dedim..

Sonra Ozie cüceye; Şimdi napıcaz Graham orman çocuğu , ve biz ne yapıcaz? diye sordu? Cüce: İlk bizim şehirimize bakalım seninki tehlikeli bir şehir.. Her an muhafızlar seni yakalıyabilir sevgili varlık dedi.. Bende kabul ettim .. Ve yolculukta biraz dereden su , ve ağaçtan böğürtlen alıp yola koyulduk..

(Devam Edicek)


yazan: aFacaN HakaN


0 yorum: