Umutsuz Aşk: Büyük kırgınlıklar

Gönderen Adsız

Chrisdog93 çok garip bir durumdaydı. Ortada çok büyük ve karmaşık bir gizem vardı. Bunu çözmeliydi. Ama bu çok zordu. Hiçbir şey bilmeden nasıl bir şeyler bulabilirdi ki? Ama aslında biliyordu. Jelly gerçekte Franky idi. Bu yüzden de onun igloo'sunda bir şeyler aramalıydı! Sonra Jelly'nin igloo'suna gitti ve tüm gün onu izledi. Sonunda dışarı çıktı. Chrisdog93 bu fırsatı değerlendirip hemen içeriye girer. Ama ne yazık ki hiçbir ipucu bulamaz. Kesinlikle bir yerlerde bir ipucu olmalı! ama nerede? Chrisdog93 bir karara varır. "Bu kanıt kesinlikle Ünlüler Sokağında olmalı" der. Ve sonra ünlüler sokağına gider. Oradaki büyük ünlülerin igloo'larını tek tek araştırmaya başlar. Sensei, Rookie, Penguin Band, Cadence...
Ve sonunda sıra Aunt Arctic'in igloo'suna gelir. Hiçbir şey bulamamanın çaresizliği ile bu igloo'ya girer. İçeriyi çok araştırır. Sonra G Billy'ye diye bir not bulur. Bu not Franky'nin notudur. Aunt Arctic'in bu notu nasıl aldığını çok merak eder. Ve sonra hemen telaşla notu alıp oradan uzaklaşır. Sonra kendi igloo'suna gider. Notu okur. Franky'nin aslında gerçekten ölmediğini anlar. Sonra düşünür:
- Bu mektubu herkese yaymalıyım! Franky aslında ölmedi!
Ertesi sabah yeni Cadence işinde iyice ilerler. Ünlüler Sokağına da yerleşir. Hayatı gerçekten müthiş bir hale gelir. Ama Flabbie iyice kötüye gitmektedir. Artık igloo'sundan çıkamaz olur. Herkes onu yarışmadan tanır. Ve onun neden igloo'sundan çıkmadığı dillere düşer. Jelly bu arada Flabbie denen pengueni çok merak eder. Herkesin dilinde olduğunu duyar. Ve hemen igloo'sunun yanına gider. Bütün gün bekler. Ama çıkmaz. Jelly tam gidecekken Flabbie dışarı çıkar. Flabbie perişan bir haldedir. Karşısında üzerinde çok uzun süredir duran, kokan ve pis görünen parti giysileri, burnu habire akan ve de ağlamaktan gözleri mosmor olmuş pembe bir penguen görür. Jelly bu pengueni görünce içi parçalanır. Tabi etraftaki herkesin. Flabbie sonra şöyle der:
- Bütün gün burada bekledin. Nedenini öğrenebilir miyim?
Jelly:
- Nedeni yok. Sadece merak ettim. Seni, yüzünüi karakterini...
Flabbie:
- Merak edecek bir şey yok! Anladın mı? Baksana bana! Ben ahmağın tekiyim! Benim bu hale gelmeme sebep olan kişi kim biliyor musun? Benim! Hayatımda ilk defa gerçekten birisine aşık olmuştum! Ama o da beni terkedip gitti. Ben, ben, ben...
Sözlerinin gerisini getiremeyip ağlayarak igloo'suna koşar. Ve igloo'sundan yüksek, çok yüksek ağlama sesleri gelir. Flabbie kendini iyice kaybetmiştir. Jelly Flabbie'nin durumuna çok üzülür. Ufak ufak göz yaşları akıtarak yavaş adımlarla igloo'suna geri döner. Sonra aklına Cadence gelir. Birden kendisini yatağına atar ve ağlamaya başlar. Sonra şunları sayıklar:
- Ben neden böyle bir şey yaptım? Neden mutlu olamadım? Hayat! Bana neden bu kadar kötü davranıyorsun? Neden! Neden! Neden!...
Sonra o geceyi Flabbie ve Jelly ağlayarak geçirirler. Ertesi sabah Strench erkenden kalkar ve ofise gider. Sonra yeni bir afiş hazırlar. Yeni Penguin Band & Cadence Konseri! Bu konserin süper olacağını düşünür. Ve konser afişlerinden 100 tane bastırır. Bütün her yeri dolaşır ve bu afişleri yapıştırır. Bu konser 10 gün sonradır.
Konser hakkında adada konuşmalar yayılır. Penguin Band ve Cadence birlikte bu 10 günü büyük bir çalışma maratonuyla geçirmeye karar verir. Muhteşem bir şarkı yaratmaları gerekir. Ve şarkının sözlerini yazacak kişi Petey K. seçilir.

Devam Edecek...

0 yorum: