Umutsuz Aşk: Kaşif Chrisdog93!

Gönderen Adsız

Sonra o giden penguenin Franky olduğunu anladı. Hemen şapkayı da alıp onun peşinden gitti. Jelly'yi evine kadar takip etti. Sonra kapısını çaldı. Jelly açtı ve söyle dedi:
- Sen de kimsin? Burada ne işin var?
Ardından gelen penguen şöyle dedi:
- Adım Chrisdog93. Şey... Siz sıradayken şapkanızı düşürdünüz bay Franky!
Jelly şaşkınlıklar içinde Chricdog93'e baktı. Sonra bir kaç saniye öyle donup kaldı. Bu çok kötüydü. Birisi onun gerçek kimliğini öğrenmişti. O şapkayı orada nasıl fırlatmıştı. Olamazdı bu! Biraz düşündükten sonra şöyle dedi:
- Sen ne saçmalıyorsun? Benim adım Jelly! Anladın mı? Franky değilim ben tamam mı?
Chrisdog93:
- Ya tabi! Franky öldü! Bla bla bla... Bu saçmalığa kim inanır? Elinde sonunda sen de kendini avlamaya çalışan ama bir türlü başaramayan bir avcı gibi herşeyin farkına varacaksın.
Diyerek küçük bir gülümseme belirtir yüzünde. Ardından şapkayı bırakıp oradan uzaklaşır. Jelly o gece çok düşünür:
- O ne demek istemişti öyle? Ne ölmesi? Ben öldüğümü bilmiyordum? Yalnızca bir not bırakmıştım. Ama bu nasıl olabilirdi ki?

Sonunda sabah olmuştu. Flabbie bu sabah erken kalkmıştı. O da DJ'lik yarışmasına katılmıştı. Yarışma da çok iyi gidiyordu. Yani tekrar eskisi gibi DJ olabilecekti belki. Ama yeni adıyla. Flabbie! Ama bugün Night Club'da bir sorun çıkmıştı. G Billy bir penguenin ne kadar iyi DJ'lik yaptığının farkına vardı. Bu kadar iyi DJ'lik yapabilen tek kişi o olabilirdi. Cadence! Sonra penguene kursatan sonra şunları söyledi:
- Bak sen Cadence'sin bunu biliyorum. Club Penguin'de senden iyi DJ yok tamam mı? Ben seni bulabilmek için bu yarışmayı yaptım. Ve sonunda buldum. Penguen bu durumda ne diyebilirdi ki? Cadence ölmüştü. Ama şimdi Cadence olduğunu söylerse belki ünlü olabilirdi. Hemde DJ olarak! Bu müthiş olurdu. Biraz düşündğ ve şöyle dedi:
- Tamam. Kaybettim! Sen kazandın! Ben Cadence'ım. DJ olarak tekrar hayatıma devam edebilirim. Ama lütfen yarışma günü gelene kadar bunu kimseye söyleme. Herşeyi o gün açıklayacaksın. Eğer birisine söylersen söylediklerinin yalan olduğunu söylerim herkese. Ve sana da asla inanmazlar. Çünkü herkes beni öldü biliyor!
Sonra G Billy mutluluktan havay uçtu. G Billy çok sevinçliydi. O gün onun için harika bir gündü. Onun artık yepyeni bir hayata başlangıç yapması gerekiyordu. Bu arada penguen bütün gece G Billy'nin dediklerini düşündü. Ama belki de gerçekten Cadence ölmemiştir. Bu da olabilirdi.
Ertesi sabah yeniden kurs başlamıştı. Herkes formundaydı her zaman olduğu gibi. Flabbie çok çalışıyordu. Yeniden DJ olmayı o kadar çok istiyordu ki! Ama bazen G Billy ona :
- Sen çok iyisin ama senden iyi olanlar var. Daha iyisini yapmalısın!
Diyordu. Bu sözler Flabbie'nin daha çok çalışmasını sağlıyordu. Ama G Billy artık o pengueni çalıştırmadığı için onunla konuşamıyordu. Onu Strench çalıştırıyordu. Ama Strench onu beğenmiyor olabilirdi. Bir de onun Cadence olduğunu bilseydi gibi düşünceler vardı G Billy'nin aklında. G Billy hayatında hiç olmadığı kadar mutluydu o gün. Bu mutluluk o penguen yani Cadence sayesinde olmuştu.
Jelly ise hayatını Cadence'a yaptığı kötülüğün pişmanlığı ile geçiriyordu. Bu pişmanlık asla dinmeyecekti onun için. Hatasını düzeltmenin bir yolu olsa anında herşeyi yapacak hale gelmişti artık.
Bir kaç gün sonra...
Sonunda yarışma günü gelmişti. Gerçek DJ seçilecekti bugün. Penguin Band bütün performansları gözden geçirdi ve kazanan kişinin Flabbie olduğuna karar verdi. Flabbie çok sevinmişti. Hemen sahneye koşacekken G Billy:
- Durun! Bir açıklama yapacağım! Size yarışmayı kazanan kişinin Flabbie olamayacağını söylemem gerekli!
Dedikten sonra herkes çok şaşırır. Penguin Band bile! Tabi en çok da Flabbie şaşırır. Sonra G billy sözüne devam eder:
- Cadence aslında ölmedi! Hala aramızda. Ve yarışmaya katılmıştı. O şimdi karşınıza çıkacak. Hadi artık gelebilirsin!
Ardından sahneye o penguen Cadence'in giysilerini giymiş bir şekilde çıkar. Ve herkes şaşkınlıklar içerisinde kalır. Gerçek Cadence bu olabilir miydi ki? Herkes bu soruyu çok merak ediyordu. Bütün kararlar göz önünde bulundurularak Cadence tekrar DJ olarak işe başladı. Böylece Cadence adını alan penguen çok ünlü olmuştu. Ama Flabbie ağlayarak oradan hemen uzaklaştı. Herkes ona üzülüyordu. Tam DJ olacakken biri gelip yerini kapmıştı. Bu çok kötü bir durumdu. Chrisdog93'de oradaydı ve Flabbie'nin ağlaması dikkatini çekmişti!

Devam Edecek...

5 yorum:

  1. vay vay vay :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel Olmuş :)Devamını Sabırsızlıkla Bekliyorum Ama Acaba Franky'i Nasıl Tanıdı?

    YanıtlaSil
  3. Way namussuz penguen hemen onun kıyafetlerini giyip gelmiş GICIK OLDUM LAAAAN BÜTÜN PENGUENLERE GICIK OLUYOM

    YanıtlaSil