Harbert Ve Cadance'nin Planı!

Gönderen Blind

Evet Bir Gün Alioguz Adında Bir Penguen Varmış.Ve Çok Fazla Arkadaşları Varmış.Onlarla Hergün Sled Racing Oynar Havuzda Ve Denizde Yüzer, Bide Balık Tutarlarmış.Birgün Sled Racing Oynarlarken Arkadaşlarından Yeşil z kayaya çarpmış ve düşmüş.Sled Racing Yarışı Bitince Yeşilz Z yi Kimse Bulamamış.Ve YeşilZ Ortadan Kaybolmuş. Yıllar Sonra Alioguz Sled Racing Oynarken Dağın Ortasında Küçük Bir Mağra Olduğunu Fark Etmiş.Sonra Mağranın İçine Girmiş.Bi Baksın Orada Mavi Bir Ejderha.Sonra Aklına Gazete Haberi Gelmiş.Muatinde Ejderhalar Dolaşıyor Diye Bir Makale Okumuştu.Acaba Bu O Ejderhalardan Biri Olabilirmiydi.Ama sonra Ejderhadan Bir Ses Geldi.
Ejderha:Alioguz Arkadaşım Seni Görmek Güzel.
Alioguz:Geri Çekil Kötü Ejderha Yoksa Birazdan Burası Ajanlarla DoLAR.
Ejderha:Alioguz Arkadaşım Beni Hatırlamadın Mı?
Alioguz:Geri Çekil diyorum sana!
Ve Ejderha Üstündeki Kostümü Çıkarır ve onun Yeşil Z Olduğunu Görür ALioguz.

Alioguz:Yeşil Z Dostum Yıllardır Seni Arıyorum.Neden Ejderha Kostümüyle İnsanları Korkutuyorsun.
Yeşil Z:Şimdilik İçeri Gir Sana Herşeyi İçeride Anlatacam.
Ve İçeri Girerler.
Yeşil Z:Yıllar Önce Buraya Sled Racing Yaparken Düştüm Biliyorsun.Sonra Bir Tane Mağra Gördüm. İçinden Harbertin Sesleri Geliyordu.İçeri Bir Girdim Ne Göriyim HarbertLA Cadance Öpüşüyor.
Bir Yere Saklanıp Gizlice Konuştuklarını Dinledim
Cadance:Harbert Aşkım Club Penguin Adasındaki Penguenlerin Hepsi Yarım Akıllı.5 yıl sonra Orada Bir Parti Vereceğimi söledim.Ve Oraya Bir Bomba Yerleştirdim.5 yıl Sonra Town Ve Plazadaki Bütün Penguenler Ölecek!
Harbert:Aşkım Gerçekten Çok DAHİ bir kötüsün.Bu Fikir Benim Bile Aklıma Gelmezdi.
Yeşil Z: Sonra Dışarı Çıkıp Telefonuma Baktım Ama Eyvah Telefonum DÜşmüş.Ondan Ajanlaar Haber Veremedim.Ve Kendime Bir Mağra Yaptım Ve Orda Yaşamaya Başladım.
Alioguz:Peki neden ejder kostümü giyip insanları korkutuyorsun?
Yeşil Z:Çünkü Burada Karnım Çok Acıkıyor onları korkutup pizalarını alıyorum xD
Alioguz:Ama hesalarıma Göre 5 yıl sonra yani bugün bomba patlayacak!
Yeşil Z: Evet ama napalım çoğu penguin ölecek :(
Alioguz Bunun Olmasına İzin Veremem.Direk Ajanlara Haber Vermeliyim!!

15 yorum: