Umutsuz Aşk: Yeni Penguin Band!

Gönderen Adsız

Franky çaresdi. Ne yapacağını bilmiyordu. Kendisini sevmeyen birisi için hayatını tehlikeye atamazdı. Bu yüzden Club Penguin'i seçmişti. Club Penguin'e doğru gidiyordu. Arkasından ise Bubblegirl: "Beni Kurtar! Yalvarırım beni kurtar!" diye bağırıyordu. Ama Franky aldırmıyordu. Franky Club Penguin'de yepyeni bir hayata başlayacaktı. Kendisine yepyeni bir isim bulmalıydı. Ama ne? Franky yolda yürürken ismini düşünüyordu. Bu aslında çok zordu. Kendisine isim bulmak! Kendisine bir çok isim bulmuştu. Ama hangisini seçecekti. Ama Franky sonra şöyle düşündü. İsmim önemli değil! Ve sonra aralarından herhangi birisini seçti. Artık ismi Jelly olacaktı. Yürüdü ve hep yürüdü... Yollar bu sefer ona sanki dünyanın öbür ucuna gidiyormuş gibi uzak geldi.
Sonunda yolculuk bitmişti. Franky Club Penguin'e gelmişti. Franky girmeden önce bir kaç saniye Club Penguin'e baktı. Sonra içeri girdi ve kendisine bir igloo almalıydı. Bunun için İgloos'a başvurdu. Franky İgloos Görevlisini Boş İgloo'nuz var mı diye sordu. Görevli de ona son kalan iglooyu verdi. Franky İgloo'yu görünce:
- Wow! Bu igloo harika! Hem de iki katlı! Vay canına! İnanamıyorum!
Görevli gittiğinde Franky hemen igloo'suna yerleşti. Giysilerini değiştirdi. Ve sonra hemen Night Club'a gitti. Burada DJ olma kursuna katılacaktı. Artık kursu heralde başka bir penguen veriyordu. Kim olduğunu merak ettim. Ama sıra bana gelene kadar göremeyecektim. DJ kursu verenler hep şöyle diyorlardı:
- Geleceğin DJ'leri hazır mısınız? 1 hafta sonunda size verdiğimiz kursta en başarılı olan öğrencimiz yeni Night Club DJ'i olacak!!!

Franky kursu veren kişilerin kim olduklarını çok merak etmişti. Ama sıra bayağı uzundu. Tabi yani kim ünlü olmak istemez ki?
Biz gelelim Cadence'a Cadence da yepyeni bir hayata başlamıştı. Ve o da belli etmiyordu Cadence olduğunu. Çünkü herkes onun öldüğünü sanıyordu. Cadence neredeyse hiç igloosundan çıkmıyordu. (Bundan sonra Cadence'a yeni adıyla hitab edeceğim: Flabbie!) Flabbie dışarı hiç çıkmazken birisi onu camdan izler. Sanki donmuş kalmış gibi görürler onu. Sonra camdan atlayıp içeri girer. Ve şöyle der:
- Merhaba! Ben Strench. Ye senin adın ne? DJ'lik yarışmasına neden katılmıyorsun? Herkes katılıyor.
Flabbie:
- Benim adım Flabbie! Neden yanımdasın? Ve yarışmaya katılmak istemiyorum.
Strench:
- Neden katılmayasın ki? Yani bence çok iyi yapabilirdin bu işi. Hem de sana yardım etmek için yanına geldim. Bak beni tanıyor musun sen?
Flabbie:
- Hayır adınızı ilk defa sizden duydum. Ama ne önemi var. Şimdi hemen çıkın igloo'mdan! Yoksa Gary'ye telefon açarım. Gizlice evime girdin. Bu suçtur!
Strench:
- Benim kim olduğumu bana bakarak anlayabilirdin. Ama bakmadın. Ben Penguin Band'da çalışıyorum.
Flabbie:
- Franky! diyerek heyecanla arkasını döner. Sonra da ona iyice bakar ama o da Franky gibi sarıdır. Ama onun Franky olmadığını anlayınca büyük hayal kırkılığına uğrar. Sonra çıldırır. Ve bağarmaya başlar. Strench ne dediğini anlamakta güçlük çeker. Sonra Flabbie her şeyi heryere fırlatmaya başlar. Strench de burada daha fazla duramayıp hemen oradan uzaklaşır. Flabbie çok kızgındır. Ve içinden şöyle der:
- Neden Franky? Neden? En başında birlikte güzel bir hayat yaşama şansımız vardı. Ama sen neden bizi istemedin? Neden Bubblegirl'e gittin? Of neden?
Flabbie kendini yiyip bitirir ve sonra orada bayılıp kalır. (Franky'nin yeni ismi ise Jelly!) Bu arada Jelly sıranın en önüne gelmesine az kalmıştı. Ama hala ders verenleri göremiyordu. Sonra yanından sarı bir penguen geçti. Herkes ona dikkatle bakıyordu. Çığlıklar atarak imza istiyordu. Ama kimdi o? Jelly hem onun kim olduğunu hem de kursu verenlerin kim olduklarını çok merak ediyordu. Şu yeni gelen adam kim olabilirdi ki o? Sıranın kendisine gelmesi bayağı uzun sürmüştü. Ve sonunda ayakta uyumuştu. Onu sıradakiler kendileri yürürken o da ileri doğru itiliyordu. Böylece en öne gelmişti. Sonra onu uyandırdılar. Gözlerini yavaş yavaş açıyordu. Gözlerini açıp bir baktı. Ve karşısındaki manzaraya inanamadı. Penguin Band ve az önce yanından geçen sarı penguen! Sonra şöyle dedi:
- Bu da kim? Siz ne yapıyorsunuz burada böyle?
Dedi ve anında cebindeki franky şapkasını yere atarak hemen igloo'suna doğru koştu. Sadece Cadence'i özlediği için DJ olmak istiyordu. Ama olmadı. Sırada Jelly'nin arkasında duran kişi Jelly'nin yere attığı şapkayı aldı ve şaşkınlıklar içerisinde kaldı!

Devam Edecek...

5 yorum:

  1. SÜPER DEVAMINI HEMEN YAZIN BAŞKA HİKAYELERDE GÖNDERİN

    YanıtlaSil
  2. tmm ya yarın gelecek diğer bölüm ama kimse hikaye yazmıyo ki!

    YanıtlaSil
  3. Off Bu Hikayeyei Kim Yazdıysa Gerçekten Yazar Olabilir!

    YanıtlaSil
  4. ben yazdım :D

    YanıtlaSil