Rockhopper Adası Planı Bölüm 13 (13 uğursuz zaten :P)(Feda...)

Gönderen Fd Pengu

Polis uçar bağırarak.Fırtına başlamıştır.Büyük bir hortum sadece Beach'tadır!Beach'taki insanlar bağırmaya başlar.Rockhopper güler ve:
"Hahaha!Fd Pengu'yu alana kadar benim lanetim devam edecek!"Bu Rockhopper'in lanetiydi.o arada Fd PEngu:
"Benim ölmem gerekiyor!Yoksa hepiniz öleceksiniz!!!"Tamborelle yavaşça havalanmaya başlar ama bir kayaya tutunur!Sonra hepsi uçuyordur ve hepsi kayaya tutunur.Tüm Beachtekiler uçmamak için bir şeylere tutunur.Fd PEngu tutunduğu taşı neredeyse bırakacaktır.Bir tek Rockhopper uçmuyordur.Fd PEngu ' nun aklona bir şey gelir ve çığlık atar.RH:
"Ne oldu ko...Bir dakika bunu gemimi yok ederken yapmıştın ve..."
"Pufflelerim tozunu çıkarmıştı!"der ve o anla Pufflelerin gelmesi bir olur.Petit hemen Dr. Sphenis'e sarılır.Eleven ile Fd Pengu göz işaretleri yaparlar birbirlerine.UFO Rockhopper'e çarpar.Rockhopper UFO'yla dövüşüyordur.O arada Yesil Z küük bir taşı RH'ye atar!Rh yere düşer...UFO bunu fırsat bulur ve yanmaya başlar.Altındaki kar erir ve UFO yerin dibine doğru inmeye başlar.Rockhopper şaşırır.UFO iner ve iner.FD Pengunun eli kaymak üzeredir ve bırakır taşı.Hortuma doğru gittikçe hortum küçülür herkes yere inmeye başlar ama Fd PEngu ölüme bir adım yakındr...

12 yorum:

  1. yuh kaçıncı bölüme gelmiş ya ben penguen serüvenlerini bitirdim yakında puffle şehri geliyor

    YanıtlaSil
  2. yesil z ben 15 kadar yapcam sonra atlantis gelicek

    YanıtlaSil
  3. ninjalar sitesine girin yeni operasyon başlıyor!!!

    YanıtlaSil
  4. beyler çok büyük bir tespitte bulundum sağda şimdi oyna tuşunda stompin bobun resmi var :SSSSSSSSSSsssssss

    YanıtlaSil
  5. Operasyon şimdi mi?

    YanıtlaSil
  6. oku öğren ninja sitesine gir

    YanıtlaSil
  7. terfi alabilirsem ninja değilde savaşçı ninja olsam olur mu

    YanıtlaSil
  8. yesil z bende artık yoneticiyim bare bilge oluyum

    YanıtlaSil
  9. 13. hikayenin 13. yorumu benden olsun

    YanıtlaSil