Rockhopper Adası Planı Bölüm 7 (Ölümsüz Ölü mü o?)

Gönderen Fd Pengu

Fd Pengu kapıyı açtığında duyduğu o ses....O çığlık ile sonlandı!Fd Pengu yere serilmişti!Kanlar akıyordu yüzünden...Fd Pengu'yu yere seren adam hızla kaçmaya başladı!Uzerinde kapşonlu bir kıyafet vardı!Yesil Z :
"Kimsin sen!"
O adam durdu önünü döndü...Gecenin 5'inde bu olaylar yaşanıyordu.Adam der ki:
"ROCKHOPPER'İM BEN TANIMADINIZ MI?"
Dr. Sphenis Fd Pengu'ya yardım etmeye çalışıyordu...Yesil Z Fd Pengu'nun evinde ki vazoyu gördü.Eline hemen aldı ve Rockhopper'e doğru koşmaya başladı.Sphenis o arada arabasına atlayıp Fd Pengu'yu Hastane'ye yetiştirecekti.Yesil Z zıpladı....Sanki havada süzülüyordu...Rockhopper'in kafasına vazoyu geçirdi...Rockhopper:
"HAHAHA HAU"
Yesil Z şaşkınlık içinde Rockhopper'e bakıyordu...Rockhopper yumruğunu havaya kaldırdı.Dr. Sphenis arkaya baktığında olayı gördü.Dr. Sphenis:
"Kimse benim arkadaşlarıma zarar veremez!"der ve Rockhopper'a araba ile çarpar.Rockhopper havada 7 takla atarak yere düşer.Rockhopper ayağa kalkıp koşmaya başlar.Sphenis onu takip edecekken arkadan Fd Pengu:
"İyi değilim....Ahhhh!"
Fd Pengu'yu Hastaneye götürürler...Doktor bir kaç gün burda kalacağını söyler.Bu arada tüm EPF tetikteydi.Herkes Rockhopper'i arıyordu.Dr. Sphenis düşünüyordu.Yesil Z'ye der ki:
"Nasıl olur?Ben ona arabayla çarptım!Hala ölmemişti!Nasıl olur?"
"Ben vazoyla kafasına vurdum ama işe yaramadı..."
Fd Pengu:
"Bence...O-o ölümsüz ölü!Ahh!Acıyor!!!"

17 yorum:

  1. yanda fd pengu&amp#39 maceraları yazıo

    YanıtlaSil
  2. saol da dediğimi gördün mü

    YanıtlaSil
  3. gördüm herkesin öyle olmuş

    YanıtlaSil
  4. nasıl yapıyorsun düzeltmeyi

    YanıtlaSil
  5. Sayfalar bölümünü ayarlarken basenler böyle oluyor.

    YanıtlaSil
  6. neden ya bende yoneticiiyim sole

    YanıtlaSil
  7. Öyle olduğunda en alta düzenleme yeri var oraya tıkla. Daha sonra alta işaretli yerler var. Hepsine bir kez tıklayıp yeniden 1 kez daha tıkla daha sonra da kaydet.

    YanıtlaSil
  8. yukarıda klutzy var oda ne??

    YanıtlaSil
  9. ben birşey denedim fd pengu

    YanıtlaSil