Rockhopper Adası Planı Bölüm 6 (Şaşkınlık)

Gönderen Fd Pengu

Adada herkes Rockhpper'i kınıyordu artık...Herkes zaten öldü diyordu.Beach'ta dolaşan 2 arkadaştan biri:
"Hey dostum!Burada balık tutalım mı?Bedava yemek ha?"
"Tamam.Gel şuraya oturalım!"
Hemen otururlar.Arkadaşlardan birisi :
"Oh benim oltama bir şey takıldı!"
"Çek hemen çek çek!"
"Çok büyük sanırım!Düşüyorum!"
"Seni çekeceğim!"
İkisi birden suya düşerler...Bunu gören Fd Pengu koşar hemen...Bir pengueni çıkarır.Sonra ikisi birden diğerini çeker...Fd Pengu :
"Sizi ne çekti gördünüz mü?"
"Sanırım oltamıza takılan Mullet'ti..."
"Nereden biliyorsun?Sen hiç Fishing oyununu oynamadın mı?"
"Eee oynadım tabii ki!"
"Mullet'i tuttun mu?"
"Çooook"
"Mullet'i bir penguen tek başına çekebilir."
"Ne biliyim yahu?Kırmızı bir şey çekti!"
"Tamam.Tamam...Şimdi bana isimlerinizi ve telefon numaralarınızı söyleyin."
"Tamam"
Fd Pengu bu olayı Dr. Sphenis ve Yesil Z'ye danışmak ister.Yesil Z:
"Belki de iki Mullet olabilir!Yada 3!"
Dr. Sphenis:
"Bu penguenler sana neler söyledi anlat."
Fd Pengu:
"Penguenlerin adları Cétom ve Arthur234 (İsimler uydurmadır).Cétom'un oltasına o kırmızı şey takılır ve düşer.Diğeri onu çekmeye kalkışır.Kırmızı şey yine çeker ve  ikiside düşer.Olay bu işte..."
Yesil Z:
Beach'mıydı orası?
"Eveeet...."
"Rockhopper olabilir mi?"
derken kapı çalar Fd Pengu'nun igloo'sunda....
Fd Pengu kapıyı açar ve duyduğu ses:
"ARRRRR!!!"

3 yorum: