Herbert Adası Bölüm 1 (Tanışma)

Gönderen Mavipengu1

Havada uçarak Club Penguin Adası'ndan uzaklaşmıştım. Kendi kendime düşünmeye başladım. ''Bir daha Club Penguin adasına gelebilecek miyim acaba'' Sonunda bir adada bir gölün üstüne düştüm. Burası çok garipti. Gölden uzaklaşırken çok korkmaya başlamıştım. Tek başıma bir adada yaşamımı sürdürebilecek miydim acaba.
Ormanda dolaşırken aniden bir penguen yiyen bir bitki beni ısırmaya çalıştı hemen oradan kaçmaya başladım. Ama önümde daha çok penguen yiyen dev bitki vardı. Onların arkasındaki çalılıklardan saklanarak penguen yiyen bitkilerden uzaklaşmaya başladım. Ama oradan uzaklaşmaya çalışırken bir dev penguen yiyen bitki beni fark etti. Tam giderken arkamdan beni ısırmaya çalıştı ama son anda gördüm ve oradan koşarak o dev bitkilerden kurtuldum. Gittikçe çok yorulmuştum. Giderken çok güzel bir meyve ağacı görmüştüm. O anda meyve için çıldırmıştım. Ağaca sarılmış bir zehirli sarmaşık vardı. O meyve için o kadar çok heyecanlıydım ki  hiçbir şeyi umursamayıp ağaca tırmanmaya başlamıştım. Ağacın bir dalına oturarak o meyveyi yedim. Ağaçtan indiğimde kaşınmaya başladım. Hemen etrafta koşturarak bir nehir, okyanus, göl bulmaya çalıştım sonunda bir nehir bulmuştum. Nehire atlayarak kendimi kaşımaya başlamıştım. Sonunda kaşınma bitmişti ama bir şelaleye doğru sürükleniyordum.
Mavipengu1:''İmdat yardım edin.''

Devam edecek...

4 yorum:

  1. Tamam en geç yarın yayınlarım.

    YanıtlaSil
  2. ya siz 7 24 hikayemi yazıyosunuz sabah girdiğimde ne kadar hikaye vardı şimdi kaç tane var? nası bişey bu ya???

    YanıtlaSil
  3. bide az önceki kuralı boşverin unutun gitsin

    YanıtlaSil