Herbert Adası Bölüm 2 (Yanardağ Patlaması)

Gönderen Mavipengu1

Nehirde sürüklenirken bir dala tutunup şelaleden kurtulmuştum. Canım çok sıkılmıştı ve çok korkuyordum. Bir fırlatma makinesi yaparak bu adadan kurtulmayı düşünüyordum. Dağlık yerlere giderek bir kaç malzeme bulmaya çalışıyordum. O kadar çok korkuyordum ki nereye gittiğimi bilmiyordum. Sonunda bir yanardağının yanına gelmiştim. Orada koca koca kaya parçaları vardı. Artık çok yorulmuştum oraya oturup kayalara yaslanmaya başlamıştım. Aniden bir kaya yanardağının içine düştü ve yanardağı patlamaya başlamıştı. Lav her yeri sarmıştı zar zor koşa koşa yanardağdan uzaklaşıyordum. Çok az kalmıştı ki lav önümü kesti ne yapacağımı şaşırdım ve lavın üstünden atlayarak yanardağdan kurtulmuştum. Artık çok çok yorulmuştum bir sığınacak yer bulmaya çalışıyordum ama hiçbir yer bulamıyordum. Sonunda bir mağara bulmuştum mağarayı çok güzel dekor etim ve daha sonra ısınmak için bir ateş yaktım artık kendimi çok iyi hissediyordum.
Biraz uyuduktan sonra yemek için dışarı çıktım geri geldiğimde ateş sönmüştü. Meyveleri bırakıp yeniden ateş yakmaya çalıştım. Aniden arkamdan birisi geldi.
Mavipengu1:''Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa''

Devam edecek...

0 yorum: