Herbert Adası Bölüm 3 (Kim bu penguen?)

Gönderen Mavipengu1

Arkamdaki kişi bir penguen olduğunu daha sonra fark ettim.
Mavipengu1:''Merhaba sen de kimsin?''
Penguen:''Ben de senin gibi bu adada kalmış bir penguen im. Buraya Club Penguin adasından geldim.''
Mavipengu1:''Sen buraya nasıl geldin. Beni Herbert puffle launch silahına koyarak beni bu adaya fırlattı.''
Penguen:''Aqua Grabber oynarken farkında olmadan Club Penguin Adasından uzaklaşmışım ve en sonunda aqua grabberin içine su dolunca kendimi denizin yüzeyine fırlattım ve orada kaldım. O kadar yorulmuştum ki denizde boğulcaktım. Daha sonra Aqua Grabberin bir parçasının üstüne çıkarak uyuya kaldım. Uyandığımda kendimi bu adada budum.''
Mavippengu1:''Buraya ne zaman geldin.''
Penguen:''1 Hafta önce.''
İkisi birlikte konuşa konuşa yürürler.

En sonunda ikisi de sıcaktan bunalınca okyanusa doğru giderler.
Mayolarını giyinip sörf yapmak için sörf tahtalarını alırlar ve sörf yaparlar.
Bir 30 dakika sonra köpek balığı o taraflara gelir ve gözlerini yemeklere yani penguenlere dikmiştir.

Devam edecek...

0 yorum: