Zor Bir Yaşam Bölüm 13:Büyük Final

Gönderen Atakan Söğüt

(Size tavsiyem Bring it on şarkısı ile bu hikayeyi okumanız.* olan yerden itibaren şarkıyı açabilirsiniz.)

Artık finaldeydim ve karşımdaki Brezilyalı'nın son derece çevik ve agresif dövüştüğünü biliyordum.Ata2000 ve Hakan beni finale sıkı bir biçimde hazırlarlarken,Ata2000 ise cezaevi müdürünün bir oyun oynamasından korkuyordu.Ama yine de biz onurumuz ile hazırlanıyorduk.Elimizden geleni yapacaktık.Finalden bir gün önce Brezilyalı antreman sırasında yanıma gelmiş:
-O ring sana mezar olacak.Çok geç olmadan teslim ol.
Ona dönerek:
-En azından onurum ile öleceğim diye cevap verdim
Bunu duyunca:
-Passei um bom risco as últimas horas!(Son saatlerini iyi geçir çizme!)
Hiç umursamamıştım ancak maç günü gelene kadar..

Ertesi gün Hakan:
-Pekala Ozi,çalıştığımız gibi!Sana yapabileceği hareketleri biliyorsun.O maçı al ve buraya gel!Hepimiz bu delikten çıkacağız,söz veriyorum!
Ringe doğru ilerlerken Ata2000 karşıma çıktı:
-Evlat..Artık dönüşü olmayan bir yola girdik.Başaracağına inanıyorum.Hadi,şimdi git,ona haddini bildir.
Kendime inanıyordum,ancak içimden bir ses bu maçta bir iş olacağını söylüyordu.Bu sefer bütün spor muhabirleri,Rus mafya liderleri,güzel giyimli hanımlar ve beyler gelmişti.Bu sefer maçlara bahis de oynanmıştı.Spiker:
-Bayanlar baylar 29.Hapishanelerarası Dövüş Turnuvasına hepiniz hoşgeldiniz.Final maçında iki ezeli rakip bu ringde kozlarını paylaşacaklar!
-Evet!Oynanan bahislere göre bahislerin %70'i Brezilyalı Antonio345'e,%30 u ise İtalyan Ozieeboo'ya oynanmış durumda!Fazla uzatmadan dövüşçülerimizi ringe çağıralım!
Çağırılacağım anda biraz heyecanlanmaya başlamıştım.Ata2000:
-Başaracaksın evlat!
-Evet Kırmızı köşede Dünya'nın öteki ucundan gelen,dövüş stili Latin rüzgarından sert!Dövüşün favorisi Brezilyalı Antonio345!
Alkışlarla salon inlemişti.Sıra bendeydi.
-Mavi köşede genç ve güçlü bir penguen.Öfkesi silahtan bile tehlikeli!Sicilyalı,İtalyan bir göçmen!Karşınızda Club Penguin'den gelen İtalyan Ozieeboo
Geldiğim anda bazıları alkışlarken mafya babaları, iş adamları ve yanlarındaki güzel giysili hanımlar bile bana aşağılayıcı bir bakış atıyorlardı.
-Evet fazla uzatmadan dövüşü başlatalım!Belden aşağı vurmak yok!
Ardından dövüş başladı.İlk hamleyi ben yaptım,ustaca sıyrıldı ve bana sağlam bir tane vurdu.Bir süre yumruğun şokunu atlattıktan sonra çevik hareketlerle ona saldırmaya başladım.Yumruklarımın hepsini ustaca blokluyor arada bir bazıları hedefi buluyor,ancak o kadar etki etmiyordu.Hemen ardından tekmeler savurmaya başladım ama penguen o kadar çevikti ki tekmelerimin hiç biri hedefini bulamıyordu.Bir iki saniye sonra karşılıklı yumruklaşmaya başladık.Hemen ardından karnıma bir yumruk savurdu.Bir süre durakladıktan sonra karnına daha sert bir yumruk attım.O ise hiç yumruk yememiş gibi dövüşmeye devam ediyordu.Fakat bu daha başlangıçtı.Daha sonra hiç beklemediğim birşey oldu ve kafamı yakalayarak kafamı tekmelemeye başladı.Ata2000 ise:
-NAPIYOR BU HERİF!BU KURALDIŞI!diye bağırmaya başlamıştı.Ama hakem hiç sesini çıkarmıyordu.Hakan ise:
-Doping kullanmış,başka türlü yumruklardan bu kadar az etkilenemez!
Ben de nasıl kilit altında kurtulacağımı düşünürken birden karnına dirsek attım ve müthiş bir tekme savurdum.Bu hedefini bulmuştu,ancak hala tekme yememiş gibi bana saldırıyordu.Bir süre yumruklarımla dirensem de beni belimden tuttu ve ringe yatırdı.Kafasını ayaklarımın arasına aldım,beni tekrar havaya kaldırdıysa da yere doğru yuvarlanarak ondan kurtulmuştum.Hemen ardından ringin öteki tarafına savruldu.Yukarıdaki iş adamlarından biri ona bir işaret yaptı ve ondan sonra bakışı daha da korkutucu bir hal almaya başladı.Anlamıştım,bu maça hile karışmıştı.Ani bir hareketle tekrar karşılaştık,yumruklar tekrar havada uçuşuyordu,hemen ringin diğer köşesine geçtim.Sık sık yer değiştirmeliydim yoksa beni çok kötü sıkıştırabilirdi.Sonra kolunu yakaladım ve bana yaptığı gibi kafasına tekme savurdum,ancak hala etkilenmemişti.Bu maçta kural filan yoktu,ölümüne bir maç olacaktı.Hemen ringin köşesine doğru koştu ve oradan atlayarak müthiç bir uçan tekme attı.Eğer reflekslerim olmasaydı belki de hayatta olmayacaktım.Kafasını defalarca yakalasam da çok kötü bir yumruk yedim ve yere kapaklandım.Hemen ardımdan beni kilide alarak ayağımı yakaladı ve ayağımı kırdı,yanlış duymadınız kırdı.Acı ile bağırdım,Hakan:
-NE YAPTIĞINI SANIYOR BU?
Ata2000:
-Bu maça hile karıştı,korkarım Ozi'ye yardım edemeyeceğiz,kendi başına!diye ümitsiz bir ses ile söylendi.
Şimdi kırık bir ayak ile dövüşmek zorundaydım.
-Ozieeboo'nun işi çok zor,kırık bir ayak ile rakibini yenebilecek mi?
Kırık ayağımla hiçbir şekilde çevik hareket edemiyordum.Şiddetli yumruklar ve tekmelerle sonunda bilincimi kaybettim,defalarca ayağa kalkmaya çalışsam da çok kötü tekmeler ile gücümü kaybettim.


Hayır,bu kadar kolay bitemezdi.Daha kardeşimin düğününü görecek,yeğenlerim ile vakit geçirecektim.Meer ile yapacak çok işimiz vardı ve Hakan ile benim ihtiyar ile bu cehennemden çıkacaktım.Nasıl bu kadar kolay biter,nasıl?O an hayatım bir film şeridi gibi önümden geçti.Naziler ile girdiğim çatışmalar,Sicilya'da Belediye Binası'na yaptığımız baskın,Meer ile kuyumcu soyarken polis tarafından yakalanmam,babamın vefat edişi ve en önemlisi bu deliğe girişim.Hemen orada bir bez gördüm ve son gücümü toplayarak o bezi ayağıma alçı niyetine sardım.Daha iyiydim ancak hala kötüydüm.Ringin etrafına gerilmiş iplere tutunarak ayağa kalktım ve tekrar ringe çıktım.Ayakta bile duramazken ringe çıkmam yukarıda canımın yanmasını izleyen elit kesimi bile şaşkına çevirmişti.İlk maçımda benimle alay eden kadın ise yine oradaydı:
-Gösteriş için dövüşme,bırak,pes et!
Ona dönerek:
-Non per l'esposizione, per la mia famiglia(Gösteriş için değil,ailem için..)diye cevap verdim.Nedense İngilizce cevap vermek aklıma gelmemişti.Onu düşünecek halim yoktu.Karşımdaki budala ise kahkahalar ile gülüyor:
-Un comportamento nobile!(Çok asilce bir davranış!)

Bunun üzerine daha da sinirlendim suratına bir yumruk vurdum.Bana iki yumruk attıktan sonra bir süre durakladı ve bacağıma hamle yaptığı sırada eğilerek karnına dirsek attım.Bir an nefesi kesildi ve hemen ardından tekmeler savurmaya başladı,üçüncü tekmesinde tekmesini kırık ayağım ile savuşturdum,yere düştü.Bunun üzerine Hakan:
-OZİ!!diye bağırarak tezahürata başladı ve dövüşü izleyen diğer mahkumlar da ona eşlik etmeye başladılar*.Ayağa kalkan Brezilyalı tekrar bir yumruk savurdu ve onu da savuşturarak ona şiddetli bir yumruk attım.Hemen ardından tekrar karşılıklı yumruklar atmaya başladık.Bu yumruklar yüzünden bayağı yorgun düşmüştü.Daha da sinirlenmişti ve yumrukları çabuklaşmıştı.Hemen onu kolundan yakaladım ve yere yatırıp yumruklamaya başladım.Kurtulmak için yerde yuvarlanıyor,kolları ile kendini korumaya çalışıyordu.Karnıma bir tekme atarak beni savuşturdu ve tekrar ayağa kalktı.Tekrar yere yatırdım ve yumruklarımla onu sersemletmeye başladım.Bir süre yerde mücadele ettikten sonra tekrar ayağa kalkıp beni yumruklamaya başladı.O kadar çok yumruk yemiştim ki yüzüm hiçbir şey hissetmiyordu.Hemen ardından kırık ayağıma vurdu ve yere düşerken tam gagasına hızlı bir yumruk çaktım.Birbirimizi yakalayıp karşılıklı yumruklaştıktan sonra bilincini kaybetti ve ringin bir köşesine savruldu.Tekrar toparlandıktan sonra yüzüne ve karnına attığım son yumruk ile bilincini kaybetti ve yere düştü.Bunu üzerine daha da sinirlendi ve gözlerime yerdeki tozları savurdu.Kahretsin hiçbir şey göremiyordum.Ona karşı üstünlük sağlarken tekrar yumruk yiyordum.Ata2000 ise oradan:
-İÇ GÜDÜLERİNİ KULLAN!
İç güdüler!Hakan'ın bana öğrettiği dövüş taktiği,eğer rakibimi göremiyorsam onu hissedecektim.Ayak seslerine kulak kabartmış,yerini tahmin etmeye çalışıyordum.Sonunda sağ tarafımda olduğunu duydum ve ona şiddetli bir dirsek darbesi ile yere serdim.Hala birşey göremiyordum ama bana dümdüz bağırarak koştuğunu hissettim ve ileri doğru kırık ayağımı uzattığımda kulakları sağır eden bir çığlık duydum.Meğerse onun da ayağı kırılmıştı.Bir süre sonra gözlerim tekrar açıldığında onu yerde kıvranırken görmüştüm.Yukarıdaki elit izleyiciler bile sinirden çekip gitmişlerdi.Hakem isteksiz bir biçimde:
-Kazanan İtalyan Ozieeboo!
Beni tutan herkes kulakları sağır edici bir sesle sevinç gösterisinde bulunmaya başladılar.Ata2000' ve Hakan'ın gözlerinden süzülen mutluluk gözyaşları ne hissettiklerine anlatmaya yetiyordu sanırım...


Devam Edecek.

0 yorum: