Zor Bir Yaşam Bölüm 11:Firari

Gönderen Oğuz99

Çeyvrek final maçlarının olduğu gün çok sıkı çalışmıştım.Ata2000:
-Evlat, dövüşte hislerini kullanmak zorunda kalabilirsin.Örneğin görmeden dövüşebilir misin?
-Bunu yapabileceğimi sanmıyorum ihtiyar dedim.Görmeyen bir insan nasıl dövüşebilirdi ki?
Hakan:
-Burada görmeden dövüşebilecek senden başka dövüşçü yok!Bunu yapacaksın
Ata2000 gözlerimi bağlarken:
-Asla unutmaman gereken birşey var ki gardını hiç düşürmemen.Tek yapman gereken rakibinin nerede olduğunu hissetmek dediği anda Hakan'dan bir yumruk yedim.
Hakan:
-Hadi adamım yapabilirsin!
Bir türlü nerede olduğunu bulamıyordum,ancak ayak seslerini duymamla attığı yumruğu hissetmem bir olmuş,eğilerek ona yumruğun karşılığını vermiştim.
-Aferim evlat başaracağını biliyordum!

Sıra çeyrek final maçlarına denk gelmişti.Maçlarda çeyrek finale yükselen dövüşçüler Kazakistanlı,Avusturyalı,Amerikalı,Rus ve bendim.Çeyrek finaldekilerin eşit olmaması nedeniyle önceki maçını kazanan Amerikalıyla dövüşecekti.Kurada ben Avusturyalı Hans ile,Kazakistanlı ise Rus ile eşleşmişti.Sanırım Kazakistanlı rakibini çok sevmişti!Bize ayrılan locaya geçtiğimizde yine iş adamları ve kumarbazlar,yanlarında kadınlarla birlikte ringe gelmişlerdi.

-Bugünkü çeyrek final maçlarında Kazakistanlı Pamukyoti,Rus Dimitri2004'e,Avusturyalı Hans,İtalyan Ozieeboo'ya karşı!diye İngilizce bir anons duyuldu.İlk maç Kazakistanlı'nındı.Son derece çekişmeli bir maç olacağı kesindi.Kazakistanlı ilk yumruğunu savurduğu anda Rus şiddetli bir yumrukla ona cevap verdi.Hemen ardından Kazakistanlı ardı ardına yumruklarını savurmaya başlasa da bir iki tanesi dışında Rus hepsini savuşturmuştu.En sonunda takla atarak iki tekme savurdu ve Rus bu tekmeler sonucu biraz sersemlemişti ancak daha da sinirli görünüyordu.Kazakistanlı bundan yararlanarak yumruğunu savurmaya başlasa da Rus onu kolundan yakaladı ve ringde yere sererek yerde yumruklamaya başladı.Kazakistanlı ise onu üstünden atarak bir takla attı ve iki tekme daha savurdu.Savurduğu tekmelere rağmen Rus yine de Kazakistanlı üzerinde üstünlük sağlıyordu.Kazakistanlı kötü bir durumdaydı.
-Kazakistanlı Pamukyoti'nin işi zor!Rus Dimitri2004 ona karşı bir üstünlük sağlıyor!
Kazakistanlı bir tekmeyi blokladıktan sonra ringin köşesine doğru koştu ve oradan zıplayarak şiddetli bir tekme savurdu.Rus penguen neye uğradığını şaşırmış,hatta ağızlığı bile düşmüştü.Bundan sonra herşey bir anda oldu.Rus birden Kazakistanlı'nın karnına tekme attı ve ondan sonra onu yumruk yağmuruna tutmaya başladı.Ne zaman karşılık vermeye kalksa şiddetli ve peşpeşe yumruklar onu durduruyordu.En sonunda bir takla attı ve bu takla ile attığı yumrukla yere yığıldı.Hakem:
-1,2,3!KAZANAN DİMİTRİ2004!!
Buna inanamamıştık.Bize göre Kazakistanlı finalde olmayı hak edenlerden biriydi ve gayet onurlu bir biçimde dövüşüyordu.Hakan:
-Şimdi ne olacak?diye sordu
Ata2000 olacakları biliyordu ama:
-Şimdi sırası değil Hakan!Evlat,sıra sende dedi ve beni maça hazırlamaya başladı.Sanırım moralini bozmak istememişti.Fakat benim aklım Kazakistanlı'daydı.Ya onu öldürürlerse?Buna izin veremezdim.Anonsu duyduğumda kendime geldim:
-Kazakistanlı Pamukyoti çok kötü yenildi!Sıradaki maç:İtalyan Ozieeboo,Avusturyalı Hans897'ye karşı!

Sonunda maça çıktığımda rakibim son derece acımasız bir şekilde beni süzdükten sonra zil çaldı.İlk atak Avusturyalı'dan geldi ve bana yumruklarını savurmaya başladı.Bir yumruğu yüzüme geldiyse de şiddetli bir yumrukla ona karşılık verdim.Bir tekmesini karşıladıktan sonra ikinci yumruğumu attım.Ardından bir uçan tekme attım ve yere yığıldı.Kısa bir sürede ayağa kalktı ve bir tekmeyle bana karşılık verdi.Sonra bir yumruk daha savurdu,ancak eğildim ve şiddetli bir sağ apakratla onu yere serdim.O kadar şiddetli bir yumruktu ki ağızlığı fırlamıştı.Aynı şekilde bana da karşılık verdikten sonra bir süre kendimi kaybettim.Birden başımı yakaladı ve yere vuracaktı ki bir dirsek darbesiyle onu savuşturmayı başarmıştım.En sonunda şiddetli bir tekme ile bir daha kendine gelemedi.
-1,2,3 KAZANAN OZİEEBOO!!
İtalyanların sevinç çığlıklarına,Ata2000 ve Hakan'ın sevinç çığlıkları da eşlik ediyordu.Ama ben hala Kazakistanlı'yı düşünüyordum.


Ertesi gün onu taş ocağına götürülürken kamyonda gördüm.Demek ki bugün son günüydü.Ona dönerek:
-Şimdi ne yapacaksın?
Sinirli bir sesle:
-Ne mi yapacağım?Bu cehennemde ölüp gideceğim.
-Ailene ne olacak?
Daha önceki konuşmalarımızda bana ailesinin resmini boynunda taşıdığı künyede göstermişti.İlk günlerdeki gibi fazla kavga etmiyorduk.
-Bilmiyorum dedi ümitsiz bir sesle.
Ve ekledi:
-Buraya kadarmış..
Ona dönerek:
-Kaçabilirsin diye fısıldadım
-Şaka yapıyor olmalısın etrafımız silahlı adamlarla dolu!
-Orasını boşver.Sen asker değil misin?Bir şekilde hayatta kalırsın.
Bunu duyunca sustu ve ben devam ettim:
-Denemeden bilemezsin.
Bana tekrar dönerek:
-Tamam yapacağım.

Taş ocağında çalışırken bana döndü:
-Kimse yok,kır şu zincirleri!
Taşın üstüne koyduğu zincirleri kırmaya çalışırken gardiyanların bulunduğumuz yere bakmaya başladı.Pamukyoti:
-Hadi kır şu lanet olası şeyi HADİ!diye bağırdığında gardiyanlar:
-Что происходит!(Neler oluyor?)
-Поймать их!(Yakalayın şunları!)
En sonunda kırmayı başardım ve üzerimize koşan gardiyanları tekme tokat dövmeye başladık.Hemen ardından silahlı gardiyanlar koşarak taş ocağına geliyorlardı.
-Поймать эти подонки!(YAKALAYIN ŞU PİSLİKLERİ!)
Üzerimize kim gelirse Pamukyoti'nin tekmesini,benim de yumruğumu yiyordu.Pamukyoti bir gardiyanı fırlatıp attıktan sonra ona dönüp:
-KAÇ!diye bağırdım
O sırada gardiyanların başı:
-огонь!(ATEŞ!)diye bağırdığında Pamukyoti'ye kaçarken kurşun yağdırmaya başladılar.Bunun üzerine taş ocağı işçileri de onlara taş atarak karşılık vermeye başladı.Bölüğün büyük bir kısmının taşlardan kafası yarılmıştı.Ama içlerinden biri bir tümsekte elindeki makineli tüfekle Pamukyoti'yi vurmaya çalışıyordu.Hemen yerdeki taşlardan birini aldım ve bütün gücümle o gardiyanın başına attım.Gardiyan başına gelen taşla neye uğradığını şaşırmış,Pamukyoti de ormanın derinliklerinde gözden kaybolmuştu.Hemen ardından başıma bir dipçik darbesi yedim ve sonrasını hatırlamıyorum..


Uyandığımda bir hücreye kapatılmış dayak yiyordum.Cezaevi müdürü yanıma geldi ve:
-Buraya gelen her mahkumun sorun çıkaracağını biliyorduk.Ama sen güpegündüz bir mahkumu kaçmasını sağladın.Seni öldürmem gerek ama dua et Ata2000'in adamısın.
Adamlarına dönerek:
-клеток отбрасывать!(Hücreye atın!)
Hücreye kapatıldıktan bir süre sonra gardiyanlardan biri kapıyı aralayarak:
-Там в письме для Вас!(Sana bir mektup var!)diyerek yere bir zar attı.Ardından tam ışıkları söndürecekken cezaevi müdürü ona engel oldu.Ne olduğunu anlamamış,zarfı açtım.O zarfın içindeki hayatımın en acı haberiydi.Gözlerimden yaşlar süzüldü ve sadece bir kelime söyleyerek bağırmaya başladım.
-ANNEEEEE!

Devam Edecek!

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar CP ile alakalı siteme hepinizi beklerim.
    Site adresim;
    turkclubpenguin.blogspot.com

    YanıtlaSil