Eylül Ayı Yazar Alımı

Gönderen HastaLaVi2

Merhaba arkadaşlar!

Biliyorum, uzun süredir sitemiz biraz düzensiz ve bakımsızdı. Ama artık her şey daha düzgün oldu. Hikayelere artık daha kolay ulaşabilirsiniz.

Neyse ben konuya geçeyim. Bundan sonra her ay 2 yazar alınacak sitemize. Hoşnut olmadıklarımız veya hikaye yazmayanlar siteden atılacaktır. Hepinizin bildiği gibi örnek bir hikaye yazmanız gerekiyor. Biz hikayelerinizi okuyup sitede anket açacağız. Oylama ile 2 yazar seçilecek.

Hepinize bol şans! :D

21 yorum:

  1. z ben hakan benden memnunsan beni alabilirsin hikayeleri aksatmam ve Penguen belası herberta devam edicem :)) hoşcakal

    YanıtlaSil
  2. Senden memnunum. Seni geri alırım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. hakan sen emalini ver ceren sen de örnek kısa bir hikaye yaz. :)

    YanıtlaSil
  5. Yesil Z beni alabilirsin aklımda bir sürü hikayeler var...

    YanıtlaSil
  6. Karanlığın Sırrı4 Eylül 2013 13:54

    Ben çok korkunç korku romanları yazabilirim. E-Postam: ahmet__ersoy@msn.com

    YanıtlaSil
  7. Ama yazarlığını ben bilmiyorum. Örnek bir kısa hikaye yazarsan iyi olur ;)

    YanıtlaSil
  8. Yesilz aklımda iyi planlar var kısaca konu ve hikaye
    Konu ; Hızlı ve penguenli 1
    İki arkadaş townda yasa dışı mal satıyorduk bazı kaba dayılar gelip boğazlamıştı bizi
    Kaba dayılar ;
    - Bizim bölgemizde mal satamazsınız şimdi burayı terkedin!
    - ...
    - Mırıldanma git işine
    Kuppi yerdeki sopaları görür Ata2000'e işaret eder Ata2000 ile Kuppi aynı anda sopaları alıp kaba dayıların kafasına indirirler malları alıp arabaya binerler ve kaçarlar takıldıkları yerlere gidince oranın boşaldığını farkeder ve dışarı çıkar yerdeki izleri görür arabasına atlar izlerin sonuna kadar gider...
    İzlerin sonunda uzakta bir tır gözükür Kuppi tırın üstüne atlar yerdeki demiri alır kaba dayıların bir tanesine geçirir demiri tır'ın 1. vagonunu alır ve arkadaşına yani Ata2000'in arabasındaki kilite takar Kuppi diğer vagonu çözücekken ilerideki Kanyonu farkeder arkadaşı ata2000'e durma talimatı verir tır'ın şoförü araç 240 KM Hızla gittiği için duramayacağından tırdan atlar artık tır sağa sola savrularak gider...
    Devam edecek...
    Orijinal film'in editlenmişi ve birşeyler eklenmişidir...

    YanıtlaSil
  9. Ajanlar - Tanıtım

    Güneş henüz doğmuştu ancak ben saat sabah 3'ten beri Gary'nin acil aramasıyla gizli ajan mahzenindeydim. Neredeyse şurada düşüp uyuyakalacaktım. Gary de kayıptı ve benden başka sadece 5 ajan gelmişti. Diğerlerine ne olduğu hakkında en küçük bir fikrim bile yoktu. Ancak Küçük ipuçları bulmuştuk: Vidalar, tuhaf ışıklı butonlar, ve sanki ışın tarafından yakılmış gibi duran küller...

    Sonrasını eğer yazar seçilirsen yazarım. Teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  10. z emailim onlyfoody@hotmail.com burdan bana davet at ben kabul ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Yıllar Sonra(tanıtım ve 1. bölüm)
    Yıl:3124
    Yer:Alpha Ajanlık üssü
    Tanıtım:Yıllar sonra club penguin gelişmiş bir ada devletidir ama hala düşmanları vardır.EVF(elite villian force)adında bir kuvvet onlara savaş açma hazsırlığındadır.EPF bunu çoktan tahmin etmiş ve Alpha Ajanlık üssünden bu görev için ajan seçmelerini ister.Alphade ise 5 adet ajan seçer ve onları ayrı bir eğitime sokar ve yasak olmasına rağmen birbirleriyle tanışmalırına izin verir.Acaba Başarabilecekler miydi?
    1. bölüm:
    Yıllar geçmiş ve club penguin çok gelişmiştir.Teknoloji denince gösterilen dünyanın en büyük ada devletidir.Zamanla gelişen silah zeka teknolji gücüyle kuvvetli bir devlettir.Savunma kuvvetleri gelişmiş bir teknoloji ile donatıldığından club penguine saldırmak istiyenler azdır.Ama yok değildir EVF(Elit Villian Force) adlı bir grub kötüler saldırmak için gün saymaktadır.Club penguin ajanlarından çoğu bunu tahmin ediyordu.Komutanlar bir toplantıda fikir birliğiyle savaş hazırlığına başlandı.Tüm Erkekler ve kadınlar asker olmak için Alpha askeri üssüne gidiyordu.
    Ama EPF oraya ajan çıkarmak için kafayı yoruyordu.Gary sonunda planını anlatmaya başladı:Alpha ajanlık üssü kuvvetli ajanlar yetiştiriyor.Onlardan bir grub ajanı EVF ye sokacağız.Onlara kötü biri gibi görünmeleri için eğiticeğiz.dedi.Herkes ayakta alkışladı.
    Director Gary'e dönerek:Aferin Gary...dedi.Ardından masadan kalkarak dışarı çıtı.Alpha ajanlık kuvvetlerinde 5 ajan Omega savaş simalasyonundan çıkarken bir komutan onlara yanıma gelin diye bağırdı.Hepsi koşarak komutanın yanına gitti.Bu Alphade idi!Yani Alpha Ajanlık üssünün kurucusu!Onlara EPF nin görev için ajan istediğini anlattı ardından ben sizin gitmenizi istiyorum dedi.Ardından şimdi gidip tanışın dedi.Çünkü birbirlerine kimleklerini sölemeliri yasaktı.Tanışmaya başladılar isimleri Yesil Z,Dr Sphenis,Star30004,Deltaman ve Bay G idi.Hepsi beraber çalışmaya başladılar acaba başarabilecekler miydi?

    YanıtlaSil
  12. Hakan seni davet ettim. Ayrıca ... seni de yazar olarak seçiyorum

    YanıtlaSil
  13. Tamam. :) Teşekkürler bu arada bana Ece diyebilirsin. E-postam:
    orangefox1717@gmail.com

    Önemsiz:
    Nedense bir ara adımı yanlışlıka ... yaptım sonra öyle kaldı :D

    YanıtlaSil
  14. :( Kazanamdım.Yazmak en büyük tutkumdu :( Bidahaki aya kaldı işimiz.

    YanıtlaSil
  15. ben katılammı ben boran tanırsın beni Z :D

    YanıtlaSil
  16. Hasta La Vi2 gönderdin mi? Eğer gönderdiysen, bulamadım. Lütfen tekrar gönder.

    YanıtlaSil
  17. Merheba benim ismim koray şu anda elimde hazır 6 hikaye var işte tanıtımları.
    En sevdiğim hikayemimin tanıtımı. Eğer yazar olmama izin verirseniz lütfen yorum yazın ben de e-maii'imi vererim.
    Big Foo ( Büyük düşman)
    Club Penguin'de çoğ zaman gold mine' da takılan bir penguen varmış. O penguen daha çok bir hainmiş. Çok garip bir penguenmiş. Her zaman tours panosu kaldırırmış. Penguenler ona Tourcu Klutzy derlermiş. Aslında ismi Klutzy değilmiş ancak ona ne zaman tour verebilirmisin dendiğinde dediği tek şey '' clacki clack clik '' miş. Söylenene göre bir gün bir penguen onu evine giderken görmüş. Neden yengeçler gibi konuştuğunu anlamak için onu takip etmiş. Evi çok iilginç ancak etkileyiciymiş. Evinin üstünde 2 dinozor puffle varmış. Kapısındaki zil saat şeklindeymiş. Penguen kapının açık olduğunu görünce içeri girmiş. Birde ne görsün içeride goldmine'daki matkabın en küçük ayrıntısına kadar aynı olan hatta matkabın içinden çıkan ipin bağlı olduğu makara bile olan bir maketi varmış. Maket gerçeğinin yarısı kadar büyüklükdeymiş. Ancak matkabın içinden çıkan ipin bağlı olduğu makaranın örtüyle kaplı tarafındaki örtü yokmuş örtünün olması gereken yerde öyle korkunç bir şey varmışki anlatanamıycak kadar dehşet vericiymiş. Söylentinin ortaya çıkmasının nedenide birr resimmiş. Söylentiye resmi takip eden penguen çizmiş ve o resim matkabın içinden çıkan makaranın örtüyle kaplı olması gereken yerin resmiymiş - resim için şu siteye gidin > http://www.clubpenguin.com/sites/default/files/images/blog/SecretEntrance_0-1363965334.jpg < - . O penguen o görüntüyü çizdikten sonra aklına neden buraya geldiği gelmiş ve maketi süzmeyi bırakıp penguen'i aramaya başlamış. Arama sonunda pengueni bulmuş. Sonra tourcu penguenin normal bir penguen gibi konuştuğunu görmüş. Bir X işaretinin üstünde duruyormuş ve dedikleri şunlarmış '' Artık hazırım , istediğin zaman çalıştırabilirsin. '' Ardından penguen'in üstüne bir ışın gelmiş ve penguen yine yengeçler gibi konuşmaya başlamış. Şöyle demiş '' claaak clicki click claka clacaka click '' . Sonra bir iki demir sesi gelmiş penguen sesin nerden geldiğini göremiyormuş. Dinlemeye devam etmiş. Sonra garip ve gür bir ses bağırmış '' RAAAOOORR !!! HA HA HA '' . Ardından tourcu penguen'in üstünde yine ışık gelmiş. Ve buda neyin nesi? Pengun anında yengeçe dönüşmüş. Penguen olayın şokundan dolayı '' Neee? '' diye bağırıvermiş. Onun bağırmasıyla tourcu penguen - yani şimdiki adıyla tourcu yengeç - penguen'e dönmüş ve sonra o garip ve gür ses yine duyulmuş '' FİREE ! '' . Ardından o penguen'in üstünede bir ışın gelmiş ve kimse bir daha o pengueni görmemiş. Ama bu sadece bir söylenti. Öyle değil mi? ( Dikkatli bakın ve sizce neden 2012-2013 noelinde neden Dock böyleydi ? > http://clubpenguinmemories.com/files/2012/12/A9pJJjjCEAAKoxt.jpg <

    Umarım beğenirsiniz. :D

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar CP ile ilgili bir dite kurdum. Hepinizi beklerim. Site adresim;
    turkclubpenguin.blogspot.com

    YanıtlaSil