Club Penguin Korsanları Yeni Sezon(Tanıtım)

Gönderen Oğuz99

1816 yılı...Tren düdüğünü hafifçe öttürerek raylarda tıkırdayarak yol alıyordu.Bu seslere bir kompartımanda oturan genç bir penguen daktilosuna bir şeyler yazıyordu.Daktilonun sesleri, trenin raylara vurması ve düdüğün sesi ile garip bir orkestra gibiydi.Genç ,daktiloya şunları yazıyordu.

"Hiç sizi etkileyen veya yaşınızdan büyük bir görev almış mıydınız?Ben aldım.Hemde çok zor bir görev..Bu görev ne mi,anlatması uzun hikaye.."

Ozi'nin tayfası en son maceralarından dönmüşlerdi.Rockhopper hazinelerin aranması olayının üzerinden 3 ay geçtikten sonra herkesi örgütledi ve başkente,Bobsled'e doğru yola çıkmıştı.Club Penguin'de işler pek iyi gitmiyordu.İnsanlar yeni sömürge toprakları ararken bir kaşif Club Penguin kıtasının iyi bir sömürge toprağı olabileceğini söylemişti.Bunun üzerine Club Penguin'i insanlar işgal etmişti.

Halk savaş olmasını istemiyordu ancak Rockhopper insanlarla iş birliği içine girmiş,korsanlarla birlikte krala isyan etmişti.İnsanlardan aldığı gelişmiş silahlarla donanma birliklerine saldırıyor,onlarca denizciyi katlediyordu.Bunun üzerine kral ülkede seferberlik başlatmıştı.


"Kralın seferberlik etmesinden yaklaşık üç gün sonra iki asker köyüme gelmişti.Davulcu davula vuruyor,ulak da:
-Duyduk duymadık demeyin!Seferberlik başladı!Askerliğe elverişli,eli silah tutan herkes silah başına!
Başlangıçta savaşın ciddiyetini anlayamamıştım,ta ki Rockhopper köyümüzü basana kadar...İşte o zaman anladım ki o günden sonra hayatımda derin yaralar açılacak,hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı....




2 yorum: