Club Penguin Island'in Bölümleri: Paralar Penguenlerin En İyi Arkadaşıdır | Bölüm 2

Gönderen Ata Mutlutürk

Evde biraz uyudum. Slovakya'dan yeni geldiğim için uzuuun bir uykuya daldım. Sabah uyandığımda kuzenim Kamran'ın telefonu çaldı.
-Dostum! Senin paraya ihtiyacın olabilir. Şu anda cebinde $500 var. Onunla da fazla idare edemezsin. Ben en iyisi şu  paramı bahse oynayayım da sana biraz para vereyim sana!
-Emin misin? Sen bu oyunda iyi misin?
-Ben en iyisiyim! Sen Benim garajdan sağa sola falan dolaştır arabayı Beach'ten sağa falan dön bulursun beni.
-Ne diyorsun?
-Amaaan uzatma bulursun yolu işte. Hadi kapattım bay bay.
 Yolu gezerken tesadüfen buldum ve kuzenim Kamran'ı aradım.
-Kuzen, ben senin dükkanın önüne geldim.
-Tamam dostum. Umarım Arnavutlar gelmez.
-Arnavut mu?
 Telefonu cevap vermeden kapattı. 2 kişi dükkana gidiyordu. Hemen kuzenim Kamran'ı aradım.
-Kuzen, 2 kişi senin dükkana giriyor.
-Kahretsin! Bunlar onlar!
-Arabaya binmeni tavsiye ederim kuzen.
-Hemen oraya geliyorum! Lanet olsun! Bütün para bitti!
 Arnavutlar da hemen arabaya atladılar ve "Bizden sonsuza kadar kaçamazsın Kamran!" dediler.
 Hemen oradan kaçtık ve evimize doğru yol aldık.
-Bu Arnavutları ellersen başına büyük bir bela alırsın dostum.
-Bu işler Amerika'da böyle yürümez dostum! Yeni olduğun için daha bilmiyorsun! Bizi bir yakaladı mı iç çamaşırlarımızı bile alırlar!
-Tamamdır.
Eve gelince Güzel bir uzandım. Sonra da yatağa yattım. Bugün yoğun bir gündü. Acaba düşünüyorum da, Slovakya'ya geri mi dönsem? Neyse boşver. 5 gün daha gemide kim kalacak? Zaten param da yok...
 Gece sanki bitmeyen bir kabus gördüm. Annem bana sesleniyordu...
 Peki ya Ata 2000 bütün bu olaylardan kurtulabilecek mi?
 -Devam edecek...








1 yorum:

  1. Yesil Z şu yoruma el at :) Böyle saçma sapan yorumlar atmayalım lütfen sevmediysen okuma...

    YanıtlaSil