Club Penguin Island'in Bölümleri: Fakir Amerika | Bölüm 1

Gönderen Ata Mutlutürk

Gemi yolculuğunun bitmesine az kalmıştı. Artık Club Penguin Island'in 12. Bölgesi'nde zengin bir hayat yaşayacaktım. Daha doğrusu kuzenim Kamran'ın bahsettiği hayat böyleydi. Tur şoförü Bynum10'la biraz geminin içinde geziniyorduk. Gemi'nin adı "Karabasan"'dı. Gemi içinde çok garip insanlar vardı. Bynum bana 12. bölgeden bahsediyordu. Ben:
-12. Bölge'de baya zenginler yaşarmış. Doğru mudur acaba?
-Hahahahahaha!!! Dalga mı geçiyorsun! Orası şehrin en pis bölgelerindendir. Orda yaşayanların çoğu 60 yıl yaşamışsa 30 yıl hapiste kalmıştır.Genelde mafyaların sığınak yeridir 12. Bölge.Hırsızlık orada çok olduğundan kadınlar çantalarını evlerinde bırakıp öyle gezerler.
-Bu doğru olamaz! Benim kuzenim şu anda orda mükemmel bir zengin hayatı sürdürüyor! 
-Ben oraya gitmeyeli 26 yıl olduğu için değişmiş olabilir.
-Hmm.
 Gemi yolculuğu bittikten sonra kuzeni Kamran arabasıyla ona hoş bir karşılama yapar.
-Ataaa 2000! Seni görmeyeli çok değişmişsin!
-Seni gördüğüme çok sevindim Kamran!
-Evet, eveeet! Ben de öyle! Her neyse... Hadi toplan da eve gidelim.
-Senin şu bahsettiğin lüks arabaya ne oldu?
-Tamirde dostum. Ah bea dostum...
-Tamam. Hadi gidelim!
 Arabaya bindim ve dikkatimi çeken bir şey olmuştu... Kamran yanımda korkarak duruyordu!
-Kuzen, senin neyin var?
-Gittiğin yol...
-Ne olmuş gittiğim yola?
-Şu lanet olası Rus Gangsterler'in olduğu 13. Bölge!
 Susup kaldım. Rusları ben de sevmezdim. Yola devam ettik. Rus Gangster'in birisi bizi durdurdu.
-Что вы делаете, пока вы здесь?
-Lütfen Türkçe konuşun.
-Pekala. Siz burada ne arıyorsunuz? 
-Ben eve gideceğim. Lütfen bizi rahat bırakın.
-Ben hemen arkadaşlara danışıp geliyorum.
-Что вы думаете? Вы имеете в виду оставить?
-Пусть они идут.
-Tamam arkadaşlar. Gidebilirsiniz.
-Tamam.
 Yola devam ettik. Kamran kapıyı açtı veeee...
-İşte evin! Olağanüstü!
-Bunun nesi olağanüstü, Kamran? Yatağa bakar mısın! Betonda yatmak daha iyi olurdu bence! Peki ya mutfak?! Dökülüyor resmen!  Bana telefonda söylediğin her şey zengin bir Amerika hayatı ile ilgiliydi!
-Evet, evet. Hayalimiz bu. Keyfine bak dostum! Neden bu kadar endişeleniyorsun ki?
-Annem... Lanet olası Ruslar yüzünden evimiz yine bu hale gelmişti... Zavallı annem... Kamran... Kamran? Kamran! 
-Ne!
-Sandalyede uyuyakalmışsın! Ben burada kime söylüyorum ki...
-Dostum, bu kadar yeter. Ben garaja  gidiyorum... Heaa bu arada. Welcome to America! See you soon...
-.......
Devam edecek...


   






1 yorum: