Penguen Belası:Araştırma (Bölüm 2)

Gönderen aFacaN HakaN

Businesmoose ve arkadaşları tüyüde yanlarında götürüp Herbert hakkında uzun bi araştırma yapmaya karar vermişlerdi. İlk önce komiser Peng Sypro90'ın ofisine gitmeye karar verdiler. Çünki herbert'ın sabıkası olabilirdi! Businesmoose ve arkadaşları ofisin yanına geldiğinde Berdan0: Sanırım bu ofis! Ece: Tabelaya bakın arkadaşlar Komser Peng Sypro yazıyor dedi. Ve içeri girdiler.

Businesmoose ve arkadaşları komser'in kapısını tıklattılar. Komser: İçeri gelin dedi. Businesmoose ve arkadaşları düşünceli bakışlarla içeri girdi. Konuyu Adsızelf açtı. Adsızelf: Merhaba komser Peng Sypro bildiğniz gibi Herbert geçen sene sonbahar mevsiminde herkezi korkutuyor coinsleri çalıyor. Club Penguin'in sahibi olmaya çalıştıyordu. Komser: Herbert şuan etkisiz altında. Businesmoose: HAYIR! diye bağırır ayağa kalkar. Ben bu sabah çok garip sesler duydum sanki bi bağırma bi haykırma bi gülme sesi gibiydi! Ve ayrıca Herbert'ın geldiğine inanmanız için kanıt bile getirdik! Totoro2002 tüyü gösterir. Komser : Hmm sanırım siz haklısınız geçen seneki gibi bu senede ilk başta araştıracağız ve soruşturacağız! Çeşitli profesyonel ajanları bu konuda bilgilendireceğim. Ve biliyorsunuz Herbert çok dikkatli!

Ben sizide bu görevde yer almanızı istiyorum madem Herbert'ın bu kötülüklere son vermesini istiyorsunuz. Berdan ve Totoro bana uyar! Ardından Businesmoose ve diğerleri bizede! Komser: Şimdi bi işim var ondan sonra bu konuyu görüşelim. Ofisin koltuklarında oturun. Totoro: Business, planın varmı? Businesmoose: Bilmiyorum ama o Herbert'ı YAKALADIĞIMDA BU KÖTÜLÜKLERİN SONU GELİCEK! ONU PİŞMAN EDECEĞİM!!! 

Komser: Çocuklar şuan Herbert'ın sabıkasını bulamadım. Araştırma yapmak istiyorsanız EPF'ye gitmelisiniz dedi. Businesmoose ve arkadaşları: Gidelim o zaman!!

Diğer bölümlere gitmek için: 

0 yorum: