Penguen Belası (Bölüm 1)

Gönderen aFacaN HakaN


Club Penguin yaz ayını geride bırakırken Businessmoose kahvesini yudumlar ve bloguna yazı yazmaya devam eder. Tam o anda garip bi ses duyar. Sonra içinden Bu ne diye bağırır. Ve hemen kapının önüne gelir, ancak kapıda ne ses ne seda hiç bir şey yok! Businesmoose bilgisayarının başına, bloguna yazı yazmaya devam eder.

Bütün bunlar olurken Club Penguin sakinleri sonbahar ayına hazırlık yapıyordu. Bazı çocuklar yaz ayının bitmesine üzülüyor bazıları şimdiden Ağaçların yapraklarını yerden topluyordu. Businesmoose yazı yazarken yine o garip sesi duydu. Bu sefer hızlıca kapıya doğru koştu ve kapıyı açtıki karşısında arkadaşları: Adsızelf , Totoro2002 , Berdan0 ve Eceyi gördü. Businesmoose tatlı gülümsemesiyle hoşgeldiniz diyerek onları evine davet etti.

Ece ve diğerleri koltuklara oturup Businessmoose ile sohbet ettiler, limonata içtiler :). Mutlu anlar yaşanırken Businesmoose yine garip bi ses duyar. İçinden yeter der.  Arkadaşlarına: İzninizle ben hemen geliyorum der. Businesmoose: Bu garip seslerin ardında mutlaka bir iz yada bir ipucu vardır!. Businesmoose yerde beyaz bir tüy bulur. Adada beyaz tüylü olan tek bir kişi vardır! HERBERT!!

Bu durumu arkadaşlarına anlatır. Adada eski olan Adsızelf: Bu olay geçen senede olmuştu arkadaşlar! Herbert herkezi korkutuyordu, evinde esir tutuyordu. Benim bildiklerim bunlar. Ve Business bulduğun tüye bakabilirmiyim.Businesmoose tüyü gösterdiğinde Adsızelf: Evet EVET! Bu bu Herbert'ın tüyü. Businessmoose ve arkadaşları anlamışlardıki yeni maceraya yol açılacaklardı.

Devam edecek! 

3 yorum:

  1. Her zamanki gibi en iyi hikayeler senin, Hakan :)

    YanıtlaSil
  2. Hikaye çok güzel ama tüy demeseydiniz ben ilk beyaz kuş tüyü sandım :D başka bişey deseydiniz.

    YanıtlaSil
  3. diyecek bir şey bulamadım xd

    YanıtlaSil