Oyun Günü (3.Bölüm: Crisdog İntikamını Alıyor!)

Gönderen Ata Mutlutürk

Hikaye Yazarı:
-Evet... Hikaye aklımdan çıkıvermiş... Yeniden yazmak güzel. Her neyse... Hikayeye dönelim...
 Maç bitmişti. Normal bir gündü. Ben ise biraz dinleniyordum. İçim hiç rahat değildi. Crisdog aklımdan çıkmıyordu. Ben kazandığım için kendimi bir katil gibi hissediyordum. Sanki Crisdog ve para düşmek üzere, ben parayı seçmişim, Crisdog düşmüş gibi...
 Ah! Bu duygudan kurtulamıyordum. İçimi dökmek için Zonnie'ye gitmeliydim.
Kapıyı çaldım. İçeriden bir ses:
-Kapı açık!
-Zonnie? Sen misin?
-İçeri gel ahbap!
 Bir koltuğa oturduk. Zonnie benden önce:
-Sorun nedir?
-Hiç rahat değilim Zonnie...
-Bana her şeyi anlatabilirsin. Eğer özel bir şeyse, sırrın benle güvende.
-Haklısın, dedim.
-Olay şöyle, Crisdog ben kazandığımda bana beni az sonra dövecekmiş gibi bakıyor.
-Bu duyguyu bilirim. Benim hikayem de şöyleydi:
 16. Club Penguin Sporları, 15 Temmuz 2006, arkadaşım Jojo ile iyi arkadaştık. Taa ki o yarışmaya kadar... Ben kazanınca tabii benden küstü. Bu çok acı verici bir duygudur dostum. Seni anlıyorum...
-Sahi mi?
-Elbette! 1-2 haftaya yine maç var. Hadi biraz hazırlan. Bu kadar tembellik yeter...
-Sen nesin, müfettiş mi?
-Onun gibi bir şey...
 İkimiz de güldük. Bu kadar şaka yeterdi.
 Biraz olsun keyfim yerine gelmişti. Yarışlara hazırlanmaya başladım.
Kendi kendime, "1, 2, 3 sağ, 1, 2, 3 sol!" diye söyleniyordum. Birden arkamdan "Böö!" diye bir ses geldi.
 Arkama baktım, kimse yoktu. Birden önüme dönünce;
 -AAA! S... Sen buraya nasıl girdin?!
-Seninle Crisdog arasındaki anlaşmazlığı biliyorum.
-Kimden öğrendin?
-Crisdog...
-Ayrıca sen kimsin?
-Crisdog'un müfettişi Black...
-Tamam, şimdi buradan git. Ayrıca aramızdaki anlaşmazlık seni ilgilendirmez.
-Tamam. Şimdilik gidiyorum. Ama gözüm üstünde.
 Çalışmaya devam  devam edecektim, taa ki...
 Devam Edecek...

0 yorum: