Oyun Günü (2.Bölüm: Müfettişler Gelirse...)

Gönderen Ata Mutlutürk

Nerde kalmıştık? Evet... Ben spor yaparken sanki arkamdan bir penguen geçti gibi... Yavaşça arkama döndüm. Bunlar o Cowboy Şapkalı Adam'ın söylediği müfettişler olmalıydılar! Biraz sonra adamın 1 tane olduğunu anladım. Müfettiş arkamdan geçti. Ben:
-Adınızı öğrenebilir miyim?
-Tabiki. Ben Oreo Summit. Senin müfettişinim.
-Umarım bir daha arkamdan gizli gizli geçmezsin?
-Çok sakin bir kişisin...
-Umarım yarışta da öyle olurum...
 Adam etrafımda dönmeye başladı:
-Etrafımda dönmen başımı döndürdü müfettiş...
-Ben baş döndürücüyüm. dedi ve spor salonundan uzaklaştı...
 Yarışa 2 gün kalmıştı. Zaman geçmek bilmiyordu. Cowboy Şapkalı Adam'ın adını da yeni öğrendim. Adı Zonnie'ymiş. Yine spor salonunda spor yaparken arkamdan Zonnie geldi. Bana:
-Çok dikkatli ol! Müfettişler geldi!
-Farkındayım... Adam her yandan yanıma geliyor...
-...
 Yarış günü geldi. O an heyecandan patlayacak gibiydim. Zonnie:
-Sakin ol her şeyi başaracaksın.
Bunu dediğinde aklıma Crisdog geldi. Acaba hangimiz yenecektik? Ben yenersem bana iyice küsecekti. Bunu da düşünmeliyim. Crisdog mu, ödül mü? Bir anda düşüncelere daldım. Düdük çaldığında kendime geldim ve oyun başladı. bu 1. yarışın 2. kısmı olduğu için 4. tur buydu. 3. utrdan da daha zordu bu tur. Şu an Crisdog'la eşittik. Crisdog bir anda durdu. Ne yapacağını merak ettim. Korkmaya başladım. Hep arkaya bakıyordum. Önüme dündüm. Baktım ki sonuncuyum! 1. kim tahmin edin... Crisdog!  Artık hilesini anlamıştım... Beni korkutup önüme geçecekti. Ama 5. turda önlemimi aldım. 5. turda farklı bir hile denemeye çalıştı. Torbasını yağladı. ve benim önüme geçti. Bana doğru yağ sıçratmaya başlamıştı. Ama ben iyice hızlandım. Bu turda 1. bendim. Turlar bugün hızlı geçmişti. Crisdog yine bana nefretli gözlerle bakıyordu. Buna sinir oluyordum. Kendimi toparladım. 6. tur düdüğü çalındı. Crisdog önümden jet hızıyla geçti. Ben her zamankinden daha yorgundum. Şu an 3. sıradaydım. Bir anda üstten bir ses:
-Ata 2001 oyuncusu bugün yatağından ters kalkmış! Haydi toparla kendini Ata 2001! demesiyle kendime bir enerji geldi. Seyirci enerjisiydi bu...
 Crisdog görünüyordu. Tam bitiş çizgisine o varacaktı ki ben önünü kestim. Bu yarışmada da 1. bendim. Ödülü duyunca sevinçten havalara uçtum. 10.000 penguen parası! Ama aklımdan yine Crisdog geçti. Sanırım  intikamını alacaktı...
Devam Edecek...

7 yorum:

  1. guzel olmus devamini bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İdolüm olan Sphenis, benim hikayemi sevdiğimi mi söylemiş? o_O Bu benim hayalimde oan şeyerden birisiydi, gerçekten çooook sağ ol :)

      Sil
  2. çok güzel ata devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bence de güzel... :)

    YanıtlaSil
  4. Abi bu yorumlar 2 yıl önce atılmış ben niye farkında değilim o_O Kusra bakmayın site çöle döndüğü için çooook geç cevap verdim, çok sağ olun da acaba ben bu hikayeyi devam mı ettirsem? Ne dersin @Yesil_Z?

    YanıtlaSil