Krallık Hikayesi:Gizli Pençeler (Bölüm 7)

Gönderen aFacaN HakaN

Orman çocuğunun bir kaplan dostu vardı.. Onu da yolculuğumuza aldık.. Tehlikelere karşı bizi koruyabilir.. Hava gittikçe kararıyordu.. Ve rüzgar epey sert esiyordu.. Sonra , mavi bir ışık sağa sola gidiyordu.. Ve birden çalılıklardan ses gelmeye başladı.. Birden yüksek bir kükreme sesi geldi.. Graham , ben ve orman çocuğu korkmuştuk.. Ancak orman çocuğunun dostu kaplan korkmaktan öte sinirliydi.. Sonra Graham;

AAAAA' diye çığlık attı.. Sonra orman çocuğu kendi dilinde;
ALAALA diye çığlık attı.. Ve bende;
B-bb-bu bir kurt.. diye bağırdım herkez kaçmaya başladı .. Ancak , Graham o kadar şanslı değildi.. Bir çakıla ayağı takıldı.. Kurt , Grahamın üstüne atladı.. Daha sonralarını anlatmak istemiyordum.. Orman çocuğu ve ben kaçmaya başladık .. Ancak kurt o kadar güçlüydiki kaplanı bile paramparça etti.. Orman çocuğu bana;

KAPLANIMM! dedi KAPLANIMI ÖLDÜRDÜ O HAİN KURT.. diyerek .. kurtun yanına gitti.. Gitmeden önce bana; Senin kılıcın olcaktı kurdun ölmesi için bana o kılıcı verirmisin dedi.. Bende ona kılıcı o
uzattım.. Ve bana; Sen burda kal diyerek.. Birden ortadan kayboldu.. Bir şey farkettim . Orman Çocuğu artık düzgünce konuşabiliyor!!!! Buna sevinmiştim.. Bu arada Kurtun mavi , sivri dişleri gittikçe yakınlaşıyordu.. Ne yapacağımı şaşırdım.. Kaçmaya başladım.. Ama hemen bir güçlü kol beni tuttu.. Ve bana

HAHAHAHA seni AHMAK ŞİMDİ SENİ .. Sözlerini tamamlayamadan orman çocuğu ona kılıcı saplamıştı..

Yola devam ettik ve geriye kurdun siyah kanları ve 2 kayıp dost kalmasıydı....

(Devam Edicek)


yazan: aFacaN HakaN

0 yorum: