Krallık Hikayesi:Diri Şehir (Bölüm 8)

Gönderen aFacaN HakaN

1 Gün daha yürüdükten sonra Graham'ın ülkesine ulaşmıştık..Ancak , Graham'ı bir kurt öldürdüğü için bunları göremezdi.. Bu sahneler .. Sanki bu ülke , şehir diri gibiydi.. Her yerde kanlar saçılıydı.. Hatta bir cücenin ayağının orda testere görmüştüm.. Tam o anda bir ses duymuştum.. Bu sesi bir yerden ısırmıştım.. Evet işte Kral Wortigon'du .. Sonra orman çocuğu ;

O kim? diye cevap verdi.. Ben; Sonra anlatırım şimdi beni takip et ve dediklerimi yap dedim.. Orman çocuğunun yardımıyla kan bulaşmış büyük çalılıkta saklandık.. Kan kokusuna 2'miz dayanamıyorduk ama dayanmak gerekti.. Çünki derken.. 1.Koruma ; Kralım , bir ses duydum.. Bir çocuk sesi gibiydi.. Wortigon içinden; Ozieboo dedi..

Wortigon bir adamla konuşuyordu.. Adam gözüne kar maskesi takmıştı.. Yüzünü görebilsem diye içime çektim..Ama konuştuklarını duyabiliyordum.. Kral Wortigon; Burayı bir pazar gibi yapabiliriz dedi.. O adamda kalın sesiyle ; Olur dedi..

Kar maskeli adamla biraz konuştuktan sonra Kar Maskeli adam ilerledi.. Kral Wortigon ise atlarla saraya doğru yol tuttu..

Orman Çocuğu ve biz şehri gezerken bir yaşlı cüce ; Sessizce buraya gelin 2'niz dedi.. Hemen sonra kısık bir sesle ; Haydi çabuk olun dedi...

(Devam Edicek)


yazan: aFacaN HakaN

0 yorum: