Zamandan Kaçış

Gönderen Adsız



Hep beraber hızlıca koşuyorduk.Ayaklarımı olabildiğince hızlı kullanmaya çalışıyordum.Ama onlarda bacak denilen uzantı vardı.Mavipengu hızla ''Çabuk onu bana at Candano''diye bağırdı.''Geçmişi düzeltmeliyim!''.''Ama bu çok tehlikeli!''dedim.''Sadece at!''diye bağırdı Sphenis.Arkama baktım.Bize yetişmişlerdi resmen.Başka çaremiz kalmamıştı.Cebimden Arkitac'ı çıkardım.Bu şey tıpkı bir cetvele benziyordu,ortasında bir çıkıntı duruyordu.''Bu lanet şey başımıza neler açtı''diye geçirdim.Oldukça dikkatli bir biçimde Mavipengu'ya verdim.Hepimizle vedalaşırcasına bakıştıktan sonra,çıkıntıyı çevirdi.Bir ışık hüzmesi ışıldadı ve Mavipengu yok oluverdi...

Olanca gücümüzle koşuyorduk.Artık bize ulaşmışlardı.Elimi son bir umutla cebime sokup çakımı aradım.Bunu gören Fd Pengu ''Çakını almışlardı!''diye bağırdı.Arkama baktım.Sphenis'i kavramışlardı! Kız''Bırakın beni sersemler,bırakın!'' diye bağırıp duruyordu.Hemen yerdeki toprağı avuçlayıp gözlerine fırlattım. Fd pengu eline ne geçse fırlatıyordu.Ama bu onları durdurmaya yetecek kadar güçlü değildi! Sphenis'i bağlamışlardı artık.''Zaman kazanmalıyız!''diye bağırdım.Bizi öldürmeden zaman değişmeliydi!Birden kalkan kılıcı farkettim.Tam Sphenis'in üstündeydi.Hızlıca indi.İndi..İndi..Sphenis'in ölmesine saliseler kalmıştı.O an etraf ışımaya başladı.Renkler beyaza dönüyordu.Artık her yer bembeyazdı.Hiç birşey göremiyordum.Kısa bir zamandan sonra renkler canlandı.Soyuttan somuta dönüyor,şekilleniyorlardı... Kendimi bir yatakta buldum.Başım birazcık dönüyordu,onun dışında birşeyim yoktu.Yanımdaki öbür yatakta Sphenis yatıyordu.Kızın pembe teni resmen beyaza dönmüştü! Birara hemşire olduğu belli olan bir penguen gelip serumunu değiştirdi.Kalkıp dolaşmaya başladım.Hatta üstünde ''Pembiş Hastaneleri'' yazan bir pano bile buldum.O sırada Fd Pengu ile Mavipengu konuşa konuşa içeri girdi.Beni görünce ''Aaa,sen kalktın mı?''dediler.(Yok,kalkmadım.Aynı anda iki yerde olabiliyorum.)''Evet''diye cevap verdim.''Buraya nasıl geldik?''Sphenis yatağından doğrulmuştu.Ama suratı hala bembeyazdı.''Sizi ordan kurtardım''dedi Mavipengu.Fd pengu dudağını bükerek ''Ama bu gelecekte olması lazımdı,sen ise geçmişe gittin''dedi.Mavipengu gülerek ''Kaçışın erken gerçekleşmesini sağladım, böylece sizi uçakla kurtarabilecektim''.''Bu nasıl olabiliyor?''dedim birden.''Yani bu şey nasıl zamanı geri alıyor?''.Spenish atıldı ''Zamanın doğrusal olmadığı, ve hatta farklı boyutları olduğu ileri sürülmektedir. Yani ileri ve gerinin dışında sağa, sola, yukarı aşağı gibi zaman yönleri ve paralel uzay zamanlarının da varlığı olası görülmektedir. Bazı fizikçiler olay dağılımlarının çok yönlü olduğunu ve bugün oluşan bir şeyin geçmişi değiştirebileceğini iddia etmektedirler.Bu güne kadar gerçekleşmemiş olması da insanların zamanda geçmişe yolculuk yapmasının biraz zor olacağına inandırmaktadır...Off bu velet bazen ne kadar da konuşabiliyordu! Konuştukça rengi açılıyordu. ''Daha normal bir açıklama istemiştim''dedim.Sphenis bir süre sustu.''Yani boyutlar arası yolculuk''.Suratımı ekşittim.Bir süre oturup düşündüm.Şimdi ne yapacaktık? Birden telefonum çaldı.Telefon dediğim,ışınlardan oluşan bir tablet aslında.Elime aldım.Nerden geldiği belli olmayan bir mesaj vardı.Az ve öz,bir kelimeden oluşan mesaj.
''Vazgeçin''

1 yorum: