Antarctic Yard:Seri Katil -Giriş (Bir EPF Macerası)

Gönderen Adsız

"Ee, biraz daha anlatsana!" dedi Sphenis heyecanla. "Fransa'da neler gördün?"
"Bildiğin gibi işte" dedi Feudypt bıkkın bir tavırla. "Buranın tamamen aynısı ama penguenler Fransızca konuşuyorlar."
Sphenis heyecanla "Ee? Fransızca öğrendin mi?"
Feudypt biraz düşündü. "Çat pat" Ve kahvesini yudumladı. Biraz sessiz kaldıktan sonra Feudypt konuşmaya başladı. "Asıl anlatması gereken ben değilim, sensin! Ne oldu? Nereye götürüldün? Kim kaçırdı?"
Sphenis başını eğdi. "Çok da önemli bir olay değil, her zaman birinin başına gelebilir."
"Ah, Sphenis. Aptal olma. Benimkinden tabii ki çok daha önemlidir."
Sphenis olayı tüm detayıyla anlattıktan sonra Feudypt şaşırdı. "Vay be! Tam bir macera yaşamışsın dostum! Peki bu adamların seni hala kaçırma tehlikeleri var mı? Sonuçta gizli kalmaya çalıştıkları belli. Sen onları ifşa ettin."
Sphenis bunu hiç düşünmemişti. "Sanırım haklısın. Yabani penguenlerin yaşadığını göstermeye çalıştıkları için binaların çatılarını çalı çırpıyla örtmüşlerdi. Uydudan veya herhangi bir uçaktan normal bir kabile gibi görünüyordu."

Feudypt tam bir şeyler söyleyecekti ki kapı çaldı. Sphenis kapıyı açtığında postacının geldiğini gördü.
"Fatura... Fatura... Turculuk ikramiyesi... Hey, EPF'den bir mektup? Acaba içinde ikramiye mi var?"
Sphenis zarfı açtı. İçinde bir mektup vardı.
"Hey, beni EPF'ye çağırıyorlar!"
Feudypt ayağa kalktı. "Öyleyse ben gideyim. Hem aldıklarımı da iglooma yerleştireyim. Hey, az kalsın unutuyordum. Bunları senin için getirdim."
Sphenis çok sevindi. "Çok sağol!" İçinde farklı renklerde atkılar vardı. Ve bir papağan!
"Vay canına! Bu çok sevimli! İsmi Grazie olsun! Fransızca "Teşekkürler demek!"
Feudypt telaşlı bir sesle "Sphenis, Grazie İtalyanca "teşekkürler" demektir".
Sphenis gülerek "Evet unutmuşum. Neyse bir önemi yok. Gel bakalım Grazie! Sana mama yedirelim!"
Sphenis -sonunda- EPF'ye vardığında onu Rookie karşıladı. "Ah merhaba! Sizinle hep tanışmak istiyordum! Ben Rookie!" Ve arkasındaki bir askılığı devirdi. Jetpack Guy derin bir iç çekti. "Merhaba Sphenis. Öncelikle seni tebrik ediyorum. Haydi beni takip et."
İçinde büyük bir masa ve HD TV olan bir odaya girdiler. İçeride kimse yoktu. Sphenis oturdu. Jetpack Guy ona "Bazı arkadaşlarının da gelmesini bekliyoruz." Neyse, yaklaşık yarım saat sonra herkes tamamlandı. Ve HD TV açıldı. Director konuşmaya başladı.
"Öncelikle seni zekan için kutluyorum Sphenis. Ve tabi cesaretinden de. Düşman ülkede bize ne kadar sadık birisi olduğunu kanıtladın. 1 haftadır Gary ve Dot ile düşündüğümüz bir plan var. Neden olmasın? Yani Club Penguin'de hiç dedektif timi yok da... Eğer kabul edersen seni ve bazı arkadaşlarını dedektif timine alacağız."
Sphenis düşündü. "Olabilir. Ama ben bunu kendim için söylüyorum. Diğer arkadaşlarımın da isteyip istemeyeceğini bilemiyoru..."
Fd Pengu sözünü keserek atıldı: "İstemek ne kelime!"
Ve Ozieeboo devam ettirdi: "Can atıyoruz!"
Sphenis gülümseyerek: "Öyleyse herkese uygun?"
Hepsi bir ağızdan: "Evet!" diye bağırdı.
Director gülümsedi. "Evet Sphenis. Herkesin bir özelliği var ve bu özellikleriyle sana yardımcı olacaklar. takımdaki herkesin görevlerini Gary size kağıtla verecek. EPF'ye katıldığınız için çok memnun oldum."
Ve işte bir macera daha başlıyordu... Ama bu sefer biraz daha uzun sürecekti!

25 yorum:

  1. vay be club penguin adasında bir seri katil:) ama güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Sonunda hikayeyi yazmaya başladığına sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. size bir şey dicem yurda gidiyorum ama yurtta her şey serbest süper bir yer istediğin zaman istediğini yapabiliyosun ve hafta sonunda izin var yani sizden tamamen ayrılmıyorum :DDD

    YanıtlaSil
  4. bu arada oruç tutan var mı?

    YanıtlaSil
  5. ben bugün tutmadım dişçiye gittim çünkü teller çıkar zannettim çıkmadı
    bu arada yeşil z hangi okula gidiceksin

    YanıtlaSil
  6. ben bugün tuttum-gerçekten nasıl bir okul orası yeşil z?

    YanıtlaSil
  7. çavuşoğlunda mı ne bi okul varmış yurt da var okul da ikisi aynı anda yani okulun ismini bilmiyorum babam kayıt etmiş

    YanıtlaSil
  8. kaydolduğun okulun adını bilmiyor musun ben olsam çok merak ederdim

    YanıtlaSil
  9. e tabi ikinizde kızsınız

    YanıtlaSil
  10. yani aynı düşünce orta özellik karışık hikayeler neyse boşver iyice saçmaladım

    YanıtlaSil
  11. off ya sıkıldım bana uğraşacak bişey gerekio

    uğraşacak bir iş verir misiniz

    YanıtlaSil
  12. Uf ya google hesabımla yorum yazamıyorum :S

    YanıtlaSil
  13. Bende

    Bu arada Sphenis çırağın olacaktım değil mi?

    YanıtlaSil
  14. sen başkomiser olcaksın

    YanıtlaSil
  15. Yeşil z ben dahil bazı kişiler blogger kayıtlı ve bu blogta üye olsalar da google hesabından yorum atamıyolar. Bi bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  16. mmmmm bi düşüniyim...

    bazı bilgisayarlarda olmuyo bende de eskiden olmuyodu. ama artık düzeldi. yazabiliyorum

    YanıtlaSil
  17. belki dns ayarındandır.

    208.67.222.222
    208.67.220.220

    dns ayarlarınızı yukardaki gibi yapın. belki düzelir...

    YanıtlaSil
  18. Hadi ikinci bölümünü yazın çok merak ediyorum

    YanıtlaSil