Karmakarışık-5 (fake fake fake xD /fake 4'ün devamıdır)

Gönderen Adsız

http://monchocho.com/wp-content/uploads/2011/06/club-penguin-band-tracker-june-2011.png
LMFAO Party Rock Anthem dinleyerek okuyun.Güzel oluyor :D
O ana kadar aldığım tüm darbeleri unutmuştum artık.Cadence'de kimdi?Ben hangi ara bir moruk olmuştum?Hiç biri umurumda değildi.Kendimi nasıl olduysa o sefil halimden çıkarmış,180 derece bir dönüş yapmıştım.Kalbimdeki kırıklarda onarılmıştı.Eskisinden de iyiydim!..
En sonunda verdiğim konser bitmişti.Hayranlarım beni havaya kaldırdı,sırtlarının üstünde dışarı çıktım.G Billy '' Adamım çok iyiydin! 1 haftada nasıl böyle toparlandın?''diye takıldı bana.Petey K biraz düşünceliydi.''Dostum,gerçekten gruptan ayrılmadım değil mi?''dedi.Herkes bana bakıyordu.Ben de Happy77'ye bakarak,''Gitarımı çalmama izin verirseniz ayrılmam''dedim.Bu sefer yalvaran bakışlar ona yöneldi.O da gülerek ''Eğer hep böyle çalacaksan elbette ki izin veririm'' diye yanıt verdi.

Bağırışlar,alkışlar başladı.Ben omuzlarındaydım zaten,bu sefer de beni zıplatmaya başladılar.Hep beraber Nightclub'a yol almaya başladık.Bağırışlar artıyordu.İglolarından çıkan bazı penguenler bize katılıyordu.Nightclub'a vardığımızda tüm Club Penguin arkamızdaydı.Hemen Dance Lounge'a girdik.Penguenler beni indirmişti.Müthiş bir müzik çalıyordu.Artık çılgınca dans ediyorduk.Ortamızda bir boşluk vardı,o boşlukta bazıları break dans,ilginç figürler yapıyordu!Ben de onlara katıldım.Nereden çıktığını bilmediğim bir sis vardı.Dansçılar daha da hızlandılar.Cadence DJ masasındaydı.O da gittikçe ritmi arttırdı.Çok süperdi!Ben de kenarda bir elektro gitar farkettim.Birden aklıma çılgınca bir fikir geldi.Hemen gitarı kaptım.En yüksek olan yer,Dj masasının üstüne çıktım.Cadence tam yanımdaydı.Ama artık onu umursamıyordum.Hemen müziğe uygun bir biçimde çalmaya başladım.Takım arkadaşlarım da geldi.Beraber çalıyorduk.Ortalık iyiden iyiye çıldırmıştı.Birdenbire havada havai fişekler patladı.
Beraber içip gitar çalıyorduk.Herkes ''Adamımsın Franky''diye birşeyler bağırıyordu.Penguenler deri giysiler ve acayip saç stilleriyle normalde komik dururlardı.Ama bu bir partiydi!!Ritim ve dans doruğa ulaşmıştı.Kalabalıkta en iyi dans eden Cadence'idi.Anlaşılan bide bendim.Beni Cadence'in önüne atıp ''Dans Yarışması diye bağrıştılar.Bizde dans etmeye başladık.Sanırım Cadence kazanıyordu.Ben sarhoşluğun etkisiyle ''Kazanmam gerek'' diye düşünüyordum.Ardı ardına havada perendeler attıktan sonra hızlıca kendi etrafımda döndüm.Amuda kalkıp ayaklarımı çapraz yapıp göz yanıltması yapacak derecede hızla dans etmeye başladım.Hatta yerde hızla dönüp zıpladım.Birara etrafa göz attım.Herkes,hatta Cadence bile durmuş,ağzı açık bana bakıyordu.Gülümseyip''Ne oldu?''diye sordum.Cadence ''Hiç,sadece yarışmayı kazandın'' dedi.
Vay be :D
~ Franky


Sevgili Spenish,işin gücün yokta benim hikayeme mi dadandın dersen doğrusu Franky'i öyle kötü biçimde bırakmana dayanamadım.Zavallıcık öyle keloğlan gibi kalmasın diye,bende bunu yazdım :P

-candano

4 yorum: