Rockhopper Adası Planı Bölüm 1

Gönderen Fd Pengu

(Ben yönetici değilim onun için yukarıya Sphenis Maceraları gibi Fd Pengu Planları diye yazar mısınız?Teşekkürler...)


Adventure Party ne kadarda güzel geçiyordu!....Fd Pengu sabah sevinçle kalktı.Gazeteyi eline aldı ve okumaya başladı...Bir yandanda kahvaltısını yiyordu ve süt içiyordu.Bugün cuma dedi.Adventure Party yarın burada olmayacaktı.Ve Rockhopper!Fd Pengu aklından ben Rockhopper'i gördüm.Yarr'ı da...Onlar gemidemi yaşıyorlar dedi.Düşündü....Rockhopper bu akşam yola çıkacaktı....Evet dedi neden olmasın ki dedi...İlk önce akşamı bekledi Fd PEngu...Sonrada Rockhopper'in gemisine bindi.Kimse yoktu...Saat 23:59...00:00 da kalkacak diye düşündü...Bir sandık gördü....Tam açacakken gemi kalktı...Aniden titredi gemi!Ve yere düştü Fd Pengu....Sonra ayak sesleri duydu Fd Pengu!Napayım diye düşünüreken aklına bir şey geldi!O bir ninja idi!Hemen Ninja kıyafetini giydi...Ve görünmez oldu...Rockhopper hemen geldiğinde onu göremedi...Rockhopper:
"Yarr ben bir şey duydum....Sen duymadın mı?" (Yarr hayır anlamında kafasını sallar...)
"Arrrr...." der Rockhopper ve gider...Fd Pengu Club Penguin adasına Migrator'dan bakar ve bir fotoğraf çeker...Güzel diye içinden düşünür....Fd Pengu Book Room'daki bir kitabı okumuştu.Orada başka bir penguen de onun yaptığını yapmıştı...Rockhopper onu gördüğünde iyi davranmıştı...Hatta son sayfada bir item vardı...Fd Pengu tam aşağı inip Rockhopper'le dost olmaya karar vermişken Rockhopper'ın bir şeyler söylediğini duyar.Dikkatlice dinler...Rockhopper:
"Arrr....!Bir daha gemim Migrator'a kimseninbinmesini istemiyorum!Arrrr..!!!!"
Fd Pengu yüzünde bir korku ifadesiyle "Olamaz Ne yaptım ben!!!" der.
Rockhopper devam eder:
"O penguen gizlice gemime girmişti.O ilk ti ve ona iyi davrandım!Bir kere başka bir penguen geldi...Arrr!Hazinemi çalmaya çalışmıştı hatırlıyor musun Yarrr?Sonrada onu geri bırakmıştık!Arr...!Bir daha olursa gerçekten ona çok kötü şeyler olacak!!!ARRR!"
Fd Pengu bir köşeye oturur....Sonrada bir sandığın içine girer ve uyur...

Devam edecek...

13 yorum:

  1. teşekkürler devamı gelecek yarınyada bugun

    YanıtlaSil
  2. sphenis yukarıya yazarmısın FD Pengu Planları diyeee

    YanıtlaSil
  3. cok guzel bencede :D ama yazim tarzina biraz dikkat et hep üç nokta kullanmışsın

    YanıtlaSil
  4. ya lütfen ya napcaz candan bu benim tarzım ve sphenis bukldum! Maceralar diyelim içine Sphenis Maceraları Fd Pengu Maceraları oşle yapalım

    YanıtlaSil
  5. sphenis fd pengu #39planları yazıo

    YanıtlaSil
  6. deminki şu defter gibi tema süperdi naptınızzz

    YanıtlaSil
  7. Evet çoook güzeldi bu arada üste de Mavipengu1'in Ajanlık Hikayeleri diye yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  8. sphenis tema2yı deiştir,iver

    YanıtlaSil
  9. -kurt babanı kim öldürdü?
    +hav hav
    -hain kostok!
    gibi oldu bu da :D

    YanıtlaSil
  10. slm millet xD
    ay kız nbr kız!

    YanıtlaSil
  11. nbr açık olan warmı?

    YanıtlaSil