Umutsuz Aşk: Cadence ve Franky'nin Sonu

Gönderen Adsız

Ardından Cadence'i görmek için içeriye giren G Billy içeride onu baygın görünce hemen onu kaldırır ve doktor çağırır. Ama Cadence bir kaç saatte iyileşir. Cadence iyileştiğinde artık her şeyi bir yana bırakmış yepyeni bir hayata başlayacaktı. Herkesten uzağa gidecekti. Yani artık Cadence olmayacaktı. Artık Flabbie olarak normal penguenlerin arasında yaşayacaktı. Bu çok zor olacaktı. Ama herkes Cadence'i öldü sanacaktı. İçeri giren doktoru hemen bayıltıp renkleri ve giysileri değiştirdi. Sonra Cadence doktor kılığına girdi. Cadence'i yatağa yatırıp:
- Hocam! Hocam!
Demesiyle hemen doktor gelir. Sonra yatakta yatan Cadence'in durumuna bakar. Ama ne yazık ki çok geç kaldıklarını anlarlar. Buna Franky çok üzülür. Sessizce o hastaneden ayrılır. Bir daha Club Penguin'e dönmemeye yemin eder. Artık oralardan gider. Çok uzağa... Çok çok uzağa... Burada ise bütün sevgisini ve hayallerini bırakır. O sbah hastaneye Bubblegirl'de gelir. Franky'ye yaklaşır. Ve şöyle der:
- Franky! Neler oldu? Söylesene!..
Franky üzüntülü bir sesle:
- Bubblegirl! Artık bitti. Ben seninle beraber olamam ben gidiyorum. Artık biz yokuz! Lütfen bunu anlayışla karşıla.
Bubblegirl:
- Cadence ile mi birlikte olacaksın! Söylesene!
Franky:
- Cadence öldü Bubblegirl! Öldü! Anladın mı?
Bubblegirl şaşkınlıklar içerisinde hastaneden ayrılır. Ama bu duruma bir türlü alışmak istemez. Bu yüzden gerçekleri kabullenmesi gerekiyordu. Ama o kabullenmeyecekti. Franky'nin peşini bırakmayacaktı. Hep onunla olmaya çalışacaktı. Elinde sonunda onu eline almayı başaracaktı. O sırada Franky ise Club Penguin'den o gece ayrılmaya karar verir. Hemen bütün hazırlıklarını yapar. Önce G Billy'nin uyunduğundan emin olur. Bir kaç kez deneme yaptığında G Billy uyanır. Ama bu sefer başaracağını düşünür ve başarır. Sonra o ıssız Ünlü Penguenler sokaklarında yürümeye başlar. Bir daha asla giremeyeceği şu ünlü sokakları. Bir daha bu sokakları asla göremeyecekti. Franky tam Club Penguin'den çıkınca dönüp bir baktı. Bir daha göremeyecekti bu güzel kasabayı. Bir daha oradaki konserlere katılamayacaktı. Bir daha oradaki oyunları oynayamayacaktı. Ve en önemlisi kendisi için kendi hayatından vazgeçen bir kız için yapıyordu bunları. Sonra birden aklından şöyle düşünceler geçmeye başlamıştı:
- Belki de o gece Cadence evime gelmeseydi her şey daha farklı olurdu. Yani o değil de ben ölürdüm. Aslında gerçekten de onun evime gelmemesini isterdim o gece. Onun hayatı benim yüzümden çürüyüp gitmişti. Onun yaşaması gerekiyordu. O bu adada müziğin kurucusuydu. O herkesi yeniden hayata döndürebiliyordu. O muhteşemdi. Ve her şey benim yüzümden olmuştu. Ama artık bu yeni hayatında hiçbir hata yapmayacaktım. Hayatını en güzel şekilde yaşayacaktım. Hem belki de yeni bir kasaba bile bulabilirdim. Ama her şey belki ile başlar hep nedense...
Cadence yeni ismiyle Flabbie yeni kılığına girdiği doktor ile istifasını verip hemen o doktorun igloo'sunu öğrenip gider. Sonra o gece çok düşünür. Ama kararından dönemezdi artık. Çok geç olmuştu. Her an gözünün önünden Franky ve birlikte oldukları anlar geçer. Ama bu anlar da çok az olduğundan bu şerit gözlerinin önünden çok kısa bir sürede geçer. Cadence sonra igloo'suna gizlice gider. Eşyalarını toplaması gerekir. Bu yüzden kimseye gözükmemesi gerekir. Ama Cadence tam içeri girdiğinde Aunt Arctic de gelir. Cadence dolabın arkasındaki boşluğa girer. Aunt Arctic ise eşyalara son bir kez bakıp evden çıkar. Sonra ise kapıyı iyice kilitleyip evden çıkar. Cadence ise anında giysilerini ve eşyalarını alır ve camdan atlayıp oradan uzaklaşır.
Sonunda sabah olmuştu. Herkes bu sabah daha farklı uyanacaktı. Bu sabah daha neşesiz solgun uyanacaklardı güne. Cadence gitmişti. Diğer igloo'lar arasından başka bir igloo'ya taşınmıştı. Artık adı Cadence değil Flabbie olarak güne başlar. İlk önce üzerine yeni giysiler giyerek kendisine yeni bir imaj yaratır. Böylece Flabbie doğmuş olur. Ama Cadence bir daha asla geri dönmemek üzere gitmiştir.
G Billy uyandığında Franky'nin yatağında şu notu bulur:
- G Billy sen bu notu okurken ben çok uzaklarda olacağım...
Club Penguin'den çok uzaklarda...
Ha bir de ben asla geri dönmemek üzere gidiyorum. Korkarım ki benim için kendi hayatından vazgeçen bir pengueni hatırlamakla ben ölmüş birisi olarak yaşardım. Ama ölmüş birisi olarak yaşamaktansa herkes için en doğru seçimi yapıyorum. Buralardan gidiyorum...

Not: Franky...

Devam Edecek...

1 yorum: