Herbert Adası Bölüm 6 (Kaçış)

Gönderen Mavipengu1

Mavipengu1 bir kayaya çarpıp bayıldı. Uyandığında o kadar çok sinirliydi ki çıldırdı.
Mavipengu1:''Bu adada biraz daha kalırsam çıldıracağım.''
Pengu:''Sakin ol sonunda kurtulacağız buradan sabırlı ol.''
Mavipengu1:''Ben bu gün kurtulmak istiyorum.''
Maviengu1 düşünmek için sesiz bir yer bulur ve orada düşünür. 30 dk sonra ne yapacağına karar verir.
Odunları bir yere toplar ve iki tane odun alarak birbirine sürter.
Sonunda ateş yakmayı başarmıştır. Mavipengu1 bu ateş ile Club Penguin Adasına nerede olduğumuzu göstermeye çalışmıştır. Akşam olmuştur artık Mavipengu1 ümidini kaybetmeye başlamış ağlıyordur. Bunu gören Pengu Mavipengu1'e korkmaması için onu rahatlatmaya çalışıyordur.
Pengu:''Buradan kurtulacağız merak etme.''
Mavipengu1:''Ya kurtulamasak. Şimdiden arkadaşlarımı çok özlüyorum.''
Pengu:''Merak etme kurtulacağız.''
İkisi konuşa konuşa evleri yani mağaralarına giderler.
Ertesi sabah Mavipengu1 ve Pengu uyandıklarında çok şaşırırlar. Dev 3 balon ile Mavipengu1'i ve Penguyu kurtarmaya gelirler. Balon inince ikisi de içinde kimler olduğunu görmüş. Bunlar Gary, Rokie, Jetpack Guy ve Dot'muş
Mavpengu1:''Bizim burada olduğumuzu nereden bildiniz.''
Gary:''Bilmiyorduk sadece teleskop ile denize bakarken bir yerden dumanlar geldiğini gördük. Yardıma ihtiyacı olan bir penguendir diye oraya bakmaya gittik.''
Mavipengu1:''Yaşasın yaptığım duman fark edilmiş.''
7 penguende mutlu bir şekilde balonlara binerek Club Penguen adasına dönerler.

Son


5 yorum:

  1. :D sen bide bana sor yapmam gereken uzun ve fazla 5 hikaye var!-süper hikaye ;D ;D

    YanıtlaSil
  2. ya bu bölüm sims 2 castaway a benzemiş :D biliyo musun o oyunu???

    YanıtlaSil
  3. ah evet :D ben daha çok G's secret mission'a benzettim

    YanıtlaSil
  4. candan şu gerçek bir şakayı bitir artık da okuyalım :)

    YanıtlaSil