Herbert Adası Bölüm 4 (Okyanustaki Köpek Balığı)

Gönderen Mavipengu1

Köpek balığı penguenin arkasına geçer ve onu ısırmak için can atar.
Mavipengu1:''Dikkat et!''
Penguen:''Ne oldu?''
Mavipengu1:''Arkana bak''
Penguen:''Aaaaa köpek balığı.''
Penguenin ayağından hafifçe ısırır ve kaçar. Penguen ise denize düşerek ölüme gitmektedir.


Mavipengu1:''Haaayır.''
Mavipengu1 denize atlayarak pengueni tutar. Ama tam suyun yüzeyine çıkacak en dev bir ahtapot Mavipengu1'in ayağından tutar. Ne yapacağını şaşıran Mavipengu1 ahtapota tekme atar ve ahtapot Mavipengu1'i bırakır. Sonunda ikisi de kıyıya çıkar.
Mavipengu1 ilk yaptığı şey penguenin ayağı için bir şey bulmaktır. Sonunda kocaman bir yaprak alarak penguenin ısırılan ayağına bağlar. Bir iki saat sonra penguen uyanır.
Penguen:''Neredeyim ben.''
Mavipengu1:''Kıyıdasın.''
Penguen:''Ne oldu bana?''
Mavipengu1:''Dev bir köpek balığı seni ısırdı. Sen de kendini kaybedip denize düştün.''
Penguen:''Sana hiç sormaya vaktim olmadı senin adın ne?''
Mavipengu1:''Benim adım Mavipengu1 ya senin?''
Penguen:''Pengu''
Pengu:''Benim hemen gidip ikimiz için yemek bulmalıyım.''
Mavipengu1:''Gerek yok ben bulurum sen yaralısın.''
Pengu:''Tamam.''
Mavipengu1 meyve toplamaya gider. Gelirken  bir yengeç onu ısırır ve Mavipengu1 acıdan yere düşer.

Devam edecek...

3 yorum:

  1. çok güzel!!eğer daha iyi olmak istersen daha çok vurgulayabilir ve düşüncelerini de ekleyebilirsin mavipengu şöyle düşündü diye...^_^

    YanıtlaSil
  2. çok güzel candana katılıyorum

    YanıtlaSil