Club Penguin Korsanları Bölüm 8:Kayıp Kardeş

Gönderen Adsız


Ozieeboo cebinden çıkardığı bir kolyeye bakıyordu.Fd Pengu merak ederek:
-Kaptan üzgün görünüyorsun.Ne oldu?diye sordu
Kaptan üzgün bir şekilde:
-Küçükken Rockhopper'ın beni kaçırmasından beri onu hiç görmedim dedi
Fd Pengu:
-Kimi?
-Kardeşimi.Bu onun kolyesi
-Onu aramayı düşünüyorum ama nerede bilmiyorum dedi
Fd Pengu:
-O zaman gel onu aramaya gidelim dedi
Ve bağırdı:
-ROTAMIZ BOBSLED!
Ozieeboo:
-Sence onu bulabilecek miyiz?diye sordu.
-Nasıl biriydi?diye sordu Fd Pengu
-Sarı saçlı pembe bir penguendi dedi


2gün sonra Bobsled'e varmıştı Migrator.Fd Pengu ve Ozieeboo karaya ayak basmışlar dolaşıyorlardı.
-Kaptan eviniz tam olarak neredeydi?diye sordu
-Hatırladığım kadarıyla bir balıkçı kasabasındaydı dedi

O sırada önlerine bir bayan çarpmıştı.Ozieeboo:
-Özür dilerim dedi
Ve bayan:
-Biraz daha dikkat eder misiniz?diye sitem etti
Ve Ozieeboo:
-KARDEŞİM!diye bağırdı
-Sen deli misin?ben senin kardeşin değilim dedi
-Beni hatırlamadın mı?Ben abin Ozieeboo dedi
Ve ekledi:
-Senin adın Tuğçeaslı04.1720 doğumlusun.Senden 5 yaş büyüğüm dedi.
 Tuğçeaslı04:
-ABİCİĞİM diye bağırarak Ozieeboo'nun boynuna sarılmıştı.
-Seni Rockhopper kaçırdı.Annem üzüntüden hastalandı ve öldü dedi gözlerinden yaşlar süzülerek
Ve ekledi:
-Bir daha hiç ayrılmayalım dedi
Ozieeboo:
-Bir gemim var bizimle gel dedi
Tuğçeaslı04:
-Ama ben doğduğum yeri nasıl bırakırım?diye sordu
Ozieeboo:
-İstediğin zaman buraya gelebiliriz dedi
Ve Fd Pengu'yu göstererek:
-Bu benim can yoldaşım Fd Pengu dedi
-Merhaba dedi Fd Pengu
Ve Tuğçeaslı04:
-Peki Summit'te ne yapıyorsun?diye sordu
-Donanma gemilerini yağmalayarak paraları fakirlere dağıtıyorum dedi.

Ve gemiye bindiler.Artık Ozieeboo çok sevdiği kardeşini bir çarpışma sayesinde bulmuştu.

Devam Edecek.....

3 yorum: