Club Penguin Korsanları Bölüm 13:Hazine Kavgası

Gönderen Adsız


-Bunun içinde Cream Soda var dedi Ozieeboo
Fd Pengu:
-Şuradan bir tane içsem kaptan çok susadım

Fd Pengu Cream Soda'yı içerken birden kumlara tükürdü
-ÖHÖ ÖHÖ ÖHÖ ÖHÖ!diye öksürmeye başlamıştı
Ozieeboo Fd Pengu'nun sırtına vurarak:
-Helal helal dedi
Ve kumlarda ne görsünler.Anahtar yerde duruyordu.Fd Pengu'nun içtiği şişede anahtar vardı.Ktyu2:
-Hadi gidip sandığı açalım dedi
Anahtarla sandığı açmışlardı.ve bir sürü coin vardı.
-Bunları fakirlere dağıtabiliriz dedi Ozieeboo
Fd Pengu:
-Kaptan ben kendime ayrı bir gemi almak istiyorum dedi
Ozieeboo:
-Neden?Biz kötü bir şey mi yaptık?diye sordu
Fd Pengu:
-Bir şey yapmadın kaptan ama ben kendi yolumu çizmek istiyorum dedi
Ozieeboo kılıcını Fd Pengu'ya doğrultarak:
-Hiç bir yere gitmiyorsun dostum dedi
Canavar Nija:
-Hayır bu para Club Penguin donanmasına gidecek dedi
Ozieeboo:
-Yoksa sen hala amiral misin?

Canavar Nija:
-Evet bana bu sandığı getirmem için para verdiler dedi
Ozieeboo sinirle:
-BU PARA FAKİRLERE DAĞITILACAK!diye bağırdı
Fd Pengu kılıcını Ozieeboo'ya dayayarak:
-Kaptan ilk kez bir emrine karşı geliyorum ama ben kendime gemi alacağım
Canavar Nija iki kılıcını Fd Pengu ve Ozieeboo'ya dayadıktan sonra:
-Donanmaya gidecek dedi
Ve savaşmaya başladılar.Canavar Nija iki kılıcı ile Ozieeboo ve Fd Pengu ile savaşıyordu.Ardından Ozieeboo Ktyu2'nin belindeki kılıcı alarak o da iki kılıçla savaşmaya başlamıştı.Ktyu2:
-DURUN BU SORUNU KONUŞARAK DA HALLEDEBİLİRİZ!diye bağırdı
Ama bizimkiler hala birbirleri ile savaşıyorlardı.Fd Pengu Ozieeboo'nun gözüne kum atarak:
-Üzgünüm kaptan dedi
Ozieeboo Fd Pengu'ya çelme takarak düşürmüştü.Ozieeboo:
-Asıl ben üzgünüm dedi
Ve Canavar Nija iki kılıcı ile:
-Hadi bakalım kaptan.Bakalım nasıl kılıç kullanıyorsun?
Ozieeboo ve Canavar Nija iki kılıcı ile birbirleri ile savaşıyorlardı.Ozieeboo Canavar Nija'nın bir kılıcını düşürmüştü.Canavar Nija ise şimdi Ozieeboo'daki bir kılıcı düşürmüştü.Artık şartlar eşitlenmiş,ikisi de tek kılıçla savaşıyorlardı.Fd Pengu ise Canavar Nija'nın kafasına Cream Soda şişesini vurarak onu bayıltmıştı.Fd Pengu Ozieeboo'ya bir bıçak atmıştı.Ozieeboo ağaçta omzundan asılı kalmıştı.Fd Pengu:
-HOŞÇAKAL KAPTAN!diye bağırarak sandığa koşmaya başlamıştı.Ama Ozieeboo bıçağı çıkarıp Fd Pengu'yu iterek onu denize atmıştı.Ozieeboo:
-Benim fakirlere dağıtmam gereken bir sandık var diyerek koşmaya başlamıştı.Canavar Nija:
-Yakalayalım!dedi
Fd Pengu tabancasını çıkarmıştı ama tabanca ateş etmiyordu:
-OF YA BARUT ISLANMIŞ!diye bağırdı
Canavar Nija ateş ediyordu.Ama onu vurmak niyetinde değildi.Ozieeboo hala koşuyordu.Fd Pengu koşarak Ozieeboo'yu itti ve yere düşen sandığı almıştı.Canavar Nija ise elinde bir meşale vardı ve:
-BANA O SANDIĞI VERMEZSENİZ ADAYI YAKARIM!diye bağırdı
Fd Pengu:
-Bu çok aptalca bir hareket dedi
Ve Canavar Nija'nın suratına kum atarak meşaleyi denize attmıştı.Ozieeboo ise sandığın boş olmasından faydalanarak sandığı alıp kaçmıştı.Fd Pengu:
-SANDIK!diye bağırdı
Ozieeboo sandığı almıştı ve durarak:
-Neden bir sandık için kavga ediyoruz ki?dedi
-Coinleri fakirlere dağıtsak daha iyi olmaz mı?
Canavar Nija:
-Hayır asla dedi
Fd Pengu:
-Ben biraz bencilce davranmış olabilirim.Üzgünüm dedi
Canavr Nija sinirlerenerek:
-HAYIRR!diye bağırarak Ozieeboo'ya saldırmıştı.Ozieeboo tam kılıcını çekecekti ki Ktyu2 koşarak:
-KESİN ŞUNU!diye bağırdı
Ozieeboo:
-Canavar Nija bu sandığı fakirlere dağıtacağız.Yürüyün Migrator'a dönüyoruz dedi
O sırada Alper2002 bağırarak:
-ROCKHOPPER!!!!!!!

Devam Edecek.....

3 yorum: