Club Penguin Korsanları Bölüm 11:Hazine

Gönderen Adsız


Ozieeboo elinde puffle'ı Neşeli'nin getirdiği bir haritaya bakıyordu.Bu Rockhopper'ın hazine sandığıydı.Öte yandan aralarına Eski Amiral Canavar Nija katılmıştı.Ayrıca kuzeni Ktyu2 de.Ktyu2 merak ederek:
-Neye bakıyorsun?
-Rockhopper'ın hazinesinin haritası dedi
Fd Pengu:
-Yani hazine mi arayacağız?
Canavar Nija:
-Aynen öyle dedi
Fd Pengu:
-Kaptan.O kadar para ile ne yapacaksın?
Ozieeboo:
-Tabi ki hepsini fakirlere dağıtacağım dedi
Tayfa Alper2002:
-İŞTE BİZİM KAPTAN!diye bağırdı
Ve Adsızelf:
-Nereye gidiyoruz?diye sordu
Ozieeboo:
-Kurukafa Adası'na

Bir kaç saat sonra Kurukafa Adası'na varmışlardı.Fd Pengu:
-Sanırım Güney'e 5 adım yürümemiz gerekiyor dedi.Canavar Nija:
-Şimdi 10 adım batıya dedi
Ktyu2 haritaya bakarak:
-10 adım geri dedi
Tuğçeaslı04:
-Biri bizimle dalga mı geçiyor?dedi
Ozieeboo:
-Bir dakika.Burada Rockhopper'ın imzası yok dedi
Ve çalıların arasından biri çıktı.Bu Korsan Berdan1'di:
-HAHAHAHAHA!SİZE ONDAN SELAM GETİRDİM!
Ve:
-SALDIRIN!

Devam Edecek...

22 yorum:

  1. :D devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. tayfa değilim ben ana korsandım

    YanıtlaSil
  3. pengueninin adı ozzieboo mu

    YanıtlaSil
  4. yo o ağuz 99'un ismi sen ne zaman yazcan orjinal 4. karmakarışıkı?
    :P

    YanıtlaSil
  5. aynı anda iki hikaye yazıyorum. :D Dinlediğim şarkıya göre değişiyor

    YanıtlaSil
  6. oha tıpatıp aynı! ama bende ters yazdığım hikayeye göre şarkı değişiyor xD

    YanıtlaSil
  7. aha bende şarkı dinliodum şuan britney spears toxic

    YanıtlaSil
  8. hadi yeni hikaye yollayın

    YanıtlaSil
  9. ben de iron maiden run to the hills. ve sphenisliyi yazıyodum :D

    YanıtlaSil
  10. Evet adı Ozieeboo

    YanıtlaSil
  11. hadi artık hikayleriniz bitmedi mi

    YanıtlaSil
  12. Evet çatladık ya XD

    YanıtlaSil
  13. oğuz birşey sorucam

    YanıtlaSil
  14. benim rütbem ne

    ve yaroşmayı ben mi kazandım

    YanıtlaSil
  15. hey kimse varmı çok sıkıldım

    YanıtlaSil
  16. cevap verin

    YanıtlaSil
  17. konuşmak isteyen lütfen sıkıldım

    YanıtlaSil
  18. yeni hikaye yazdım onu oku

    YanıtlaSil
  19. Sen eski amiralsin Canavr Nija

    YanıtlaSil
  20. candan karmakarışık 5 i bitirsen hadiii

    YanıtlaSil