Penguen Serüvenleri: Zamanda Yolculuk

Gönderen Adsız

http://media2.clubpenguin.com/community_media/images/wallpapers/34_lrg-768.jpg
Sensei dibe batmıştı. Ardından hemen gözleri kapanmıştı. Herkes adada kendi halindeydi. Kimse Sensei'ye ne olduğunu bilmiyordu. Herkes Sensei'nin balık tuttğunu sanıyordu. Oreo ise kısa sürede bütün penguenlerin korkulu rüyası oldu. Rockhopper artık Yarr'ı aramaktan vazgeçti. Çok üzgündü. Puffle'lar onun yanına geldi ve:
- Ne oldu? Neden üzgünsün?
Rockhopper:
- Yarr! Onu kaybettim! Bir türlü bulamıyorum.
Puffle'lar:
- Şeyy... Aslında biz onu en son gemide uyurken gördük. Belki de hala orada uyuyordur.
Rockhopper:
- Ne? Ama gemiyi Oreo götürdü! Buna inanamıyorum!!!...
Sonra Fd Pengu Sensei'yi merak etti. Sensei'nin balık tuttğu yere gitti. Ama onu orada göremedi.Etrafa bakındı. Ama yinede bulamadı. Hemen gidip Gary'ye haber verdi. Rockhopper da oradaydı. Fd Pengu:
- Sensei balık tutuyordu. Ama gidip bir baktım. Yerinde yoktu! Ama kovası oradaydı...
Rockhopper:
- Yarr benim gemimde uyuyor şu anda. Belki uyanıp buraya gelir ve bizi kurtarır!
Gary:
- Ne? Yani ikinizi de. Ama şimdi hangi olayla ilgileneceğim. Neyse! Cadence, Penguin Band, Seriseri95 ve Yesil Z siz Fd Pengu ile birlikte Sensei'yi arayın. Diğerleri de benimle gelsin. Hadi!
Sonra Franky denize düşmüş olabileceğini düşündü. Ardından hemen denize daldı ve Sensei'y aradı. Ama çok uzun süre orada duramıyordu. Bu yüzden dalgıç Angelo'ya başvurmaları gerekti. Neyseki o da yanlarındaydı. Sonra Angelo hemen denize daldı ve Sensei'yi bulup çıkardı. Sonra onu iyileştirmeye çalıştılar.  Bunlar olurken... Rockhopper'ın gemisinde bir ajanlık telefonu vardı acil durumlar için. Gary de bu telefona mesaj attı. Ama Yarr hala uyuyordu. Havai fişekler atılırken uyanmayan minicki bir mesaj sesiyle mi uyanacaktı? Başka bir şeyler düşünmelilerdi. Bu arada Yarr uyanıyordu. Ama telefonu görmemişti. Gemiden indi ve şöyle dedi:
- Herkes nerede? Ben ne zamandır uyuyorum? Neler oluyor ya?
Sonra adayı dolaşmaya başladı. Kimse yoktu. Oreo'nun özel bir izleme sistemi vardı. Ama yalnızca penguenler içindi. Bu sayede adada dolaşan bir penguen olursa hemen öldürüyordu. Bu yüzden penguenler bütün işlerini puffle'lara yaptırmak zorunda kalıyordu. Yarr diğer puffle'lara sora sora her şeyi öğrenir ve hemen gemiye gider. Sonra gemiyle birlikte Ice Berg adasına gider. Sonra Gary'nin telefonunun sinyali bozulur. Sinyal için bayağı biğr değişik yerlere giderler. Sonunda sinyal düzelir ama kendilerini bir mağarada bulurlar. Sensei ve penguenler döndüklerinde hiç kimseyi bulamazlar. Sonra onları aramaya başlarlar. Sonunda bir mağara bulurlar ve içeride diğerlerini bulurlar. Ama nedense karşılarına birisi çıkar. Çıkan Kişi:
- Merhaba! Adım "Berg" Adaya ismimi verdim. Bu yüzden hemen adamdan gidin!..
Sonra Sensei ve ninja olanlar onunla dövüşürler. Dövüşü kazandıklarında Sensei:
- Hadi! Hemen gidelim buradan!
Ama her yer o kadar karışıktır ki yönnlerini kaybederler. Sonra bir kapı bulur ve içine girerler. Karşılarına bi makine çıkar. Gary:
- Bu bir uçan Jet! Onunla buradan kurtulabliliriz!
Sonra herkes içine biner. Gary en büyük olan tuşa basar ve makine kilitlenir. Makine delirmeye başlar. Sonra herkes kendisini bir Ortaçağ Dövüşleri Şapiyonasında bulur. Nasıl olduda bu zamana geldiler?
Sonra Gary der ki:
- Şu anda Ortaçağda bulunmaktayız!..

Devam Edecek...

22 yorum:

  1. hikayenize beni katar mısınız

    ben ünlü biri olayim

    YanıtlaSil
  2. ya bak kadrom bayağı çok bu yüzden bu aralar kimseyi alamıyorum ama yakında yazara ihtiyazcım olcak çok ünlü bi yazar olcak

    YanıtlaSil
  3. yazar değil hikayenizde benim adım geçsin

    YanıtlaSil
  4. ya öyle yazar değil hikayemde bir yazar olcak. adanın en ünlü yazarı hikayede yani yanlış anlama

    YanıtlaSil
  5. olur ama ben oliyim

    YanıtlaSil
  6. tmm eklicem bir hikaye daha yazıcam sonra ekleniceksin hemen

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar size bişey söylicem:
    malesef bu yıl aranızda olamıcam liseye başlıyorum ve babam beni yatılı gönderiyo ya off çok kötü bi durum

    YanıtlaSil
  8. yesilz seriseri95 daha deminki konuştumuz yeri silmiş

    YanıtlaSil
  9. off ya

    peki yaz tatilinde gelicek misin

    YanıtlaSil
  10. siteye senin yerine kim bakıcak

    YanıtlaSil
  11. bilmiyorum ama ben yerimi fd penguya bırakırım

    YanıtlaSil
  12. hadi

    herkes hikaye yazmanız için bekliyor

    YanıtlaSil
  13. ben de biraz daha az gircem. :/

    YanıtlaSil
  14. of yha okuldan nefret ediyorum >_<

    YanıtlaSil
  15. ben okulda olsa giricem saol yesil z

    YanıtlaSil
  16. aynen bende bide yeşil z benim hareketli resmimi çıkart

    YanıtlaSil
  17. nası bir resim bu arada fd pengu seni diğer sitede de yönetici yapıyorum

    YanıtlaSil
  18. alper bu arada cp adasında takıma gir bi şey yazdım cevap ver ona

    YanıtlaSil