Geleceğimle Yüz Yüze 1.Bölüm

Gönderen Dr. Feudypt

Bu Club Penguin’i penguenlerin yeni bulduğu hatta Stage’in bile bulunmadığı zaman diliminde geçen çok eski bir hikayedir.
Feudypt uyandığında arkadaşından bir not gördü. Arkadaşı Sphenis ile PSA ajanıydılar. Onlar genellikle icatlar ve suçluların ipuçları ile uğraşırlardı.
Sphenis onu Pizza Parlor’a çağırıyordu. Aslında acil durumlar hariç onu uyandırmadan asla bir yere gitmezdi. Hemen üstünü giyip hızlı adımlarla Pizza Parlor’a doğru yürüdü.

 Sphenis orda onu bekliyordu. Gülümsedi. Feudypt’in kaygılı oluşu onu meraklandırdı. ”Neden endişeli görünüyorsun?” diye sordu.
”Beni buraya apar topar çağırdığından acil bir durum var diye düşündüm” dedi.
“Biraz malzeme almak için çıkmıştım. Sen uyuduğun için Pizza Parlor’da buluşuruz diye düşündüm. Formülü bitirmemize az kaldı.” dedi Sphenis.
 “Keşke beni uyandırsaydın. Böylece boş yere endişelenmezdim” dedi Feudypt. O akşam çok yorgun olduğu için arkadaşının bu davranışına biraz fazla tepki göstermişti.
İkisi de hiç konuşmayınca Feudypt kalktı ve yürümeye başladı.
Arkadaşıyla tartıştığında her zaman gizli yerine gider ve orda PSA işleriyle oyalanırdı. Böylece kızgınlığı geçerdi.
Gizli yerine geldiğinde masasının orda olmadığını fark etti. Oda bomboştu. Sadece bir ayna vardı. Birden aynanın içinde bir hareketlilik oldu.
Ve garip kıyafetli bir penguen aynanın içinden çıktı.
Feudypt şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı. “Ama… Sen…Nasıl…” diye bir şeyler geveledi.
Garip Penguen “Ben Collette. Konuşacak zaman yok. Benimle gel” dedi ve Feudypt’i kolundan tutarak aynanın içine girdiler.

4 yorum: