Hoşbulduk!

Gönderen Adsız

Merhaba Club Penguin hayranları. Benim Club Penguin serüvenim Disney Channel'daki Club Penguin reklamını görür görmez başladı. Hemen bilgisayarıma koştum ve üye oldum. Sonra, zaman geçtikçe oyunumuz gelişti ve bir sürü fun siteleri açıldı. Ama içlerinden birisi farklıydı. O sitede yer alabilmek için elimden geleni yapmaya çalıştım. Uzun lafın kısası "hayallerim gerçek oldu.Ben yeni yazarınız! "
Club Penguin Adsı" ında yazarlık yapıyorum ve genel olarak macera, polisiye yazıları yazarım, yazmaktan hiç üsanmam. Yani yazacağım hikayeleri bir araya getirince Roman kadar olur. :) Umarım iyi anlaşırız. 
"Hepinize İyi Oyunlar"...

"BANA ULAŞABİLMEK İÇİN: burakatesoglu37@gmail.com "
                                                                                                                    -Moviestars 1

1 yorum: